Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، سه شنبه شب دو دیدار همزمان برگزار شد که رئال مادرید موفق شد یوونتوس را شکست دهد و بایرن مونیخ تیم سویا را مغلوب کرد.

یوونتوس 0 - رئال مادرید 3

تیم یوونتوس در تورین میزبان رئال مادرید بود که با نتیجه عجیب سه بر صفر مغلوب این تیم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دیداری که تکرار فینال رقابتهای سال گذشته محسوب می شد رئال خیلی زود و در دقیقه سه توسط رونالدو به گل رسید. در ادامه یووه توپ و میدان را در اختیار گرفت و فرصت هایی را برای به تساوی کشاندن بازی داشت که این همگی آنها را از دست داد. البته رئال مادرید نیز توسط تونی کروس یک بار تیر دروازه بوفون را در همین نیمه به لرزاند. در اواسط نیمه نخست نیز برخورد توپ با دست مدافع رئال در محوطه جریمه خودی، باعث اعتراض یوونتوسی برای اعلام ضربه پنالتی شد که داور چنین عقیده ای نداشت.

در نیمه دوم یووه بازی را هجومی آغاز کرد و باز هم فرصت هایی را برای گلزنی ایجاد کرد که مهمترینش ضربه آزاد خطرناک دیبالا بود که با خوش شانسی رئالی ها توپ به کنار دروازه رفت. اشتباه عجیب کیلینی در دقیقه 64 مسابقه رئال را به گل دوم رساند. در حالی که توپ به آرامی به  سمت بوفون می آمد، کیلینی به اشتباه مسیر توپ را منحرف کرد و رونالدو در آخر طی یک رفت و برگشت روی ارسال توپ، با ضربه ای برگردون بسیار زیبا دروازه بوفون را برای دومین بار باز کرد.

تنها دو دقیقه پس از دریافت این گل یووه که به هم ریخته شد بود دیبالا را هم از دست داد و ستاره آرژانتینی یووه به دلیل حرکتی خطرناک کارت قرمز مستقیم از داور گرفت تا با 10 نفره شدن بانوی پیر عملا کار این تیم در همین مرحله به پایان برسد. بیانکونری که باخت را قبول کرده بود در دقیقه 72 به راحتی به مارسلو اجازه نفوذ دادند تا این مدافع برزیلی گل سوم را هم به ثمر برساند.

رئال در دقایق پایانی با توجه به شرایط یووه بازی را کاملا در اختیار گرفت و فرصت هایی برای گلهای بیشتر هم داشت که موفق نبود . در نهایت این دیدار با پیروزی سه بر صفر کهکشانی ها به پایان رسید تا این تیم تقریبا کار صعود خود را تمام کرده باشد.

 

سویا 1 - بایرن مونیخ 2

دیگر تیم اسپانیایی حاضر در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، در ورزشگاه ساچز پیزخوان میزبان بایرن مونیخ بود که با نتیجه دو بر یک مغلوب شد.

پائولو سارابیا در دقیقه 32 گل نخست بازی را برای سویا به ثمر رساند اما پنج دقیقه بعد بایرن مونیخ بازی را به تساوی کشاند. پاس در عرض فرانک ریبری با برخورد به پای خسوس ناواس بازیکن سویا، وارد دروازه شد.  در دقیقه 68 مسابقه بایرن گل دوم را نیز به ثمر رساند. ضربه سر تیاگو آلکانتارا با برخورد به پای مدافع سویا تغییر مسیر داد و وارد دروازه سویا شد تا هر سه گل مسابقه با ضربه بازیکنان سویا زده شده باشد.

در نهایت بایرن مونیخ با نتیجه دو بر یک سویا را در اسپانیا شکست داد تا هر دو تیم مهمان امشب پیروز شده و شانس بسیار زیادی برای صعود داشته باشند.

انتهای پیام/

پیروزی رئال مادرید و بایرن مونیخ در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی دنیای ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۱۴۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنچلوتی: گولر فصل آینده در رئال مادرید خواهد ماند

سرمربی رئال مادرید پس از برتری شب گذشته تیمش مقابل رئال سوسیه‌داد خبر داد که هافبک ترکیه‌ای‌اش برخلاف شایعات منتشره، فصل بعد هم در این تیم خواهد بود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کارلو آنچلوتی که شاگردانش شب گذشته (جمعه) در هفته سی‌و‌سوم لالیگای اسپانیا موفق شد در خانه رئال سوسیه‌داد به لطف گل دقیقه 29 آردا گولر به برتری یک بر صفر دست پیدا کند، پس از این دیدار در تمجید از هافبک ترکیه‌ای‌اش گفت: واقعاً نگرش آردا را دوست داشتم، او برای هر توپ جنگید. گولر بازیکن خیلی مهمی برای آینده این باشگاه مهم خواهد بود و تردیدی نیست که او فصل آینده در رئال خواهد ماند. من عملکرد آردا را دوست داشتم. همه ما می‌دانیم که او چه بازیکن باکیفیت و بااستعدادی است.

وی همچنین درباره هافبک کروات خود اظهار داشت: مودریچ در چند بازی اخیر نشان داده بود که در شرایط بدنی مطلوبی است و در نیمه دوم توپ را خیلی خوب کنترل کرد و همین باعث شد تا ما از زیرفشار سوسیه‌داد خارج شویم. شرایط او ایده‌آل است و در بازی سه‌شنبه می‌تواند مقابل بایرن مونیخ بازی کند.

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید همچنین در مواجه با این پرسش که «در بازی سه‌شنبه با بایرن مونیخ چه کسی در قلب خط دفاعی کنار آنتونیو رودیگر بازی خواهد کرد؟»، گفت: باید به ترکیب‌مان نگاه کنم، چون میلیتائو از مصدومیت بازگشته و او در این دیدار برای اولین بار در ترکیب اصلی به میدان رفت. ما گزینه‌های زیادی داریم و باید در چند روز آینده این موضوع را ارزیابی کنم.

آنچلوتی همچنین در خصوص اینکه آیا احتمال دارد از میلیتائو و کورتوا در بازی سه‌شنبه با بایرن مونیخ در دور رفت از مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا استفاده کند، گفت: کورتوا می‌تواند در دیدار با کادیس بازی کند و پس از آن بازی به بازی وضعیت را ارزیابی خواهیم کرد. میلیتائو در این بازی نشان داد که آرام آرام در حال بازگشت به فرم اصلی خود است.

کمک دولت اسپانیا به رئال مادرید برای خرید امباپه

کارلتو در پایان خاطرنشان کرد: می‌دانم که برخی فکر می‌کردند ما برای گردش به اینجا می‌آییم اما بازیکنان ما این کار را نکردند. من به آنها به خاطر عملکردشان مقابل سوسیه‌داد بسیار افتخار می‌کنم. من به خاطر تعهد، نگرش، تمایل و اشتیاق بازیکنانم برای ادامه روند پیروزی‌ها به آنها خیلی افتخار می‌کنم. آنها می‌خواستند پویایی خوب خود را حفظ کنند و می‌خواهم از آنها تشکر کنم. از این نظر، آنها تماشایی بودند.

رئال مادرید با این برد 84 امتیازی شد و با حفظ صدرنشینی خود، یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک شد، این در حالی است که بارسلونا و جیرونا با انجام یک بازی کمتر به ترتیب با 70 و 68 امتیاز در رده‌های دوم و سوم ایستاده‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • درخواست بایرن از هواداران: همه قرمزپوش باشید!‏
  • اشتفان افنبرگ: رئال مادرید مقابل منچسترسیتی خوش‌شانس بود؛ در برنابئو، فندک به سمتم پرت کردند
  • لیست رئال مادرید برای سفر به مونیخ؛ حضور کورتوا، آلابا و کارواخال! + عکس
  • داور عشق راگبی برای بایرن مونیخ-رئال
  • هری کین: بلینگام فصل فوق‌العاده‌ای داشته است؛ امیدوارم مقابل رئال مادرید گلزنی کنم
  • سرنوشت توخل در دست آنچلوتی است!
  • خوش‌بینی بایرن مونیخ از رسیدن جمال موسیالا به بازی مقابل رئال مادرید
  • شکست سنگین دورتموند مقابل لایپزیش/ بایرن مونیخ پیروز شد + فیلم
  • آنچلوتی: گولر فصل آینده در رئال مادرید خواهد ماند
  • توماس توخل: درخواست هواداران؟ برایم خوشایند است؛ سرژ گنابری مقابل رئال مادرید گل می‌زند