Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئولین فرهنگی دبیرستان نمونه دولتی دختران پروین اعتصامی شهرستان علی آباد کتول در طرحی خلاقانه از پله های مدرسه برای آموزش نکات فرهنگی و تربیتی به دانش آموزان استفاده کرده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زرین نامه؛ درعصری که انبوه اطلاعات ذهن همه را درگیر کرده و همین حجم وسیع مانع بهره گیری کافی از آن ها در زندگی روزمره شده، باید برای ماندگار شدن مطالب آموزشی، نکات تربیتی، ضرب المثل ها و احادیث معصومین (ع) که مسیر درست زندگی برای رسیدن به کمال را نشان می دهد، خلاقیت و ابتکار داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئولین فرهنگی دبیرستان نمونه دولتی دختران پیروین اعتصامی علی آباد کتول نیز در محیط این مدرسه از فضاهای مختلف به شیوه ای خلاقانه بهره برده اند تا پیام های آموزشی خود را در اختیار دانش آموزان قرار دهند.

آن ها برخی پیام های آموزشی خود را در رنگ ها متنوع و جالب توجه به دیواره پله های مدرسه نصب کرده اند تا هر روز در معرض دید دانش آموزان باشد و به این وسیله ملکه ذهنشان شود.

 انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۲۴۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق نیمی از تعهدات خیران مدرسه ساز در سال گذشته

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ مدیرکل نوسازی مدارس استان اصفهان گفت: خیران مدرسه ساز در این مدت ۹۸۰ میلیارد تومان از تعهدات خود ررا تحقق کردند که بیش از ۵۰ درصد از تعهدات این سنگرسازان علم و دانش است.

ناصر فتحی افزود: نوسازی مدارس استان با حدود ۱۰۰ نفر پرسنل در کنار بیش از ۱۷۰۰ خیر مدرسه ساز در حال ساخت و تجهیز ۴۵۰ طرح آموزشی پرورشی و ورزشی است.

وی گفت: همواره خیران نیکوکار در کنار دولت به ساخت و ساز فضای آموزشی کمک می‌کنند و در حال حاضر بیش از ۸۰ درصد فضاهای آموزشی استان به صورت صد درصدی و یا کمتر با مشارکت خیران نیک اندیش در حال اجرا است.

ناصرفتحی ابراز امیدواری کرد در سال ۱۴۰۳ تعداد ۱۰۰ طرح آموزشی در قالب ۵۰۰ کلاس درس تحویل دانش آموزان و فرهنگیان استان شود.

دیگر خبرها

  • معلمی که امید و عشق را در دل دانش آموزان معنا کرد
  • تحقق نیمی از تعهدات خیران مدرسه ساز در سال گذشته
  • زیرساخت‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی شهر جدید مهستان ارتقا می‌یابد
  • افزایش ظرفیت منابع تامین آب شرب در شهرستان علی آباد کتول
  • دستگیری عاملان تیراندازی در علی آباد کتول
  • بسیج دبیرستان‌های فرانسه در حمایت از فلسطین
  • همایش تجلیل از سفیران معروف
  • اولویت بومی گزینی در استخدام نیروهای آموزش و پرورش بهارستان
  • ارزیابی نامحسوس وضعیت حجاب در ادارات و مراکز آموزشی کردستان
  • جنبش حامی فلسطین به دبیرستان‌های فرانسه کشیده شد