Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@15:26:02 GMT

140 میلیارد ریال در بندر صیادی کنارک هزینه شد

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۳۰۹۹۳

140 میلیارد ریال در بندر صیادی کنارک هزینه شد

هدایت الله میرمرادزهی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: همچنین 235 میلیارد تومان دیگر برای مدرنیزه کردن کامل بندر صیادی کنارک امسال هزینه خواهد شد.
وی با بیان اینکه برای ایجاد تاسیسات، تامین زیرساخت‌ها و تجهیز اسکله صیادی کنارک 82 هکتار زمین از دریا استحصال خواهد شد، گفت: براساس پیش بینی ها این پروژه تا پایان امسال تکمیل و ‌بهره ‌برداری می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: بندرصیادی کنارک جزو 50 بندر صیادی تن ‌ماهیان جهان است که نقش مهمی در صید و صیادی و اشتغال در سواحل مکران دارد.
مدیرکل شیلات سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با ساخت هزار و 582 متر موج ‌شکن اصلی و 957 متر حفاظت شیب حوضچه در فاز نخست بندرصیادی کنارک 620 قایق صیادی ساماندهی خواهند شد.
میرمرادزهی بیان کرد: پروژه ساماندهی قایق های صیادی در بندر کنارک یکی از پروژه های مهمی است که پس از سالها انتظار به اجرا در آمده و سبب افزایش صید و ایمنی بهتر قایق ها در زمان سیل و طوفان خواهد شد.
وی ادامه داد: 11 بندر ماهیگیری و جایگاه تخلیه صید شامل بنادر تیس، کنارک، رمین، زرآباد، پزم، چابهار، بریس، گواتر، جد، تنگ و پسابندر در حوزه شهرستانهای چابهار و کنارک برای صید و صیادی فعالند.
وی بیان کرد: 930 فروند لنج و هزار و 400 فروند قایق صید و صیادی با حدود 24 هزار نفر صیاد دائمی و فصلی در قالب 34 تعاونی صیادی در حوزه اداره کل شیلات سیستان و بلوچستان فعالیت دارند.
به گزارش ایرنا، سیستان و بلوچستان به سبب گستردگی منابع آبی دارای 2 اداره کل شیلات در شمال و جنوب استان است که اداره کل شیلات سیستان و بلوچستان (منابع داخلی) مستقر در زابل واقع در شمال استان وظیفه کنترل و حمایت از منابع آبی داخلی و اداره کل شیلات سیستان و بلوچستان مستقر در بندر چابهار واقع در جنوب استان در حوزه آبهای دریای عمان فعال است.
شهرستان بندری کنارک از توابع استان سیستان و بلوچستان در 640 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز این استان و در کنار سواحل دریای عمان (مکران) واقع شده است.
3043**3213**6081
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری رفراندوم گفت و گوی ملی غوطه شرقی ارز دیجیتال استان سیستان و بلوچستان اشتغال زمین سیستان و بلوچستان سیل موسسات مالی و اعتباری رفراندوم گفت و گوی ملی غوطه شرقی ارز دیجیتال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۳۰۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی و دستگیری دو متهم در زاهدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، سردار دوستعلی جلیلیان گفت: پس از اطلاع از وقوع یک مورد پولشویی در زاهدان رسیدگی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: ماموران با انجام تحقیقات دریافتند شخصی که در شهرستان زاهدان برای خرید و فروش موارد مخدر نسبت به افتتاح حساب برای فرزند و همسر خود اقدام و با حساب آنها کار‌های مالی مرتبط با خرید و فروش مواد مخدر را انجام می‌دهد.

سردار جلیلیان تصریح کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در ادامه و پس از بررسی‌ از حساب این افراد دریافتند ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی داشته اند و دو نفر متهم را دستگیر کردند.

دیگر خبرها

  • کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی و دستگیری دو متهم در زاهدان
  • ارائه خدمات درمانی بهداشتی به اتباع مجاز و غیرمجاز در سیستان و بلوچستان
  • تامین زمین برای ساخت بیش از ۹۰ هزار واحد مسکونی در شمال سیستان و بلوچستان
  • حضور پررنگ صنایع دستی سیستان و بلوچستان در نمایشگاه اکسپو
  • بندر چابهار در آینده نزدیک یک بندر ریل پایه خواهد شد
  • آتش‌سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار/ یک نفر فوت کرد
  • آتش‌ سوزی ۲ فروند لنج در چابهار؛ یک نفر فوت کرد
  • کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی در زاهدان
  • جابه جایی بیش از ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تن کالا در سیستان و بلوچستان
  • خط کشی ۳هزار و ۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان