Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: ۶۷ هزار و ۲۹۹ نفر روز مهمان فرهنگی و غیرفرهنگی تعطیلات نوروزی را در در مراکز رفاهی آموزش‌ و پرورش کرمانشاه سپری کردند. ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۶:۲۷ استانها کرمانشاه نظرات

جهانگیر صفری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: این تعداد مهمان در قالب 12هزار و 163 خانوار از تاریخ 12 اسفند ماه سال گذشته تا پایان تعطیلات نوروزی از امکانات رفاهی و اقامتگاه‌های آموزش و پرورش استان کرمانشاه استفاده کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه افزود: در طول تعطیلات نوروزی تعداد 254 واحد آموزشی با 2 هزار و 100 کلاس در سه گروه ویژه، الف و ب در خدمت مسافران نوروزی قرار داشت.

صفری با بیان اینکه مهمانان نوروزی فرهنگی با جاذبه‌های گردشگری استان کرمانشاه آشنا شدند، گفت: در تعطیلات نوروزی از همه امکانات رفاهی آموزش و پرورش استفاده شد تا روزهای تعطیلات نوروزی خوبی برای هم‌وطنان مسافر در کرمانشاه رقم بخورد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: تعداد 24 پایگاه پذیرش مهمان در سراسر استان کرمانشاه کار ساماندهی و هدایت مهمانان نوروزی را برعهده داشت.

صفری با بیان اینکه جاذبه‌های گردشگری تاریخ و طبیعی در کنار مردم مهمان دوست کرمانشاه سهم به سزایی در جذب گردشگر دارد، بیان کرد: آموزش و پرورش استان کرمانشاه با توجه به خدمات رفاهی ارائه کرده، دستگاه پیشتاز در ارایه خدمات به مسافران نوروزی است.

انتهای پیام/ش

R41380/P1361/S6,68/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۱۴۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی آتش نشانی رشت برای آموزش ایمنی در بیمارستان‌ها

ایسنا/گیلان رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت گفت: آموزش ایمنی و آتش‌نشانی برای تمام مراکز درمانی و بیمارستان‌ها که اعلام آمادگی کنند، برگزار می‌شود.

شهرام مومنی امروز، هفتم اردیبهشت ماه در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اعلام آمادگی سازمان آتش نشانی رشت در ارائه آموزش به مراکز درمانی و بیمارستان‌ها، اظهار کرد: آموزش‌ها برای تمام پرسنلی که علاقمند باشند، برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت آشنایی افراد با نکات ایمنی، افزود: حضور در محل کار در کنار رعایت نکات ایمنی، قطعا آسودگی خیال برای پرسنل و مراجعه کنندگان را فراهم می‌کند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی رشت با اشاره آمادگی این سازمان برای آموزش ایمنی و آتش نشانی در مراکز درمانی و بیمارستان‌ها، گفت: تیم عملیاتی آتش نشانان با حضور در مراکز تخصصی نسبت به برگزاری دوره تئوری و عملی  آموزش ایمنی و آتش نشانی می‌پردازند.

مومنی با بیان اینکه حفظ ایمنی در کنار افزایش دانش ایمنی یک اولویت است، تصریح کرد: بسیاری از کارگاه‌های بزرگ، فروشگاه‌ها، بیمارستان‌ها و غیره در سایه اشتباهات کوچک؛ دستخوش خسارات جبران ناپذیر مالی و گاهی جانی شده‌اند که حفظ ایمنی در محیط کار به همراه افزایش سواد ایمنی کارکنان؛ گام‌های اولیه و یک الویت ویژه است.

وی افزود: روش‌های پیشگیری از آتش‌سوزی، شناخت انواع آتش‌سوزی‌ها، شناخت انواع تجهیزات ایمنی و اطفاء حریق، شناخت انواع کپسول آتش‌نشانی و نحوه صحیح استفاده از خاموش کننده‌های دستی، دروس ارائه شده در این دوره‌های آموزشی خواهد بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تقویت مدارس دولتی با اولویت مدارس دولتی مناطق حاشیه‌ای
  • تداوم طرح«بازی یادگیری»در استان تهران/‏تأمین مسکن معلمان بررسی شد
  • برپایی نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی کردستان
  • همایش بزرگ هفته فرهنگ پهلوانی در قزوین برگزار شد
  • خریداران مسکن و مستاجران منتظر این تغییر باشند! / ابوالفضل نوروزی مطرح کرد
  • آمادگی آتش نشانی رشت برای آموزش ایمنی در بیمارستان‌ها
  • لزوم ایجاد فضا‌های آموزشی و تربیتی در آموزش و پرورش
  • هزینه‌های درمانی دهک‌های پایین در مراکز دولتی کرمانشاه رایگان است
  • معاون وزیر آموزش و پرورش: ۱۶ طرح عفاف و حجاب در مدارس در حال اجرا ست
  • آمادگی امداد هوایی هلال احمر کرمانشاه در سالروز عملیات بازی‌دراز