Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-03@04:46:10 GMT

واکنش انصارالله به ادعای بن سلمان درباره یمن

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۰۶۵۵۵

الجزیره گزارش داد، صالح صماد، رئیس شورای عالی سیاسی یمن در نشستی با مسئولان نظامی در صنعاء، اظهارات اخیر محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان را که گفته بود "ائتلاف عربی تلاش می‌کند جنگ در یمن را از راه چنددستگی بین نیروهای وابسته به جنبش انصارالله پایان دهد"، به سخره گرفت.

 

صماد در این دیدار گفت: اگر بن سلمان انتظار دارد با تفرقه اندازی‌ها پیروز شود، در واقع منتظر تحقق امری محال است، بن سلمان باید به دنبال راه چاره دیگری غیر از تفرقه بین نیروهای ما باشد و این مساله کاملا غیر ممکن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



 

این رهبر انصارالله یمن در ادامه درباره افزایش حملات ائتلاف عربی در چند روز اخیر و پس از سفر یک هفته‌ای فرستاده سازمان ملل به صنعاء سخن گفت و ضمن اشاره به ایجاد جبهه‌های جدیدی در  برخی مناطق غرب و مرکز یمن توسط ائتلاف عربی به رهبری عربستان و امارات، بر لزوم آمادگی برای مرحله جدیدی از تنش‌ها تاکید کرد.

 

ولیعهد عربستان در جریان سفرش به آمریکا در گفتگویی با روزنامه نیویورک تایمز مدعی شد، "ائتلاف عربی برای پایان دادن به جنگ در یمن از طریق روندی سیاسی و با ایجاد چند دستگی در  نیروهای وابسته به انصارالله و اعمال فشار نظامی بر آنها تلاش می‌کند".

 

بن سلمان در ادامه ادعاهای خود، حمله موشکی نیروهای انصارالله به عربستان را "آخرین تلاش مذبوحانه آنها دانست که تنها نشان دهنده ضعف شان است".

 

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۰۶۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست منتخبان مجلس توسط شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، نخستین نشست منتخبان مجلس دوازدهم شورای اسلامی توسط شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با حضور بیش از ۱۴۰ نفر از نمایندگان منتخب مردم برگزار شد.

کد خبر 6093587 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • تصویری از میز غذای وزیر اقتصادمان در شهر ریاض عربستان
  • تلاش برای پخش سریال سلمان فارسی در سال ۱۴۰۵
  • شکست ائتلاف ضدایرانی
  • شکست ائتلاف غربی در تغییر معادلات با انصارالله
  • تاکید کشورهای عربی و اروپایی بر پایان جنگ غزه و راه‌حل ۲دولتی در نشست ریاض
  • با آتش بازی نکنید؛ هشدار مقام انصارالله به متجاوزان | بسیار بسیار بیشتر از آن‌چه فکر می‌کنید...
  • نخست‌وزیر مالزی: برای برقراری عدالت در قبال فلسطینی‌ها قاطعانه عمل می‌کنیم
  • ادعای سنتکام درباره انهدام یک قایق سطحی بی سرنشین یمن
  • نشست منتخبان مجلس توسط شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برگزار شد
  • ویدیو/ زهرچشم انصارالله از آمریکا؛ آیا ائتلاف به یمن حمله می‌کند؟