Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-08@03:22:53 GMT

حمله مردی ناشناس به دختر محجبه

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۰۶۱۳۴

حمله مردی ناشناس به دختر محجبه

مرد ناشناس با انگیزه نامعلوم ناگهان به سمت دختر جوانی در بیمارستان حمله ور شد.

ایران آنلاین / نشریه انگلیسی مترو ویدوئی از حمله ناگهانی مرد 50 ساله آمریکایی تبار به دختری جوان را منتشر کرد. این دختر که 19 سال دارد اهل الجزائر  بوده و  برای تحصیل به ایالات متحده رفته است.

دختر جوان که پشت میز پذیرش بیمارستان بومونت در دیربورن مشغول صحبت با مسئول پذیرش بود با ضربه های ناگهانی مرد مهاجم دچار وحشت شد اما لحظاتی بعد مامور امنیتی بیمارستان به دادش رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مامور امنیتی سریعا به سمت مرد آمریکایی رفت و او را دستگیر کرد. طبق گزارش این نشریه بریتانیایی قرار است که مرد مهاجم مورد آزمایش‌های روانی قرار گیرد و بر اساس آن دادگاه برایش حکم صادر کند.

گفتنی است؛ قربانی معتقد است که به خاطر تبعیض نژادی و اسلام ستیزی مورد حمله مرد آمریکایی قرار گرفته است.

مرورگر شما از این فرمت پشتیبانی نمی کند

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۰۶۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر مزاحمان نوامیس نازی‌آباد؛ درگیری خونین با مغازه‌داران معترض!

سه مزاحم ناموس که در محله نازی آباد با استفاده از سلاح سر (قمه) ضمن شرارت با ۲ مرد درگیر و آن‌ها  روانه بیمارستان کرده بودند، دستگیر شدند و صبح سه شنبه (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) صحنه این درگیری در حضور مردم بازسازی شد.   بامداد ۳۱ فروردین امسال سه مرد سوار بر خودرو در خیابان مدائن نازی آباد به یک مادر و دختر هتک حرمت کردند که این کار با واکنش پسر ۱۲ ساله خانواده همراه می‌شود. پس از این اتفاق یکی از سه مرد از خودرو پیاده شده و با قمه به سمت خانواده مذکور حمله می‌کند که با واکنش ۲ مغازه دار منطقه مواجه می‌شود و در نهایت سه شرور هتاک با قمه به مغازه داران مدافع مادر و دختر حمله کرده و هر ۲ نفر را راهی بیمارستان می‌کنند.        

دیگر خبرها

  • بازسازی صحنه درگیری مزاحمین نوامیس در محله نازی آباد (عکس)
  • نزاع بر سر متلک ۳ شرور به دختر جوان
  • تصاویر مزاحمان نوامیس نازی‌آباد؛ درگیری خونین با مغازه‌داران معترض!
  • جزئیات جدید و دردناک از دزدیده شدن دختر ۴ ساله کلاله‌ای ؛ قصد فروش یسنا را داشتند
  • جزئیات جدید از دزدیده شدن دختر ۴ ساله کلاله‌ای
  • تبلیغ گوشی گوگل توسط محجبه‌های آمریکایی
  • تبلیغ گوشی گوگل توسط محجبه آمریکایی
  • جزئیات جدید از دزدیده شدن دختر ۴ ساله کلاله‌ای؛ کارگر ۳۵ ساله قصد فروش یسنا را داشت
  • بیوه شدن دختر ۲۳ ساله در شب عروسیش
  • اهدای عضو جوان بجنوردی، ناجی جان ۵ بیمار شد