Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از آسوشیتدپرس، «اسکات پروییت»، رئیس آژانس حفاظت از محیط زیست آمریکا همزمان مورد تحسین دونالد ترامپ و تقبیح کاخ سفید قرار گرفت!

با اینکه رئیس جمهور آمریکا از پروییت حمایت کرد کاخ سفید به او به دلیل روابطش با لابیگر‌ها و هزینه تراشی‌هایش در سفر‌هایی که داشته، هشدار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از اینکه مشخص شد اسکات پروییت از آپارتمانی در «کپتال هیل» استفاده می‌کرده که به همسر یکی از لابیگر‌های برجسته واشنگتن تعلق داشته و شرکتش نماینده شرکت‌های سوخت فسیلی بوده، زیر ذره بین رفت.

آتلانتیک روز سه شنبه گزارش داد پروییت کاخ سفید را برای ترفیع مقام دو دستیارش که از «اکلاهما» به همراه خود آورده بود، دور زده است.

ترامپ معمولاً آن دسته از اعضای دولتش را که در خطر هستند تحسین می‌کند در حالیکه در پشت پرده زمینه را برای اخراج آن‌ها آماده می‌کند. این رویکرد ترامپ و اظهارات خوشایندش درباره پروییت نشان می‌دهد او آینده خوبی در آژانس حفاظت از محیط زیست ندارد.

انتهای پیام/

رویکرد متناقض ترامپ و کاخ سفید در قبال رئیس آژانس حفاظت از محیط زیست آمریکا 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آمریکا دونالد ترامپ کاخ سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۱۸۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید جمعی از مسئولان قضایی استان قم از منطقه حفاظت شده پلنگ دره

جمعی از مسئولان، قضات و بازپرسان دادگستری استان قم با هدف آشنایی هرچه بهتر با وظایف و شرایط کاری محیط بانان به عنوان ضابطان خاص قضایی و بررسی مشکلات حقوقی و قضایی زیست محیطی استان، از منطقه حفاظت شده پلنگ دره قم بازدید کردند.

 محمدحسین بازگیر مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم در این بازدید با اشاره به ظرفیت‌های کم نظیر زیست محیطی در مناطق و زیستگاه های طبیعی استان، خاطرنشان کرد: امیدواریم با همدلی و مشارکت تمامی نهادهای ذیربط بتوانیم با هرگونه تعدی و تخلف که موجب تخریب و از بین رفتن محیط زیست می‌شود، به خوبی مقابله کنیم. 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • حدود ۵۰ درصد تالاب هامون آب‌گیری شد
  • طالبان حق‌آبه هیرمند را رهاسازی کرد | ۵۰ درصد تالاب هامون آبگیری شد
  • صندوق ملی محیط زیست از طرحهای حافظ محیط زیست حمایت می کند
  • شرط ترامپ برای کمک به اوکراین پس از ورود به کاخ سفید
  • بازدید جمعی از مسئولان قضایی استان قم از منطقه حفاظت شده پلنگ دره
  • رئیس سازمان حفاظت محیط زیست: حل مسئله گرد و غبار نیازمند هم‌افزایی دستگاه‌هاست / باید از ظرفیت رسانه‌ها استفاده کنیم
  • یک بزمجه بیابانی در زیستگاه‌ طبیعی نیک‌شهر رهاسازی شد
  • مشاهدۀ پلنگ ایرانی در لرستان
  • جنبه‌های شرعی حفاظت از محیط زیست به مردم بازگو شود
  • رده‌بندی مناطق حفاظتی محیط‌زیست