Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛بازی های هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و در منطقه شرق امروز (چهارشنبه) با برگزاری دو بازی به پایان رسید که با نتایج به دست آمده صعود تیم های تیانجین و شانگهای اس آی پی جی چین قطعی شد.
از گروه E تیانجین با گل دقیقه 89 «آنتونی مودسته» تیم‌ کیچی هنگ‌کنگ را شکست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با این نتیجه تیم تیانجین 10 امتیازی شد و صعودش به مرحله بعدی قطعی کرد. تیم کیچه نیز با 3 امتیاز در انتهای جدول این گروه باقی ماند. در این گروه تیم جونبوک کره جنوبی با 12 امتیاز در صدر قرار دارد.

همچنین از گروه F تیم شانگهای اس‌آی‌پی‌جی در خانه مقابل کاوازاکی ژاپن با نتیجه یک-یک متوقف شد. شانگهای با این تساوی 11 امتیازی شد و صعودش را به مرحله بعدی به عنوان صدرنشین مسجل کرد. تیم کاوازاکی نیز با 2 امتیاز از انتهای جدول تکان نخورد.
در این گروه تیم اولسان هیوندای از کره جنوبی به عنوان تیم دوم راهی مرحله بعدی شده است.

انتهای پیام/


پیروزی تیانجین و توقف خانگی شانگهای

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی دنیای ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۲۷۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویارویی حساس قرقیزستان و افغانستان

صعود تیم ملی فوتسال ازبکستان به جمع چهار تیم نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا و استفاده از سهمیه صعود به جام جهانی که خودشان میزبان هستند باعث برگزاری دیدارهای حذفی برای انتخاب تیم پنجم شد تا اینگونه شانسی مجدد به تیم های حذف شده در مرحله قبلی برای تلاش در مسیر رفتن به جام جهانی داده شود.

در نخستین بازی مرحله حذفی برای انتخاب تیم پنجم قاره آسیا، افغانستان از ساعت ۱۰:۳۰ امروز جمعه هفتم اردیبهشت ماه به مصاف عراق رفت که با پیروزی پنج بر سه به سود افغان‌ها همراه بود.

دیگر دیدار این مرحله هم از ساعت ۱۲:۳۰ بین تیم‌های ویتنام و قرقیزستان برگزار شد که با پیروزی سه بر دو قرقیزها همراه شد.

بنابراین تیم های افغانستان و قرقیزستان برای انتخاب پنجمین تیم قاره کهن به جصاف هم خواهند رفت.

 

منبع:فوتبالی 

دیگر خبرها

  • پیروزی ۴ بوکسور ایران در قهرمانی امید‌های آسیا
  • سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس
  • شرط قطعی شدن قرارداد سردار با رم مشخص شد
  • سهمیه قطعی ایران برای نخستین دوره لیگ نخبگان آسیا: ۱+۲
  • ناکامی دو ملی‌پوش شمشیربازی در کسب سهمیه المپیک
  • ۲+۱ سهمیه قطعی ایران در اولین دوره لیگ نخبگان آسیا
  • سهمیه قطعی ایران برای اولین دوره لیگ نخبگان آسیا ۱+۲ است
  • رویارویی حساس قرقیزستان و افغانستان
  • قرقیزستان حریف افعانستان برای صعود به جام جهانی
  • قرقیزستان حریف افغانستان برای صعود به جام جهانی شد