Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل میراث فرهنگی استان زنجان به رشد ۱۸ درصدی بازدید از جاذبه‌های گردشگری گفت: بازدید از گنبد سلطانیه ۲۸ درصد رشد یافته است. ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۰ استانها زنجان نظرات

به‌ گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، یحیی رحمتی امروز در نخستین جلسه شورای اداری ضمن تبریک سال نو و با ابراز خرسندی از افزایش گردشگران استان زنجان اظهار داشت: ستاد خدمات سفر رسما کار خود را از 28 اسفند با حضور امام جمعه و استاندار زنجان آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان زنجان با تقدیر از نهادهای اورژانس، پلیس، راهداری، تعزیرات حکومتی و هلال احمر گفت: همه دستگاه‌ها دست به دست هم دادند تا مسافران سفر خوشی از استان زنجان به یاد داشته باشند.

وی استان زنجان را میزبان مهربان توصیف کرد و افزود: رشد 18 درصدی بازدید از جاذبه‌های گردشری استان‌ زنجان نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان از آن دارد که زنجان امروزه تبدیل به مقصد گردشگری شده است.

رحمتی در ادامه گنبد سلطانیه را رده نخست بازدید گردشگران نوروزی برشمرد و گفت: گردشگران گنبد سلطانیه نسبت به مدت مشابه سال گذشته 28 درصد افزایش داشته است.

وی افزود: از 28 اسفند تا 13 فرودین 66 هزار و 75 نفر از این گنبد بازدید کردند در حالی که در مدت مشابه سال گذشته میزان بازدید از گنبد سلطانیه 51 هزار و 313 نفر بودند.

انتهای پیام/ ز

R41375/P41362/S6,59/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۲۳۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش کانال 11 اسرائیل از دستگیری جاسوس نظامی در اسرائیل؛ ارسال اطلاعات گنبدهای آهنین به ایران!

تعداد بازدید : 148 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 1130 کانال یازده تلویزیون اسرائیل از دستگیری یک اسرائیلی به جرم جاسوسی برای ایران خبر داد. آن گونه که این شبکه گزارش کرد یک راننده کامیون نظامی در طول سفرهای خود در حین انجام وظیفه، ده‌ها گردان پدافند گنبد آهنین را مستند کرده و اطلاعات این سامانه‌ها از جمله عکس ها و مکان آنها را در فیس بوک برای یک مقام ایرانی که به عنوان یک زن اغواگر ظاهر شده، ارسال کرده است. حالا صهیونیست‌‎ها متوجه به این جاسوسی مخرب شده‌اند و او را دستگیر کرده‌اند. این دستگیری چند روز پس از انهدام دست‌کم یک سامانه گنبد آهنین توسط حزب الله لبنان انجام شد. گزارش شبکه یازده اسرائیل در این زمینه را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • (تصاویر) ترسناک‌ترین جاذبه‌های گردشگری جهان؛ از قلعه اجنه تا جنگل خودکشی!
  • ظرفیت های گردشگری روستای «طولاب» ایلام در انتظار سرمایه گذاری
  • طغیان ساکنان جزایر قناری/ درخواست محدود شدن تعداد گردشگران
  • اعتبار ۴۰ میلیارد تومانی برای احیای مقبرةالشعرای تبریز
  • نصب سامانه ثبت تخلفات در جاده سلطانیه به همدان
  • گزارش کانال 11 اسرائیل از ارسال اطلاعات گنبدهای آهنین به ایران!
  • گزارش کانال 11 اسرائیل از دستگیری جاسوس نظامی در اسرائیل؛ ارسال اطلاعات گنبدهای آهنین به ایران!
  • دستگیری جاسوس نظامی در اسرائیل؛ ارسال اطلاعات گنبدهای آهنین به ایران!
  • برگزاری جشنواره سماق درآینده نزدیک باحضور گردشگران داخلی وخارجی
  • سراب هنام الشتر؛ چشمه‌ای در دل یک خانه تاریخی