Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@22:50:40 GMT

دستگیری بیش از ۳۰ معتاد در ممسنی

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۱۰۱۴۰

دستگیری بیش از ۳۰ معتاد در ممسنی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ محمد هاشم قسام فرمانده نیروی انتظامی ممسنی گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف مقابله با هنجارشکنان جامعه و برخورد با متخلفان، در سطح شهرستان به مرحله اجرا در آمد.

وی ادامه داد: در نتیجه اجرای این طرح تعداد ۳۱ نفر معتاد دستگیر و بیش از یک کیلو گرم انواع مواد مخدر کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ممسنی افزود: در این خصوص ۸ سارق دستگیر، ۲۵ دستگاه موتورسیکلت و ۲۱ دستگاه خودرو متخلف نیز توقیف و روانه پارکینگ شدند.

سرهنگ قسام هدف از اجری طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را افزایش امنیت، آسایش و آرامش شهروندان دانست و تصریح کرد: در این مسیر پلیس شهرستان از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد و با مخلان نظم و امنیت برخورد قانونی خواهد کرد.

وی از شهروندان خواست در اجرای طرح‌های انتظامی با پلیس همکاری و موارد مشکوک را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

انتهای پیام/ن

بازداشت معتادان به مواد مخدر در ممسنی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی اعتیاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۱۰۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عاملان تیراندازی در زابل

 سرهنگ حمید نوری فرمانده انتظامی شهرستان زابل اظهار داشت: در پی اعلام یک مورد شرارت و تیراندازی به سمت یک رستوران در شهرستان زابل و با توجه به حساسیت موضوع، دستگیری عاملان تیراندازی به صورت ویژه در دستورکار ماموران انتظامی این فرماندهی قرارگرفت.

 وی افزود: با تحقیقات میدانی پلیس مشخص شدکه ۲ نفر به دلیل اختلافات قبلی با سلاح شکاری  به سمت این رستوران اقدام به تیراندازی نموده که علاوه بر رعب و وحشت عمومی، موجب ایجاد خسارت به خودروی شهروند شده و سپس از محل متواری شده بودند.

 سرهنگ نوری تصریح کرد: اقدامات فنی و ویژه پلیس برای دستگیری متهمان آغاز شد که در نهایت ۲ عامل اصلی این تیراندازی شناسایی ودر عملیات ویژه وهماهنگ ماموران پلیس در کمتر از ۳ ساعت از وقوع تیر اندازی در یکی از محلات زابل دستگیرشدند.

  

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • دستگیری ۷۹۸ سارق در اسلامشهر
  • کشف بیش از ۲۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در هندیجان
  • اجرای طرح همیاران آرامش اجتماعی در قزوین آغاز شد
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در ایرانشهر
  • دستگیری عاملان ایجاد رعب وحشت در باقرشهر
  • دستگیری 10 خرده فروش مواد مخدر در شهرستان فردوس
  • دستگیری سارقان طلا در مشگین شهر
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در تبریز
  • پلمب مرکز غیرمجاز زیبایی در خمینی‌شهر
  • دستگیری عاملان تیراندازی در زابل