Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، این مسابقه در چارچوب دومین دوره رقابت های فوتبال ساحلی چهارجانبه قهرمانی باشگاه های کشور، شامگاه روز چهارشنبه در زمین آزادی اردکان برگزار شد.
در این مسابقه که در حضور جمعی از مسوولان و تماشاگران اردکانی برگزار شد بازیکنان تیم مقاومت گلساپوش یزد در یک بازی خیلی نزدیک، قهرمان لیگ برتر باشگاه های کشور را شکست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسابقات فوتبال ساحلی چهارجانبه باشگاه های کشور با حضور تیم های مقاومت گلساپوش یزد ، پارس جنوبی بوشهر ، ایفا اردکان و شهرداری چابهار به مدت سه روز پیگیری می شود.
در اولین دوره مسابقات که فروردین ماه 1396 در اردکان برگزار شد تیم ایفاسرام اردکان به مقام قهرمانی رسید و مقاومت گلساپوش یزد و کویر اردکان به ترتیب دوم و سوم شدند.
تیم های مقاومت گلساپوش یزد ، ایفاسرام و کویر اردکان در لیگ برتر باشگاه های کشور حضور دارند.
7536/ 6197
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری رفراندوم گفت و گوی ملی غوطه شرقی ارز دیجیتال بازی باشگاه های کشور شهرداری لیگ برتر یزد موسسات مالی و اعتباری رفراندوم گفت و گوی ملی غوطه شرقی ارز دیجیتال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۲۸۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغازمسابقات والیبال ساحلی در مراغه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی به مناسبت روز مراغه با حضور ۱۹ تیم در رده سنی آزاد به میزبانی زمین ساحلی شهرداری مراغه، مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی آذربایجان شرقی در این شهرستان در حال برگزاری است.

در این مسابقات ۵۰ ورزشکار حضور دارند و عصر فردا با معرفی تیم‌های برتر به کار خود پایان خواهد داد.

مسابقات والیبال ساحلی استان به مدت دو روز در ساحل زیبای رودخانه صوفی چای شهرستان مراغه برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • معرفی تنیسور‌های مرحله نیمه نهایی رقابت‌های بین المللی ساحلی کیش
  • شکست خانگی رم برابر لورکوزن در حضور کوتاه آزمون
  • تاج: تیم‌های باشگاهی کرمان تیم فوتبال ساحلی ایجاد کنند
  • حضور داور چهارمحالی در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر کشور
  • آغازمسابقات والیبال ساحلی در مراغه
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی در مراغه
  • صعود مدعیان به نیمه‌نهایی رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی
  • حضور داور چهارمحال و بختیاری در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر کشور
  • آزمون تخصصی حافظان قرآن در بوشهر و کنگان برگزار می‌شود
  • برگزاری آزمون کسب مدرک تخصصی ۱۵۴ حافظ قرآن در بوشهر