Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: لازم است کنترل و نظارت جاده‌ای به ویژه در نقاطی که احتمال تصادف وجود دارد جدی‌تر انجام شود

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد جمشیدی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری در گفتگو با بام ایران خبر؛  اظهار کرد: لازم است کنترل و نظارت جاده‌ای به ویژه در نقاطی که احتمال تصادف وجود دارد جدی‌تر انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی با بیان اینکه سفرهای نوروزی نیمه دوم تعطیلات از اهمیت بالاتری برخوردار هستند، افزود: باید با مبادله اطلاعات دقیق و منظم با فرماندهان پلیس راه نظارت کافی بر کنترل حمل و نقل ناوگان عمومی انجام شود.
 
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری ادامه داد: اکیپ‌های راهداری باید خدمات خود را در محورهایی که در معرض دید و ارزیابی هستند به مسافران نوروزی عرضه کنند.
 
جمشیدی با اشاره به تلاش شبانه روزی راهداران اضافه کرد: اکیپ‌های پرتلاش و گمنام ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری در شهرستان‌های مختلف استان نیز در ایام نوروز مشغول خدمات‌رسانی به مسافران و کنترل وضعیت تردد جاده‌ها بودند.
 
وی با بیان اینکه راهداران حافظان جان مردم در جاده‌ها هستند، گفت: رعایت دقت و سرعت همراه با آمادگی ذهنی و بدنی از ضروریات شغلی راهداران است و همچنین وجود تجهیزات لازم در انجام موفق عملیات راهداری بسیار تأثیر گذار است.
 
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری با اشاره بر اینکه وجود راهدارخانه‌ها در مسیرهای مختلف در حقیقت موجب دلگرمی مردم می‌شوند، افزود: راهداران در حوزه حیطه نظارت خود باید با تبلیغات مناسب برای شناساندن کار خود اقدام کنند.
 
جمشیدی با اشاره به اینکه  حضور راهداران ملبس به لباس راهداری خود معرف حضور گرم آنها است، اضافه کرد: تنها یادآوری نمی‌تواند تضمین کننده عمل به وظائف باشد حتما باید پیگیری به دنبال دستورالعمل اجرایی باشد.
 
وی با تأکید براینکه بیان زحمات راهداران با نمادین بودن حضور آن‌ها در جاده ها است، ادامه داد: تمامی نقاط پرحادثه باید با حضور راهداران ملبس به لباس راهداری معرفی شوند.
 
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری حضور به موقع در تصادفات جاده ای و انتقال اطلاعات در حوادث رانندگی را بیانگر فعالیت راهداری در حوزه جاده ها عنوان کرد و گفت: بررسی و تحلیل به موقع تصادفات جاده ای علاوه بر شناخت دلائل بروز حوادث، در رفع نواقص جاده ای و لزوم هشدار به رانندگان در زمینه علل تصادف نقش بسزایی دارد.
 
گفتنی است؛ در چهارمحال و بختیاری بیش از 40 پایگاه راهداری، 400 نیروی راهدار، پشتیبانی و ستادی به همراه 303 دستگاه ماشین آلات راهداری به مسافران نوروزی خدماتی از قبیل راهنمایی، اسکان و امداد رسانی در مواقع سوانح جاده‌ای ارائه کردند.
 
انتهای پیام/
 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۳۲۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به ۲ فرد عشایر گرفتار در پل زرمیتان اردل

مسعود مثنوی افزود: طی اعلام مرکز عملیات اضطراری چهارمحال و بختیاری مبنی بر گرفتار شدن دو فرد عشایر در پل روستای زرمیتان اردل در اثر فعالیت سامانه بارشی و بالا آمدن سطح رودخانه، به سرعت نیرو‌های عملیاتی پایگاه امداد و نجات شهدای دشتک با یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید

امدادرسانی به دو حادثه دیده در منطقه میانکوه

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری افزود: نیرو‌های امدادی پس از دسترسی به حادثه دیدگان نسبت به رهاسازی آنان و استقرارشان در محل امن اقدامات لازم را انجام دادند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • بارش باران در محورهای مواصلاتی استان سمنان/ جاده‌ها لغزنده است
  • ۶ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی البرز ایمن‌سازی شد
  • لغزندگی محور‌های مواصلاتی در چهارمحال و بختیاری
  • وقوع ۱۹ حادثه در چهارمحال و بختیاری
  • ارائه خدمات امدادی به ۴۱۵ حادثه دیده در چهارمحال و بختیاری
  • جاده مواصلاتی قرح به گوشکی نیازمند تامین اعتبار است
  • جابجایی ۳۰ میلیون تن کالا در محور‌های مواصلاتی هرمزگان
  • امدادرسانی به ۲ فرد عشایر گرفتار در پل زرمیتان اردل
  • تصاویری از لحظه حادثه مینی بوس در چهارمحال و بختیاری
  • آیا بارش‌های اخیر به جاده‌های استان ایلام خسارت وارد کرد؟