Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-05@21:48:20 GMT

واژگونی پژو ۲۰۶ در فضای سبز بزرگراه باکری + تصاویر

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۲۴۹۶۱

واژگونی پژو ۲۰۶ در فضای سبز بزرگراه باکری + تصاویر

خودروی پژو ۲۰۶ پس از واژگون شدن و شکافتن گاردریل، در فضای سبز مابین دو مسیر بزرگراه شهید باکری متوقف شد. ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۳ اجتماعی شهری حوادث نظرات

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ ساعت 18:30 روز گذشته حادثه واژگونی خودرو در بزرگراه شهید باکری مسیر شمال به جنوب، قبل از بزرگراه شهید حکیم به سامانه 125 اعلام شد که ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه 27 را به محل حادثه اعزام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرامرز منصوردهقان، فرمانده آتش‌نشانان اعزامی به محل درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: یک دستگاه خودروی سواری پژو 206 به هنگام حرکت به دلیل رعایت نکردن فاصله ایمنی، از مسیر اصلی منحرف شده و پس از واژگون شدن و شکافتن گاردریل، در فضای سبز مابین دو مسیر بزرگراه متوقف شده بود.

وی با اعلام اینکه هر دو سرنشین خودرو بدون هیچ آسیبی، قبل از رسیدن آتش‌نشانان با کمک شهروندان از خودرو خارج شده بودند، خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی محل حادثه و قطع برق خودرو، از نشت بنزین جلوگیری کردند و پس از به حالت اولیه در آوردن خودرو و تحویل آن به عوامل راهور و انتقال خودرو با استفاده از جرثقیل به ماموریت خود پایان دادند.

انتهای پیام/

R1370/Psaadati/S2,25,1392/CT12 واژه های کاربردی مرتبط آتش‌نشانی تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آتش نشانی تهران آتش نشانی تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۲۴۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات مصدومان حادثه واژگونی خودرو و ریزش بنزین در رشت

ایسنا/گیلان رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت با اشاره به تصادف شدیدی که چهار مصدوم داشت، گفت: در پی این تصادف محبوس شدن، واژگونی و ریزش بنزین در سطح خیابان شهر مشاهده شده که آتش‌نشانان نسبت به نجات و ایمنی محل اقدام کردند.

شهرام مومنی بامداد امروز ۱۶ اردیبهشت ماه در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: حادثه تصادف و محبوس شدن افراد در ساعت ۵۳ دقیقه بامداد یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه به مرکز فرماندهی آتش نشانی رشت اطلاع داده شد.

وی با بیان اینکه سریعاً دو خودروی آتش نشانی به همراه هفت آتش نشان و افسر ارشد به محل حادثه واقع در بلوار شهدای گمنام اعزام شدند، افزود: به محض رسیدن واژگونی خودروی ال ۹۰، و محبوس شدن راننده خودروی پراید مشاهده می‌شد که سریعا نسبت به خارج کردن فرد محبوس اقدام شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت گفت: ریزش بنزین از دیگر خطرات این حادثه بود که بلافاصله اقدامات پاکسازی محل حادثه صورت گرفت.

مومنی با بیان اینکه به دلایلی چهار خودرو شامل دو پراید، ال ۹۰ و چانگان با یکدیگر برخورد داشتند، تصریح کرد: راننده ال ۹۰ به همراه سه سرنشین به شدت مصدوم پراید توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافتند.

وی درخصوص دلایل این تصادف شدید، خاطرنشان کرد: بیان علت حادثه بر عهده کارشناسان مربوطه است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وقوع ۵ حادثه رانندگی در استان سمنان/ یک نفر جان باخت
  • ترافیک صبحگاهی تهران پس از تعطیلات ۳ روزه
  • نجات مصدومان حادثه واژگونی خودرو و ریزش بنزین در رشت
  • واژگونی خودرو پراید در محور ارومیه تبریز ۴ مصدوم بر جای گذاشت
  • بزرگراه شهید خرازی بازگشایی شد
  • رهاسازی چند خودروی گرفتار در گل و لای بزرگراه شهید خرازی تهران
  • واژگونی خودرو سواری در شهرستان اردل
  • واژگونی خودرو در آزاد راه قزوین - زنجان با ۳ مصدوم
  • نجات دو محبوس حادثه واژگونی پژو ۲۰۶ در مشهد
  • واژگونی خودرو در رودخانه با ۴ مصدم