Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، فیلی گفت: در چهل وپنجمین روز سقوط هواپیمای تهران-یاسوج ۲۰ امدادگر برای ادامه جست و جوی بقایای پیکر جانباختگان سقوط هواپیما در دنا مسقر شدند.

فیلی افزود: ۲۰ نیروی متخصص هلال احمر از استان های زنجان، همدان و کهگیلویه وبویراحمد از شب گذشته در کمپ محل سقوط هواپیما در ارتفاعات چهارهزار متری دنا برای ادامه عملیات جست و جو پیکر جانباختگان سانحه هوایی مستقر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه کار جستجو در ایام تعطیلات نوروز متوقف نشد و نیروهای امدادی در محل سقوط حضور داشتند، ادامه داد: در طول ایام تعطیلات نوروزی عملیات جست و جو با جدیت ادامه داشت.

وی اضافه کرد: در تعطیلات نوروز امسال 145 نفر از تیم‌های متخصص و واکنش سریع از استان‌های اردبیل، زنجان، بوشهر، چهارمحال و بختیاری ، مرکزی ، البرز و سازمان امداد و نجات هلال احمر جمهوری اسلامی و در زمان‌های تعیین شده برای یافتن بقایای پیکرهای جانباختگان به محل سقوط هواپیما در ارتفاعات دنا اعزام شدند.

فیلی عملیات جست و جوی پیکر جان باختگان سانحه هوایی در طول 20 روز گذشته را موفقیت آمیز و مثبت ارزیابی کرد و گفت: بخش عمده‌ای از بقایای پیکر جانباختگان در همین مدت توسط نیروهای متخصص و کوهنورد پیدا شده است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استاندار کهگیلویه و بویراحمد جمهوری اسلامی سازمان امداد و نجات هلال احمر دنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۰۴۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از کتاب در جستجوی آداب آبادانی در یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، نویسنده کتاب گفت:آداب یک عنصر مغفولی است که در ساخت و ساز‌های امروز کمبود آن مشهود است و هدف از نوشتن کتاب این است که آبادانی آداب دارد.
محمدرضا اولیاء افزود:در عقبه فرهنگی ما آداب در معاشرت و گفتگو و.. موضوعیت داشته و در معماری هم نیاز است.
وی ادامه داد:فایده این کتاب یادآوری این نکته که آبادانی آداب دارد.

دیگر خبرها

  • جستجوی مغروق مفقودی نازلو چای در روز ششم هم ناکام ماند
  • تداوم عملیات جست و جو برای یافتن کودک غرق شده در رودخانه خرسان
  • شهدایی که به تازگی تفحص و شناسایی شدند+تصاویر
  • رونمایی از کتاب در جستجوی آداب آبادانی در یزد
  • فیلم| آخرین وضعیت عملیات جستجوی یسنا، کودک مفقود شده در کلاله
  • سقوط اف ـ۱۶ حامل مواد شیمیایی در آمریکا
  • سقوط اف-۱۶ حامل مواد شیمیایی در آمریکا
  • فرمانده‌ای که پسرخاله صدام را اسیر کرده بود
  • دلنوشته فرمانده اسبق سپاه امیرالمومنین (ع) همزمان با تفحص پیکر شهید «محمدشفیع فیضی‌زاده»
  • سقوط بالگرد ارتش کلمبیا در منطقه جنگی/ تمام ۹ سرنشین کشته شدند