Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@13:25:26 GMT

یزد | جلسات شورای اداری باید از حالت کلیشه‌ای خارج شود

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۲۲۷۰۶

یزد | جلسات شورای اداری باید از حالت کلیشه‌ای خارج شود

سرپرست معاونت اقتصادی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری یزد تأکید کرد: جلسات شورای اداری در استان یزد باید از حالت کلیشه‌ای خارج شود. ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۹ استانها یزد نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، علی زینی وند پیش از ظهر امروز در نخستین جلسه شورای اداری استان یزد در سال جدید که در سالن کوثر برگزار شد با تبریک سال جدید با بیان اینکه امسال از طرف مقام معظم رهبری در تداوم سال‌های گذشته شعار سال تعیین شد اظهار داشت: امسال نیز یک شعار دقیق از طرف رهبر معظم انقلاب مطرح شد که نشان از دید باز و داریت ایشان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست معاونت اقتصادی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری یزد خاطرنشان کرد: به دستور استاندار کمیته‌ای تشکیل می‌شود که کارخانه جاتی که کالای مرغوب داخلی تولید می‌کنند در استان یزد شناسایی و حمایت شوند و برنامه ریزی صورت گیرد که اگر کالای مشابه وارد می‌شود از وارد کردن آن جلوگیری شود.

وی تأکید کرد: استان یزد با توجه سابقه‌ای که در تولید کالای مرغوب ایرانی دارد می‌تواند در زمینه تحقق شعار سال به عنوان استان‌های اول کشور عمل کند.

زینی وند با بیان اینکه در جلسه‌ای که با استاندار محترم یزد داشتیم مسائل مختلفی مطرح شد گفت: یکی از این مسائل این بود که جلسه شورای اداری از حالت کلیشه‌ای خارج شود و در همین زمینه تلاش داریم به صورت منظم و حتی ماهیانه یکبار برگزاری جلسات شورای اداری استان را در دستور کاری خود داشته باشیم و به مسائل مهم استان بپردازیم تا اثرات مثبت داشته باشد.

سرپرست معاونت اقتصادی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری یزد تصریح کرد: جلسات اداری با دستورات کاری مشخص هستند و مصوبات به صورت منظم ابلاغ می‌شود و باید کاراتر و عملیاتی تر از گذشته برگزار و پیگیری شوند.

وی با اشاره به سفر منظم معاونین استاندارد و مدیران کل به شهرستان‌های استان یزد افزود: با توجه به پروژه‌ها و کارخانه جات مختلف در شهرستان‌های مختلف استان یزد، دوستان به شهرستان‌ها سفر می‌کنند و نسبت به پیگیری مسائل مختلف هر شهرستان اقدامات لازم صورت می‌گیرد.

زینی وند اضافه کرد: فرمانداران در جلسات شورای اداری بر اساس دستور کارها باید به شکل دقیق به کار بپردازند و کارهای عملیاتی را انجام دهند.

سرپرست معاونت اقتصادی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری یزد با اشاره به اینکه اگر به کارخانه جات نیمه تمام استان یزد توجه شود بسیاری از مسائل بیکاری استان حل می‌شود گفت: بازدید و تشویق کارخانه جات موفق در امر تولید کالای داخلی و همچنین تهیه برنامه‌ای دقیق و درست برای کارخانه جاتی که به هیچ عنوان احیا نمی‌شوند در دستور کاریمان قرار دارد و بدون شک هزینه‌ای برای کارخانه جاتی که امیدی به فعالیت دوباره آن‌ها نیست نمی‌شود.

انتهای پیام/ ع

R41376/P1494/S6,76/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۲۲۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسي مسائل و مشکلات محله تخت استاد يزد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، در اين ديدار که جمعي از مديران دستگاهاي مختلف استان نيز حضور داشتند، مسائل و مشکلات اين منطقه در حوزه هاي مختلف مطرح و براي آن تصميماتي اتخاذ شد.


 نماينده مردم يزد، اشکذر و زارچ در مجلس شوراي اسلامي اعم از مشکلات اين محله را نبود پارکينگ مناسب عنوان کرد و گفت: قرار شد زميني با کاربري پارکينگ در محل توسط نمايندگان محله مشخص تا زمين آن توسط شهرداري تملک شود. 


جوکار با اشاره به اينکه محله تخت استاد يکي از محله هاي بسيار قديمي و در مرکز بافت تاريخي يزد قرار دارد افزود: آب انبار تاريخي اين محله در حال تخريب است که قرار شد توسط اوقاف واگذار و ميراث فرهنگي هم کار مرمت آن را بر عهده بگيرد.


 ايجاد دوربين هاي امنيتي، ساماندهي حسينيه،استفاده از فضاي ورزشي و گشت هاي ويژه امنيتي از جمله موارد ديگري بود که نماينده مردم يزد در مجلس شوراي اسلامي به آن اشاره کرد.

وي خاطرنشان کرد: مسائل و مشکلاتي که توسط مردم و نمايندگان آنها مطرح شد، قرار است در قالب يک مصوبه به دستگاههاي مربوطه ارسال و اجرايي شود.

دیگر خبرها

  • لغو جلسات علنی شورای شهر مشهد در هفته شوراها
  • پشت پرده کاهش اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی
  • عموعابدینی: آمایش رشته‌های تحصیلی در دستور کار وزارت علوم و شورای انقلاب فرهنگی است
  • مسائل فرهنگی و اجتماعی در کف خیابان قابل حل نیست
  • جلسه رفع موانع تولید استان در واگن های زرند
  • کلید حل تمام مسائل کشور در دل تعلیم و تربیت نهفته است
  • دشمن به دنبال از بین بردن هویت گفتمان انقلاب اسلامی است
  • محسن رضایی از جلسات با گروه‌های سیاسی دنبال چه هدفی است؟
  • جلسات محسن رضایی با احزاب و جریان‌های انقلاب
  • بررسي مسائل و مشکلات محله تخت استاد يزد