Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: مدیر مرکز کنترل و هماهنگی عملیات سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت: ۵ نیم تنه مرتبط با جانباختگان حادثه سقوط هواپیما در ارتفاعات دنا پس از کشف، برای انجام مراحل دیگر به پایین ارتفاعات منتقل شد.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، حسین درخشان گفت: روز ۱۳ فروردین ماه، ۵ نیم تنه از پیکر‌های جانباختگان حادثه Incident سقوط هواپیمای آسمان در ارتفاعات دنا شناسایی و به پایین ارتفاعات منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: این محموله طی ۳ پرواز به پایین ارتفاعات منتقل شد و جزو یکی از بزرگترین محموله‌های شناسایی شده از پیکر‌های جانباختگان حادثه سقوط Fallهواپیما به شمار می‌آید.
مدیر مرکز کنترل و هماهنگی عملیات سازمان امداد و نجات هلال احمر در خصوص اقدامات صورت گرفته در منطقه سقوط هواپیمای آسمان از سوی نیرو‌های هلال احمر اظهارکرد: پیش از این، نیرو‌های هلال احمر در منطقه اقدام به زدن کمپ کرده بودند تا برای ماندن در منطقه سقوط هواپیما و تردد در محل با مشکل مواجه نشوند.
درخشان با اشاره به حضور نیرو‌های هلال احمر در ارتفاعات دنا تصریح کرد: ۵ چادر در ارتفاع بیش از ۴ هزار متری دنا از سوی نیرو‌های جمعیت هلال احمر برپا شده که در این چادر‌ها امکانات لازم برای شب مانی نیرو‌های هلال احمر در منطقه وجود دارد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما سلامت مهم ترین های 24 ساعت سقوط جت شخصی در ایران حوادث Accidents حادثه Incident سقوط Fall اخبار حوادث سقوط هواپیما طبیعت حادثه سقوط هواپیمای مسافربری سقوط هواپیما ارتفاعات جانباختگان سقوط هواپیما تهران یاسوج عکس حوادث فیلم قتل مشهد خانواده تهران پلیس جسد اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۱۵۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف وانت نیسان و پژو ۴۰۵، جان چهار نفر را گرفت

مجید فتاح زاده گفت : شب گذشته برابر با دریافت گزارش حادثه برخورد یک دستگاه وانت نیسان و پژو ۴۰۵ در کیلومتر ۳۵ جاده پارس آباد_ مشگین شهر(حوالی قشلاق حاج فتحعلی) نجاتگران شهرستان پارس آباد با هماهنگی مرکز کنترل عملیات به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: نجاتگران هلال احمر در قالب دو تیم عملیاتی متشکل از چهار نفر با خودروی آمبولانس امدادی و ست نجات در محل حادثه حاضر شدند.

فتاح زاده اضافه کرد: نیروهای عملیاتی هلال احمر در این حادثه چهار فوتی را رهاسازی کرده و تحویل عوامل ذیربط دادند.

به گفته وی یک مصدوم حادثه نیز توسط عوامل اورژانس حاضر در صحنه انتقال یافت.

سرپرست معاونت امدادونجات استان اردبیل با اشاره به اینکه نجاتگران هلال احمر به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به هموطنان هستند، گفت: سامانه پاسخگویی به حوادث ۱۱۲ همواره آماده دریافت گزارش های مردمی است.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با یک کشته و سه مصدوم
  • برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با ۴ فوتی و مصدوم + عکس
  • تصادف رانندگی در آزادراه کاشان ـ قم با ۵ کشته و مجروح
  • جست‎جو برای یافتن دختر ۴ ساله در کلاله
  • تلاش ۶ ساعته برای دسترسی به فوتی ارتفاعات پلدشت
  • تصادف وانت نیسان و پژو ۴۰۵، جان چهار نفر را گرفت
  • تلاش ۶ ساعته نجاتگران هلال احمر برای دسترسی به فوتی ارتفاعات شیخ حمزه لو پلدشت
  • جان باختن یک نفر بر اثر سقوط از ارتفاعات شهرستان پلدشت
  • مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم
  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر