Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-27@11:09:38 GMT

دردسر ارتباط پنهانی دریا دختر پولدار با جوان موتورسوار

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۱۲۷۶۲

رکنا: دختر نوجوان پول‌داری که به‌اتهام همدستی با سارق گوشی‌قاپ دستگیر شده بود، علت تن‌دادن به چنین‌ خفّتی را تنهایی و لج‌ بازی با والدینش عنوان کرد.

دختر نوجوان دچار ترس و وحشت شدیدی شده بود و با چشمانی اشک ‌بار درحالی‌که صدایش می‌لرزید، قسم می‌خورد که از سرقتی ‌بودن گوشی تلفن‌همراهش خبر ندارد.

او که دغدغه زیادی برای رویارویی با پدرومادرش داشت و می‌ترسید با آنان روبه ‌رو شود، از پلیس خواست که آنان را به کلانتری احضار نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دریا هفده سال دارد و تنها فرزند خانواده‌ای است که پدرومادرش برای رفاه او هیچ کم‌ و کسری نگذاشته‌اند. دختر نوجوان قبل از آنکه سفره دلش را باز کند، گفت که پدرومادرش هر دو کارمند هستند و درگیری شغلی زیادی دارند.

او درحالی‌که گریه امان حرف ‌زدن را از او گرفته بود، گفت: همیشه از تنهایی رنج می‌بردم و با خودم می‌گفتم چه می‌شد که مثل دخترخاله و دخترعمویم، خواهر‌وبرادری داشتم. تنهایی عذابم می‌داد. تا این ‌لحظه هر چه خواسته‌ام، پدرومادرم برایم مهیا کرده‌اند. آن‌ها مرا خیلی دوست دارند؛ اما هرموقع درباره اینکه چرا فرزند دیگری نمی‌آورند، سوال می‌کردم، آنان می‌گفتند می‌خواهیم تو را به بهترین شکل ممکن بزرگ کنیم و به سر‌وسامان برسانیم و چنانچه از عهده این کار بربیاییم، باید کلاهمان را به آسمان بیندازیم.

دریا که اشک‌هایش تمام شده بود، عنوان کرد: من از اینکه تنها بودم، همیشه رنج می‌بردم. از اینکه در تفریح‌هایمان تنها بودم و کسی را در کنار خود نداشتم، عذاب می‌کشیدم. منتظر یک روز تعطیل بودیم تا از خانه بیرون بزنیم و به دیدن مادربزرگ و دیگراقوام برویم؛ اما روز‌های تعطیل هم پدر‌ومادرم خسته بودند، می‌گفتند باید کارهای عقب ‌افتاده خانه را انجام بدهند. حدود یک سال قبل بود که خاله‌ام برای دخترش یک گوشی تلفن‌همراه هوشمند خرید. مادرم با دیدن این گوشی تلفن به خاله‌ام گفت ما هم قرار است که برای دریا یک گوشی بخریم. ما همان‌روز بعداز‌ظهر به بازار رفتیم و مادر و پدرم یک گوشی گران ‌قیمت برایم خریدند. منتظر بودم تا دخترخاله‌ام را ببینم و رویش را کم کنم.

دختر جوان ادامه داد: از فردای آن‌روز متاسفانه گوشی تلفن ‌همراهم را به ‌طورمخفیانه به مدرسه بردم. یکی از روزها یکی از هم‌ کلاسی‌هایم شماره پسری جوان را به من داد. این اولین گام به ‌سوی بدبختی‌هایی بود که سرم آمد. در فضای مجازی با این پسر رابطه برقرار کرده بودم که مادرم و پدرم از این جریان باخبر شدند. آن‌ها بلافاصله گوشی را از من گرفتند و می‌گفتند تو لیاقت داشتن این گوشی خوب را نداری. با این اشتباه حس بی‌اعتمادی شدیدی را برای آن‌ها به وجود آورده بودم. مادرم به‌شدت مرا کنترل می‌کرد و حتی با من قهر کرده بود.

دریا افزود: چندروزی از این ماجرا گذشته بود که به شماره‌ تلفن پسر جوان زنگ زدم و او وقتی فهمید گوشی‌ام را گرفته‌اند، گفت برایم یک گوشی می‌آورد تا به ‌طور پنهانی و دور از چشم دیگران با هم ارتباط داشته باشیم. سخت‌گیری‌های پدرومادرم لج مرا درمی‌آورد. حسام چند بار بعد از تعطیلی مدرسه با موتور‌سیکلت مرا به این‌ طرف و آن‌ طرف برد و با هم دور می‌زدیم. دوسه‌هفته از این ماجرا گذشته بود که او یک گوشی تلفن‌همراه برایم آورد؛ اما به‌محض آنکه سیم‌کارت هدیه را داخل گوشی گذاشتم و آن را روشن کردم، پلیس با من تماس گرفت و من به کلانتری احضار شدم. آنجا فهمیدم که حسام مرتکب چه حماقتی شده است. گوشی از یکی از شهروندان زورگیری شده بود و من هم هیچ پاسخی برای آن نداشتم.

دختر جوان خاطرنشان کرد: آبرویم رفته بود. در آن لحظه که باید بیشتر به خودم فکر می‌کردم، بیشتر به فکر پدرومادرم بودم. چگونه می‌خواستم در چشم آنان نگاه کنم؟ پدر‌ومادرم برای من کم ‌کاری نکرده بودند؛ اما من آنان را فریب دادم. من با پسری رابطه برقرار کرده بودم که هیچ شناختی از او نداشتم. من حتی آدرس او را درست نمی‌دانستم. به ماموران هم حق می‌دهم که باور نکنند من این گوشی را ندزدیده‌ام. حال باید به انتظار دستگیری پسری که بر ترک موتورش می‌نشستم و هزاران آرزو در سر می‌پروراندم باشم تا شاید آن‌لحظه از این اتهام خلاص شوم.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

خانم منشی را در اتاق رییس شرکت که شوهرم بود در شرایط افتضاحی دیدم!

4 سال زندان برای 2 نوجوان در شرم آورترین پرونده کیفری تهران / دختر 13 ساله از دوست برادرش دیه خواست + عکس

تصویر تنها مسافر پرواز تهران-یاسوج که جسدش کامل بود + عکس

حرکت جالب یک زندانی دقایقی قبل از اعدام +عکس

نقشه شیطانی 4 مرد عراقی برای زنان ایرانی در آبادان

سرزده به خانه رفتم پرویز با 5 زن در وضعیت ناجوری بود

مرد کثیف پسر 11 ساله را نوازش کرد و با تهدید خواست با او برود

این مرد چرا زن شده بود؟! / او یک پرستار بود!

پشت پرده وجود جسد مومیایی کنار امامزاده سوفی ازنا

جوش های صورت دختر 17 ساله سرنوشت تلخی رقم زد

به باغی که قرار داشتم رفتم اما شوهرم وارد باغ شد و من خشکم زد!

انتشار اولین عکس از عامل قتل عام 11 اهوازی + تصویر

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما سلامت مهم ترین های 24 ساعت سقوط جت شخصی در ایران اخبار حوادث حوادث کیف قاپی موتورسوار موبایل قاپی دختر پولدار حوادث عکس فیلم قتل مشهد پلیس جسد تهران حوادث خراسان رضوی ویدیو ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۱۲۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ موتورسوار در کورس با پراید


به گزارش تابناک، رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از مرگ ۲ تن درپی وقوع دو تصادف رانندگی در معابر پایتخت در شب گذشته خبر داد.

سرهنگ علی اصغر شریفی در گفت‌وگو با ایسنا درباره جزئیات دو تصادف رخ داده در معابر تهران در شب گذشته گفت: متاسفانه در شب گذشته، دو تصادف در تهران رخ داد که در جریان آن دو تن جان خود را از دست دادند.

مرگ موتورسوار در کورس با پراید

وی با اشاره به جزئیات یکی از تصادفات افزود: در ساعت ۲۳:۴۰ شب گذشته در محدوده شمال به جنوب خیابان فدائیان اسلام، قبل از خیابان مالک اشتر، یک دستگاه سواری پراید در حال حرکت بوده که با یک موتورسیکلت کوروس ناگهانی گذاشت در این کوروس، ناگهان موتورسیکلت با قسمت عقب اتوبوس درحال حرکت برخورد کرد.

شریفی گفت: بر اساس گفته شاهدان، راننده پراید به جای اینکه به کمک هموطن خود یعنی راکب موتورسیکلت بشتابد؛ صحنه تصادف را ترک کرده و از محل متواری شد. متاسفانه این برخورد باعث شد راکب موتورسیکلت جان خود را از دست بدهد اما اگر راننده پراید به کمک این فرد می رفت ممکن بود این فرد نجات پیدا کند.

فوت عابر پیاده در پی فرار راننده مقصر

وی با اشاره به دومین تصادف که به فاصله ۱۰ دقیقه پس از حادثه قبلی رخ داد، گفت: در ساعت ۲۳:۵۰ شب گذشته، تصادف دیگری نیز در مسیر جنوب به شمال بزرگراه یادگار امام قبل از خیابان آزادی رخ داد. در این تصادف، یک دستگاه خودرو پراید با عابرپیاده که مردی ۳۵ ساله است؛ برخورد کرد که متاسفانه در جریان آن عابرپیاده بلافاصله در صحنه تصادف جان خود را از دست داد.

وی درباره مجازات راننده متواری از صحنه تصادف افزود: بر اساس ماده ۷۱۹ قانون مجازات اسلامی، هرگاه مصدوم احتیاج به کمک فوری داشته و راننده با وجود امکان رساندن مصدوم به مراکز درمانی و یا استمداد از مأمورین انتظامی از این کار خودداری کند و یا به منظور فرار از تعقیب، محل حادثه را ترک و مصدوم را رها کند؛ حسب مورد به بیش از دو سوم حداکثر مجازات مذکور در مواد ۷۱۴ و ۷۱۵ و ۷۱۶ این قانون محکوم خواهد شد و دادگاه نمی‌تواند در مورد این ماده تخفیف قائل شود.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از رانندگان خواست در صورت بروز هرگونه تصادف اعم از خسارتی و جرحی و فوتی در سطح معابر، قبل از هرگونه اقدامی، خونسردی خود را حفظ کرده و با پلیس و اورژانس تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • بایدن: زمانی به دنبال خودکشی بودم + بشنوید
  • مرگ موتورسوار در کورس با پراید
  • آموزش: ۸ ترفند ساده برای شارژ سریع‌تر گوشی
  • ضربه چاقو به جوان کاشمری به دلیل حمایت از چند دختر در برابر ۳ مزاحم
  • خطرات استفاده از تلفن هوشمند با دمای بالا
  • چگونه دمای گوشی را پایین بیاوریم؟/ خطرات استفاده از تلفن هوشمند با دما بالا
  • ممنوعیت استفاده از گوشی آیفون درمراکزنظامی کره‌جنوبی
  • کره‌جنوبی استفاده از گوشی آمریکایی آیفون را در مراکز نظامی ممنوع کرد
  • غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار
  • قیمت انواع گوشی موبایل در بازار، چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک