Web Analytics Made Easy - Statcounter

رجبعلی راهی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ گفت: امسال در ایام نوروز ۶ مدرسه با ظرفیت ۵۸ کلاس در شیراز برای اسکان و خدمت رسانی به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران اختصاص یافت و از ۲۸ اسفندماه سال ۹۶ تا ۸ فروردین امسال ۶ هزار و ۵۰۰ نفرشب مسافر نوروزی در این اقامتگاه‌ها اسکان یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به منظور ارتقاء سطح خدمات رسانی به جامعه هدف، با همکاری اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس و اداره کل آموزش و پرورش استان، ستاد نوروزی در استان تشکیل و مکلف به خدمات رسانی هرچه بهتر به ایثارگران شد.

راهی اظهار داشت: انتخاب مدارس با کیفیت و مناسب به عنوان اقامتگاه، ارائه تجهیزات و خدمات رفاهی به خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر و دسترسی آسان آن‌ها به اماکن زیارتی و سیاحتی شهر شیراز از مهمترین ویژگی‌های خدمات رسانی امسال ستاد نوروزی بنیاد شهید و امورایثارگران فارس محسوب می‌شود.
انتهای پیام/ر

خدمات رسانی بنیاد شهید فارس به مسافران در ایام نوروز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ایثارگران نوروز 97

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۱۱۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۸۰ دندان پزشک از سراسر کشور در اردوی جهادی شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیر کل کمیته امداد فارس می‌گوید: در این اردوی جهادی، ۸۰ دندانپزشک از سراسر کشور با ۳۲ یونیت به افراد تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی و افراد نیازمند مناطق محروم استان خدمات دندانپزشکی ارائه می‌دهند.

موصلی افزود: پیش بینی می‌شود در این ۴ روز بیش از ۲ هزار نفر از خدمات داندان پزشکی این اردوی جهادی استفاده کنند. 

این اردو به مدت چهار روز در شیراز در حال برگزاری است و تا ۱۵ اردیبهشت با شعار مکتب صادق وعده صادق خدمت صادق ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • اردوی جهادی دندان پزشکان کشور در شیراز
  • برخورد بدون اغماض با ترک فعل‌ها درباره خدمات‌دهی سلامت به والدین شهدا
  • حضور ۸۰ دندان پزشک از سراسر کشور در اردوی جهادی شیراز
  • اجرای ۱۰۲۵ عنوان برنامه خدمت‌رسانی در هفته بسیج سازندگی فارس
  • دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهدا در قائم شهر
  • برخورد با ترک فعل‌ها درباره خدمات دهی سلامت به والدین شهدا
  • تعامل دانشگاه آزاد اسلامی و بنیاد شهید ایلام بی‌نظیر است
  • مستمری والدین شهدا افزایش یافت + جزییات
  • مستمری والدین شهدا افزایش یافت
  • بررسی روند اجرای قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران