Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-03@22:55:37 GMT

رتبه اول فروش متعلق به مس می باشد

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۱۸۹۶۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مديركل ميراث فرهنگي زنجان گفت: 518 ميليون تومان ميزان فروش بازارچه هاي دائم و موقت صنايع دستي بوده كه بيشترين آمار با 55 درصد ميزان فروش به محصولات مس تعلق مي گيرد.

يحيي رحمتي افزود: اين آمار تنها متعلق بازارچه هاي موقت صنايع دستي استان است و اين در حالي ايست كه طي ايام مذكور 92 درصد فروشگاه هاي صنايع دستي استان به عرضه محصولات صنايع دستي به گردشگران مي پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: از 387 فروشگاه فعال صنايع دستي در سطح شهر زنجان  در حدود 70 درصد در سه روز اول فعال بودند و در حدود 92 درصد از فروشگاه ها در مابقي روزها به خدمات رساني به گردشگران مشغول بودند كه اين نشان از توفيق ستاد خدمات سفر و اداره كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري  در همكاري با اصناف در نوروز 97 نسبت به سال گذشته  است.

دبير ستاد اجرايي خدمات سفر استان زنجان در خصوص اولويت و درصد فروش محصولات صنايع دستي استان تصریح كرد: رتبه اول فروش متعلق به محصولات مس است با 55 درصد ، رتبه دوم متعلق به چاقو با  30در صد  و رتبه سوم به زيورآلات سنتي و مليله با 9 در صد اختصاص دارد .

يحيي رحمتي افزود:  ساير رشته هاي صنايع دستي با محصولاتي چون چاروق و چرم، گليم، سفال، قلم زني ولباس محلي  و 6درصد فروش را به خود اختصاص داده اند.

 

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۱۸۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی بنا‌های تاریخی استان اصفهان فردا

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان گفت: همزمان با شهادت امام جعفر صادق (ع) تمامی بنا‌های تاریخی، موزه‌ها و محوطه‌های زیر مجموعه این اداره کل در سطح استان پهناور اصفهان  فردا تعطیل است.

امیر کرم زاده ادامه داد: از روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه تمامی این اماکن آماده ارائه خدمات به گردشگران و دوستداران میراث فرهنگی خواهد بود.

استان اصفهان بیش از ۲۲ هزار بنا و اثر تاریخی دارد که هزار و ۸۵۰ اثر به ثبت ملی و ۱۵ اثر آن از جمله میدان امام، کاخ چهلستون، باغ فین کاشان و مسجد جامع به ثبت جهانی رسیده است.

۸۰ موزه و بنای تاریخی با قابلیت بازدید در سراسر اصفهان تحت نظارت و مدیریت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی این استان هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه کارآفرینی و صنایع‌دستی در دانشگاه آزاد کهنوج
  • ثبت سفارش فروش ۳۸۰ میلیارد صنایع دستی سیستان و بلوچستان
  • تعطیلی بنا‌های تاریخی استان اصفهان فردا
  • جزئیاتی از رویداد طراحی و بسته‌بندی محصولات خانگی، صنایع دستی و سوغات
  • ایجاد کد تعرفه اختصاصی برای صادرات «گیوه»
  • ایجاد کد تعرفه اختصاصی برای صادرات گیوه
  • زنجان| صنایع‌دستی مردمی‌ترین مشارکت در جهش تولید است
  • فروشگاه اینترنتی هفت گالری افتتاح شد
  • انعقاد ۷ تفاهم‌نامه رهاورد اکسپو برای خراسان جنوبی
  • ارزش صادرات محصولات کشاورزی به ۶.۲ میلیارد دلار رسید