Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمد مددی ، مدیرکل استاندارد استان همدان اظهار کرد: در راستای اجرای طرح طاها (اجرای طرح هماهنگ استاندارد) در سال 96، این اداره کل 117 نمونه از کالاهای مختلف در تقسیم بندی های صنعتی گوناگون مشمول مقررات استاندارد اجباری و دارای نشان استاندارد را با هزینه استاندارد خریداری و به منظور بررسی انطباق نمونه کالاهای خریداری شده با استانداردهای ملی مربوطه،  نسبت به انجام آزمایش های لازم اقدم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مددی با بیان اینکه یکی از اهداف این طرح ارتقای سطح کیفی فرآورده های تولیدی در راستای تامین ایمنی، بهداشت و سلامت جامعه است، گفت: خرید نمونه‌ها از بازار استان بر اساس لیست ابلاغی سازمان ملی استاندارد ایران که به فراخور فصل و ضرورت مورد تشخیص سازمان استاندارد بوده، انجام شده است.

مددی افزود: نتایج این طرح که با هدف ترویج فرهنگ استفاده از کالاهای استاندارد و افزایش کیفیت محصولات عرضه شده در سطح بازار اجرا می گردد، پس از انجام آزمایشات لازم اطلاع رسانی می شود و با واحدهای متخلف برخورد قانونی لازم صورت می پذیرد.

مدیرکل استاندارد استان همدان تاکید کرد: بر اساس قانون استاندارد هرگاه رعایت استاندارد برای تولید کالایی اجباری شده باشد در صورت عدم تولید محصول مطابق با استاندارد مربوطه، تولیدکننده به عنوان متخلف به دادگاه معرفی می‎شود.

مدیرکل استاندارد استان همدان به مردم تاکید کرد: برای اطمینان از صحت علامت استاندارد کالا،  کد 10 رقمی درج ‌شده زیر علامت استاندارد را به سامانه 10001517 پیامک نمایند و اطلاعات مربوط به تولید کننده و محصول را دریافت نمایند و در صورت کشف نمونه های مشکوک به جعل علامت استاندارد موضوع را با اداره استاندارد استان مطرح کنند.

انتهای پیام/ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استاندارد واردات صادرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۳۳۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طاها:سازمان همکاری اسلامی به تعامل با افغانستان ادامه می‌دهد

دبیرکل سازمان همکاری اسلامی در نشست سران این سازمان بر ادامه تعامل با حکومت طالبان در چارچوب کمک‌های بشردوستانه و گفتگوهای سازنده تأکید کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «حسین ابراهیم طاها» دبیرکل سازمان همکاری اسلامی در اجلاس عمومی این سازمان با اشاره به افغانستان گفت سازمان همکاری اسلامی تعامل خود با طالبان را در چارچوب رویکرد بشردوستانه و گفتگوی سازنده ادامه می‌دهد.

وی در ادامه نیز از کشورهای عضو خواست تا از طریق صندوق امانی بشردوستانه افغانستان که تحت نظارت و مدیریت بانک توسعه اسلامی قرار دارد به تلاش‌های بشردوستانه سازمان همکاری اسلامی در افغانستان کمک کنند.

پانزدهمین اجلاس سران کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی عنوان «تقویت وحدت و همبستگی از طریق گفتگو برای توسعه پایدار» از 4 تا 5 می (15 تا 16 اردیبهشت) در گامبیا در حال برگزاری است.

شرکت هیئت طالبان در اجلاس سران سازمان همکاری اسلامینشست مقدماتی اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی در گامبیاپانزدهمین نشست سران سازمان همکاری اسلامی در گامبیا

گفتنی است «عبدالقهار بلخی» سخنگوی وزارت خارجه طالبان نیز به همراه هیئتی به نمایندگی از هیئت حاکمه افغانستان در این اجلاس شرکت کرده است.

به گفته بلخی، هیئت طالبان قرار است در حاشیه این دیدار با مقامات عالی سازمان همکاری اسلامی و نمایندگان کشورهای عضو پیرامون مسائل دوجانبه و چندجانبه گفتگو کند.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • دستگاه‌های خدمات‌رسان آذربایجان‌غربی به حالت آماده‌باش درآمدند
  • از ۷۰ مامای نمونه استان همدان تجلیل شد
  • ۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان کشف شد
  • جمع آوری روغن زیتون از بازار چهارمحال و بختیاری
  • طاها:سازمان همکاری اسلامی به تعامل با افغانستان ادامه می‌دهد
  • مردم خراسان جنوبی هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان در طرح فجرانه خرید کردند
  • تحقق ۱۲۸ درصدی آزمون کمیت محصولات پیش بسته بندی
  • اجرای موفقیت‌آمیز آزمون نمونه‌های طرح پیش بسته‌بندی در خراسان جنوبی
  • مدیرکل نظارت، کنترل فنی و استاندارد سازمان نقشه‌برداری معرفی شد
  • استقبال خانوار‌های استان همدان از طرح کالابرگ فجرانه