Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیویورک- ایرنا- سخنگوی کاخ سفید، خروج نیروهای آمریکایی را منجر به تقویت حضور ایران در سوریه ندانست و گفت: هدف ما این است که مسئولیت را به نیروهای محلی، متحدان و شرکایمان واگذار کنیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سارا هاکابی سندرز روز چهارشنبه در نشست خبری خود درباره تصمیم رئیس جمهوری آمریکا برای خروج نیروهای نظامی آمریکایی از سوریه افزود: ما از متحدانمان که بیشتر در معرض خطر هستند می خواهیم که نقش بیشتری را در این زمینه برعهده گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: کار در این زمینه ادامه دارد و در حال حاضر با شرکایمان رایزنی می کنیم.
دونالد ترامپ روز سه شنبه در نشست خبری مشترک با سران سه کشور حوزه بالتیک مطرح کرد که به زودی نیروهای آمریکا را از سوریه خارج خواهد کرد و البته تاکید کرد اگر عربستان خواهان ادامه حضور ما در سوریه است، باید هزینه آن را بپردازد.
بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی هم روز گذشته با دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا گفت و گو کرد.
سخنگوی کاخ سفید با تاکید بر این که حضور نیروهای آمریکایی در سوریه بر شکست و مقابله با داعش متمرکز بوده است، ادامه داد: با زمامداری دونالد ترامپ در مبارزه با داعش پیشرفت قابل توجهی داشته ایم و خلافت کامل داعش فروپاشیده است.
سندرز اضافه کرد: ما کار با متحدانمان را ادامه می دهیم و می خواهیم بر روی انتقال به نیروهای محلی متمرکز شویم تا اطمینان حاصل کنیم که با خروج ما، داعش دوباره بازنمی گردد.
اروپام**1429

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي كاخ سفيد سوريه ايران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۳۰۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار در پایگاه آمریکایی در دیرالزور سوریه

منابع خبری از وقوع انفجار در پایگاه اشغالگران آمریکایی در دیرالزور سوریه خبر دادند.

به گزارش مشرق، چندین انفجار در پایگاه اشغالگران آمریکایی در دیرالزور سوریه رخ داده است.

شبکه المیادین از شنیده شدن صدای چندین انفجار در پایگاه میدان نفتی عمر مقر نظامیان اشغالگر آمریکایی در حومه دیرالزور سوریه خبر داده است.

این رسانه به جزئیات بیشتری از این رخداد اشاره نکرده است.

این پایگاه غیرقانونی اشغالگران آمریکایی بارها هدف عملیات پهپادی و موشکی گروههای مقاومت اسلامی عراق به سبب حمایت آمریکا از جنایات مستمر رژیم صهیونیستی در نوار غزه و همدستی با این رژیم قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • پروژه جدید واشنگتن برای ادامه اشغالگری در خاک سوریه / حمایت ویژه از هسته‌های مخفی داعش برای توقف حملات نیروهای مقاومت علیه آمریکایی‌ها + نقشه میدانی و عکس
  • کاخ سفید: نگران حمله احتمالی اسرائیل به رفح هستیم
  • آخرین وضعیت مناطق سیل زده کشور/ تشکیل ستادهای آمادگی بحران
  • آخرین وضعیت مناطق سیل زده | تشکیل ستادهای آمادگی بحران در استان‌ها
  • انفجار در پایگاه آمریکایی در دیرالزور سوریه
  • حمله به پایگاه نظامیان آمریکایی در دیرالزور سوریه
  • تحرکات آمریکا در نیجر از بیم حضور روسیه در ساحل
  • احرکات آمریکا در نیجر از بیم حضور روسیه در ساحل
  • نگرانی آمریکا از حضور روسیه در نیجر
  • شهادت ۱۳ نیروی ارتش سوریه در حمله داعش به استان حمص