Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-03-19@07:59:32 GMT

تمدید مهلت ثبت نام اینترنتی در حوزه های علمیه استان همدان

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۲۶۶۱۱

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز همدان، مسئول برگزاری آزمون حوزه های علمیه استان همدان گفت :پذیرش نهایی پس از قبولی در آزمون و مصاحبه عملی است.
حجت الاسلام عبدالله پور افزود: مهلت ثبت نام تا ۱۵ فروردین بود که تا ۲۷ این ماه تمدید شد .
وی تصریح کرد: همه کسانی که پایه هشتم تحصیلات مدرسه ای را تا پایان تابستان سپری کنند می توانند در این آزمون شرکت کنند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسئول برگزاری آزمون حوزه های علمیه استان با بیان اینکه آزمون سطح یک هفتم اردیبهشت برگزار می شود گفت: پذیرفته شدگان پس از مصاحبه عملی جذب می شوند .
۱۵ مدرسه علمیه در استان همدان طلبه سطح یک جذب می کنند .   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۲۶۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان مهلت ۱۰۰ بیمارستان دارای اخطار ایمنی

دکتر سعید کریمی، معاون درمان وزارت بهداشت درباره تمدید پروانه برخی از بیمارستان‌ها گفت: برخی از بیمارستان‌ها به اورهال نیاز دارند و تعداد قابل توجهی از بیمارستان‌هایی که به اورهال نیاز داشتند نسبت به انجام اقدامات لازم اقدام کردند. 

وی با بیان اینکه پروانه ۱۰۰ بیمارستان تمدید نشده است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر، پروانه ۱۰۰ بیمارستان به‌دلیل عدم رفع مشکلات، تمدید نشده است. این بیمارستان‌ها به سرعت در حال انجام اقدامات لازم هستند. امیدواریم پروانه این ۱۰۰ بیمارستان با انجام اقدامات لازم تمدید شود. 

معاون درمان وزارت بهداشت گفت: بیمارستان‌هایی که باید نسبت به رفع خطر اقدام می‌کردند شش ماه فرصت داشتند در این مسیر گام بردارند. به این منظور یک فرصت شش ماهه اول و یک فرصت شش ماهه دوم در اختیار بیمارستان‌ها قرار دادیم. وزارت بهداشت، سال را به ۲ بازه زمانی شش ماهه تقسیم می‌کند؛ فرصت ۶ ماهه اول به پایان رسیده و فرصت ۶ ماهه دوم نیز ۳ روز دیگر به پایان می‌رسد. 

کریمی درباره ارزیابی مجدد بیمارستان‌ها در سال آتی گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، ارزیابی مجدد بیمارستان‌ها در اردیبهشت و خرداد ماه ۱۴۰۳ انجام می‌شود.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی موشن‌گرافیک طلافنگ
  • پذیرش حوزه‌های علمیه برادران در استان بوشهر آغاز شد
  • مهلت پرداخت اجاره بهای خوابگاه های دانشجویان تمدید شد
  • تمدید مهلت ثبت‌نام آزمون انتخاب سردفتر اسناد رسمی
  • برگزاری نوزدهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • مهلت ثبت‌نام آزمون انتخاب سردفتر اسناد رسمی تمدید شد
  • پایان مهلت ۱۰۰ بیمارستان دارای اخطار ایمنی
  • تمدید مهلت ارسال آثار به چهاردهمین جشنواره بین‌المللی شعر عربی رضوی
  • تمدید مهلت ارسال ‌آثار به چهاردهمین جشنواره بین‌المللی شعر عربی رضوی
  • پیگیری تمدید مهلت اقامت دانشجویان خارجی در ایران