Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-29@20:38:16 GMT

کپی رایت عامل لغو مراسم رو نمایی از پیراهن تیم ملی

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۰۸۸۷۱

ساعت24-احتمالا مراسم رونمایی از لباس‌های تیم ملی فوتبال برای حضور در جام جهانی ۲۰۱۸ هیچ وقت برگزار نشود.

 تیم ملی فوتبال کشورمان درحالی قرار است در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه شرکت کند که شاگردان کی روش امیداورند تا با عملکردی خوب، شگفتی ساز این مسابقات لقب بگیرند و از گروه B. این رقابت‌ها صعود کنند.

تیم ملی در گروه دوم مسابقات بزرگترین آوردگاه جهانی فوتبال با مراکش، اسپانیا وپرتغال همگروه است و باید در نخستین دیدار با شاگردان "رنار" دیدار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین مسئولان فدراسیون فوتبال هم قرار است مراسم بدرقه ویژه‌ای برای تیم ملی برگزار کند و سپس شاگردان کی روش برای حضور در جام جهانی، راهی روسیه شوند.

ابتدا مسئولان فدراسیون فوتبال تاریخ ۱۵ اسفند (۶ مارچ) سال گذشته را برای رونمایی از پیراهن‌های تیم ملی اعلام کردند که این اتفاق رخ نداد و پس از آن، قرار شد تا در زمان حضور جیانی اینفانتینو، رئیس فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) از لباس‌های تیم ملی رونمایی شود که بازهم به دلیل اتفاقات رخ داده، از پیراهن‌های تیم ملی رونمایی نشد و حالا که به طور دقیق ۷۱ روز تا آغاز بازی دیدار ایران و مراکش مانده است وآدیداس از لباس بیشتر تیم‌ها رونمایی کرده، اما برای تیم ملی ایران هنوز این اتفاق رخ نداده است.

ماجرا از این قرار است که آدیداس، چون نمی‌تواند پیراهن‌ها را در ایران تولید کند، رونمایی هم در کار نیست و به احتمال زیاد در مسابقه‌ای دوستانه قرار است بازیکنان تیم ملی با لباس‌های جدید بازی کنند، اما هنوز این موضوع به طور کامل منتفی نشده است.

همچنین طبق اعلام مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال طرح یوزپلنگ هم در جام جهانی ۲۰۱۸ روی پیراهن بازیکنان قرار ندارد.

غلامحسین زمان آبادی، مشاور فرهنگی فدراسیون فوتبال در این باره به خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: بعید می‌دانم، مراسم رونمایی برگزار شود، زیرا آدیداس در ایران کارخانه‌ای ندارد و توزیع پیراهن نخواهد داشت. رونمایی به این معنا است که پیراهن باید در داخل کشور تولید شود و فوتبال دوستان آن را تهیه کنند و چون آدیداس همچین وضعیتی در ایران ندارد، مراسم رونمایی برگزار نمی‌شود.

او افزود: قانون کپی رایت در ایران وجود ندارد و متاسفانه چون ممکن است، لباس‌ها از طریق دیگران در کشورمان تولید شود، به همین دلیل هنوز تصمیمی برای رونمایی از لباس تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه گرفته نشده است.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۰۸۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استوری تند و تیز محمد انصاری؛ برای نبرد با زمین‌خواری و اختلاس لباس رزم به تن کنید! + عکس

بازیکن سابق پرسپولیس یک استوری اعتراضی منتشر کرد.

طرفداری | محمد انصاری با انتشار یک استوری اینستاگرامی به وضع موجود معترض شد.

محمد انصاری بازیکن سابق پرسپولیس که از فوتبال و فضای آن دور است، با انتشار یک استوری اینستاگرامی اعتراض خود به برخی مسائل را نشان داد. محمد انصاری نوشت:

ای کاش برای نبرد با گرانی و فقر و رانت‌خواری و زمین‌خواری و اختلاس و مشکلات معیشتی و ناکارآمدی مسئولین و دزدی از بیت المال هم لباس رزم به تن می‌کردید.

 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • رونمایی از آثار ۱۳ معلم مولف در مراسم تکریم مقام معلم
  • مراسم تقدیر و معارفه مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی برگزار شد
  • داستان فلسطین آنقدر جذاب است که نیازی به تخیل ندارد
  • رونمایی از تیگو ۹ در نمایشگاه پکن؛ محصول هوشمند چینی چه زمانی به ایران می‌رسد؟
  • برپایی بیش از ۸ هزار محفل شیرخوارگان حسینی در ایران و کشور‌های جهان
  • اولین اثر آذرنگاری ایران رونمایی شد
  • واکنش ابطحی به تجمع برخی روحانیون قم با لباس نظامی
  • مراسم رونمایی از فصلنامه «ماجرا» برگزار می‌شود
  • استوری تند و تیز محمد انصاری؛ برای نبرد با زمین‌خواری و اختلاس لباس رزم به تن کنید! + عکس
  • پس لرزه‌های تجمع روحانیون قم با لباس نظامی