Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@09:48:22 GMT

مدت اقامت مهمانان نوروزی در خرم آباد از سه روز گذشت

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۰۹۶۱۷

مدت اقامت مهمانان نوروزی در خرم آباد از سه روز گذشت

به گزارش خبرآنلاین لرستان، وحید رشیدی با اشاره به نتایج اولیه طرح نظر سنجی از مهمانان نوروزی که توسط اداره بازرسی و هیات ارزیابی عملکرد ستاد نوروزی شهرداری به عمل آمد ، گفت: نتایج اولیه طرح نظر سنجی از مهمانان نوروزی که با توزیع پرسشنامه های استاندارد به عمل آمد نشان می دهد میانگین اقامت مهمانان نوروزی در شهر خرم آباد به میزان 3 روز و 4 ساعت افزایش یافته است که این میزان ماندگاری بالاتر از میانگین 2.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

5 روز کل کشور است

وی افزود : شهرداری خرم آباد در ایام تعطیلات نوروزی و پیش از آن ، با بکارگیری نیروهای آموزش دیده و ایجاد امکانات رفاهی تمام تلاش خود را به کار برد تا به نمایندگی از مردم مهمان نواز این دیار ، میزبان خوبی برای مهمانان نوروزی باشد


دکتر رشیدی خاطرنشان کرد: علاوه بر امکانات اقامتی رایگان ، اجرای برنامه های فرهنگی و هنری و آیین های بومی ، اطلاع رسانی مناسب از ظرفیتهای بالقوه خرم آباد از طریق نقشه های راهنما ، تابلوها و بیلبوردهای برون استانی و داخلی و غیره تاثیر به سزایی در افزایش میزان ماندگاری مسافرین داشت

▫️شهردار خرم آباد در پایان تاکید کرد : نتایج نهایی طرح نظر سنجی از مسافرین نوروزی پیش از پایان فروردین ماه در اختیار رسانه ها قرار خواهد گرفت

46

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری رفراندوم گفت و گوی ملی غوطه شرقی ارز دیجیتال اجرای برنامه های فرهنگی استاندارد ایام تعطیلات نوروزی شهرداری مهمانان نوروزی موسسات مالی و اعتباری رفراندوم گفت و گوی ملی غوطه شرقی ارز دیجیتال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۰۹۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجبور کردن افراد به خرید عینک در مرکز بینایی‌سنجی خاصی خلاف قانون است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ دکتر شکیب آزاد در پی شکایت شهروندان از تخلف مطب‌های بینایی سنجی مبنی بر مجبور کردن مراجعه کنندگان به خرید عینک فقط در مرکز بینایی سنجی خودشان افزود: طبق قوانین وزارت بهداشت هر شخص مختار است مرکز درمانی و خرید عینک خود را انتخاب نماید.

وی بیان کرد: مراجعه کنندگان در ازاء وجهی که به مراکز بینایی سنجی می‌پردازند، باید خدمت بگیرند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: مردم این حق را دارند که شماره عینک را از بینایی سنج دریافت وبرای خرید عینک هر جایی که دوست داشتند بروند.

دکتر شکیب آزاد اضافه کرد: مردم می‌توانند شکایات خود را با سامانه تلفنی ۱۹۰ مطرح کنند، هر چند این سامانه دو هفته اییست که با اختلال روبه رو شده و مشکل در حال برطرف شدن است.

وی اظهار داشت: مردم همچنین می‌توانند به صورت حضوری به واحد نظارت معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی مراجعه تا شکایتشان پیگیری شود.

به گفته این مقام مسئول در همین خصوص جلسه‌ای با بینایی سنج‌ها برگزار و تذکراتی به آنها داده شده است.

دکتر شکیب آزاد افزود: بازرسینی در واحد نظارت بر درمان داریم که به صورت نا محسوس از واحد‌های بینایی سنجی نظارت می‌کنند.

بعد از تذکر شفاهی و مکتوب به واحد متخلف بینایی سنج، در صورت تکرار جریمه مالی و پلمپ محل فعالیت اتفاق می‌افتد.

دیگر خبرها

  • برپایی اردوی جهادی پزشکی از سوی کمیته امداد شهر قدس
  • بیش از ۱۰ برنامه فرهنگی ورزشی در خلیل آباد اجرا می‌شود
  • تظاهرات مجدد شهرک‌نشینان در برابر محل اقامت نتانیاهو
  • بالاترین میزان تولید مواد معدنی در مجتمع سرب و روی مهدی آباد
  • حضور مهمانان جبهه مقاومت در اجلاس پیرغلامان حسینی کرمان
  • دستیابی به دانش فنی نسل جدید دستگاه طیف سنجی لیزری
  • قیمت هتل وان فوریه 2024
  • اولین عکس از مهمانان ویژه بیت رهبری
  • مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی
  • مجبور کردن افراد به خرید عینک در مرکز بینایی‌سنجی خاصی خلاف قانون است