Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهروز خدایی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اردبیل دیروز در جلسه بررسی اجرای طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه اردبیل اظهار داشت: در ایام تعطیلات عید نوروز شاهد حضور پرشور زائرین در امامزادگان شهرستان اردبیل بودیم و خدمات مناسب و مطلوبی به زائران در امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص اردبیل ارائه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اجرای طرح آرامش بهاری در اردبیل گفت: این طرح که از 28 اسفندماه سال گذشته تا 15 فروردین‌ماه امسال در بقاع شاخص شهرستان اجرا شد و در این مدت پذیرای بیش از 34 هزار زائر بودیم که که با حضور در این مکان‌های معنوی از برنامه‌های مختلف فرهنگی و مذهبی استفاده کردند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اردبیل بیان کرد: امامزاده سید صدرالدین، بقعه شیخ صفی‌الدین اردبیل، امامزاده عبدالعزیز نیار، امامزاده صالح، حلیمه خاتون روستای آقاباقر، بقعه متبرکه میرزاده خانم، امامزاده عبدالله اکبر آتشگاه و امامزاده ابوالقاسم سرعین از بقاع شاخص اردبیل بودند که در طول ایام عید شاهد حضور پرشور زائران بودیم.

خدایی تصریح کرد: با حضور مبلغین در طول طرح برنامه‌های سخنرانی، قرائت ادعیه و مناجات به ویژه مراسم لحظه تحویل سال نو و اقامه نماز جماعت یومیه در امامزادگان مجری طرح اجرا شد که تاثیر فراوانی در جذب مسافران نوروزی به برنامه‌های فرهنگی و مذهبی اوقاف داشته و استقبال زیاد آنها را به دنبال داشت.

وی با بیان اینکه تعداد دو هزار و 700 پرس غذا در طول طرح در بین زائرین امامزادگان شهرستان توزیع شد، افزود: برنامه‌های فرهنگی مختلفی از جمله غرفه عفاف و حجاب، غرفه کودک، ایستگاه مشاوره وقف و مشاوره خانواده و غرفه چندرسانه‌ای در طول اجرای طرح برگزار شد که با استقبال باشکوه زائران همراه بود.

انتهای پیام/ع

اجرای طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه اردبیل

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: طرح آرامش بهاری بقاع متبرکه اردبیل برنامه های فرهنگی مذهبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۳۲۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرعت گرفتن اجرای طرحهای مرزی در خداآفرین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی رحمتی در بازید از طرح‌های مرزی و بین‌المللی شهرستان خداآفرین افزود: سد قیزقلعه‌سی یکی از افتخارات بزرگ مهندسان داخلی که با اتکا به دانش و فن‌آوری بومی کشور ساخته شده، به طور کامل آماده بهره‌برداری است و سالانه ۲ میلیارد مترمکعب آب مرزی از طریق این سد، تنظیم‌گری و برای تامین آب حدود ۹ هزار هکتار اراضی پایاب در اختیار کشاورزان عزیز قرار می‌گیرد.

وی ایجاد کریدور ارس ـپایانه مرزی آق‌بندـ را نشانه نگاه راهبردی دولت به شهرستان مرزی خداآفرین دانست و گفت: اجرای این طرح افزون بر توسعه و پیشرفت این منطقه به‌ویژه در حوزه گردشگری، ترانزیت و اشتغال؛ زمینه رشد و رونق منطقه آزاد ارس مرکز خداآفرین را نیز فراهم خواهد کرد.

رحمتی با اشاره به اینکه ساخت ۱۰۷ کیلومتری مسیر راهبردی کریدور ارس، از مطالبات مردم و رئیس جمهور است اضافه کرد: با برنامه‌ریزی وزارت راه و شهرسازی، قسمت قابل توجه این طرح در کمترین زمان و تا پایان دولت سیزدهم به بهره‌برداری می‌رسد.

 

دیگر خبرها

  • بهره‌مندی ۵۸۰ خانوار روستایی خراسان جنوبی از اینترنت پرسرعت
  • ۲ هزار مددجوی کمیته امداد از خدمات پزشکی بهره مند شدند
  • حدود ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • ارسال سند محتوایی ۲۰ برنامه‌ آستان قدس رضوی برای عتبات
  • ۲۰ استان و ۱۱۰ شهرستان متأثر از بارش‌ها و سیلاب بهاری / بهره‌مندی ۳۲۰۰ نفر از خدمات امدادی
  • برگزاری مراسم ویژه شهادت امام جعفرصادق (ع) در ۱۶۲ بقعه متبرکه گیلان
  • ۳۰۰ بقعه متبرکه استان میزبان عزاداران امام جعفر صادق (ع)
  • سرعت گرفتن اجرای طرح‌های مرزی در خداآفرین
  • اعلام میزان بارش های بهاری در کهگیلویه و بویراحمد
  • سرعت گرفتن اجرای طرحهای مرزی در خداآفرین