Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، بنا به ضرورت گسترش و ارتقا نهضت مطالعه ی مفید و کتاب خوانی  و جهت تقویت فرهنگ انس با کتاب  و افزایش قدرت دفاعی کودکان و نوجوانان  در برابر یورش پیام آوران  فضاهای مجازی  و سایر رسانه های پر نفوذ آموزش و پرورش  و سایر دستگاه های متولی باید از همه راه های ارشادی و تشویقی،  جهت نیل به  هدف مهم گسترش مطالعه  بهره جویند  که یکی از این روش ها  برگزاری مسابقه های کتابخوانی منطقه ای و سراسری،جهت ایجاد  شوق و ذوق در بین دانش آموزان می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این رو اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان هماهنگ با وزارت آموزش و پرورش اقدام به برگزاری مسابقات کتابخوانی در قالب مسابقات فرهنگی و هنری در سطوح مختلف نموده است.

دومین دوره ی مسابقات کتابخوانی تحت عنوان جشنواره"دانایی،توانایی"در 4 مرحله ی آموزشگاهی،منطقه ای،استانی و کشوری در سال تحصیلی97-96 درکلیه ی  مناطق 14 گانه ی تحت پوشش اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان برگزار خواهد شد.

مرحله ی آموزشگاهی این جشنواره ساعت 11 صبح  روز یکشنبه مورخ 97/1/19 همزمان با سراسر  کشور در کلیه ی مقاطع آموزشگاه های استان  با حضور 4082 نفر برگزار می گردد.

گفتنی است در مرحله ی آموزشگاهی این جشنواره در  مقطع  دوره اول ابتدایی  "کتاب بابا برفی" با حضور 1518 دانش آموز،درابتدایی دوره ی دوم  کتاب "زیر آسمان بزرگ" با  حضور 1488نفر،در مقطع متوسطه ی دوره ی اول کتاب "کوچه صمصام" با شرکت  673 دانش اموز و در مقطع متوسطه ی  دوره ی دوم " کتاب صوفی و چراغ جادو"  با شرکت  403 دانش آموز  برگزار خواهد گردد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۳۴۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوشش تحصیلی ۹۹.۸ درصدی مقطع ابتدایی در چهارمحال و بختیای

نصرت‌الله محمودی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: براساس اعلام وزارتخانه در سال ۱۴۰۰ در استان هزار و ۳۳ کودک بازمانده تحصیل بودند که کار شناسایی این کودکان انجام شد و از این تعداد ۳۰۰ کودک به چرخه تعلیم و تربیت بازگردانده شدند و بقیه کودکان به دلایل مختلف از جمله بد سرپرستی، معلولیت و بیماری سخت و مشکلات اقتصادی خانواده به نهاد‌های حمایتی ارجاع داده شدند.

وی افزود: از سال ۱۴۰۰ مدیریت تمام مهد‌های کودک و مراکز پیش دبستانی به آموزش و پرورش محول شد.

بیشتر بخوانید

سنجش ۱۷ هزار نوآموز در چهارمحال و بختیاری

محمودی اضافه کرد: هم‌اکنون ۹۰۰کودکستان در استان زیرپوشش آموزش و پرورش قرار دارند که از این تعداد ۸۳۶ کودکستان تطبیق مجوز دادند و برای ۷۲۵ کودکستان استان شهریه مشخص و ابلاغ شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • پوشش تحصیلی ۹۹.۸ درصدی مقطع ابتدایی در چهارمحال و بختیای
  • ۱۲ هزار نفر در آزمون تخصصی حافظان قرآن کریم سراسر کشور شرکت کردند
  • مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در سپیدان
  • برگزاری جشنواره نخبگان قرآنی مدارس خوزستان
  • استادان، دانشجویان را برای تبدیل دانایی به توانایی ترغیب کنند
  • صعود سراسری بازی دراز بازهم به تعویق افتاد
  • دکتر جهان‌بین: دانایی که منجر به توانایی نشود، مورد اقبال مردم نخواهد بود
  • جشنواره «صدای پای خورشید» در همدان
  • دانایی که منجر به توانایی نشود مورد اقبال مردم نخواهد بود
  • برگزاری نوزدهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآنی