Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، چهاردهمین مرحله تمرینات آماده سازی این تیم از امروز ۱۶ فروردین ماه آغاز شد و تا روز شنبه ۲۵ فروردین ماه با حضور جهانی تنها نماینده مازندران در کمپ تیم های ملی بانوان مجموعه ورزشی آزادی تهران ادامه دارد.

رقیه جهانی، فاطمه عنایت، زهرا زهدی، زهرا صالحی، فریماه عرب چوبدار، آیتک سلامت، فاطمه صبوری، مونا آشفته، الهه حلاج، اسما سعیدی، بهار بهرامی نیا، هانیه مهدیزاده، زهرا خان محمدی، مهرنوش سالاری، زهرا کریمی، عسل رضایی، مریم حبیبی و الهه سادات موسوی ۱۸ بازیکن دعوت شده به این اردو هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مرحله از تمرینات آماده سازی تیم ملی والیبال جوانان دختر زیر نظر الهام یافتیان به عنوان سرپرست، اعظم عیدی (سرمربی)، ابراهیم وادی (مشاور فنی)، عباس علی‌اصغرپور (تمرین دهنده) و سرگل علیزاده به عنوان مربی برگزار شد.
تیم ملی والیبال جوانان دختر ایران در گروه سوم دور مقدماتی نوزدهمین دوره مسابقات قهرمانی جوانان دختر زیر ۱۹ سال آسیا با تیم‌های استرالیا، ماکائو و هنگ کنگ هم‌گروه است.

این دوره از مسابقات والیبال قهرمانی جوانان دختر زیر ۱۹ سال آسیا از ۲۰ تا ۲۷ خردادماه سال جاری با حضور ۱۶ تیم به میزبانی شهر باک نین ویتنام برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۳۵۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف زودهنگام دختر شمشیرباز ایران از انتخابی المپیک

ملی‌پوش شمشیربازی فلوره زنان ایران از رسیدن به سهمیه المپیک پاریس بازماند.

به گزارش ایسنا، مسابقات شمشیربازی انتخابی المپیک در منطقه آسیا به میزبانی امارات در حال برگزاری است. نماینده ایران در اسلحه فلوره زنان نتوانست سهمیه المپیک را به دست بیاورد. زهرا کارگر موفق نشد از مرحله گروهی وارد جدول حذفی شود از این رو وداع زودهنگامی با بازی‌های المپیک داشت.

او در مرحله گروهی چهار بازی‌اش را واگذار کرد و تنها یک پیروزی داشت. در اسلحه فلوره زنان ۱۴ شمشیرباز شرکت کردند و کارگر در رده دوازدهم قرار گرفت.

فرد قهرمان سهمیه المپیک پاریس را به دست می‌آورد.

شمشیربازی ایران تنها در سابر مردان موفق به گرفتن سهمیه المپیک شده است.

نتایج ملی‌پوش فلوره زنان ایران به شرح زیر است:

مرحله گروهی

زهرا کارگر صفر - سوفیا آکتایوا از قزاقستان ۵

زهرا کارگر صفر - کاتانتان از فیلیپین ۵

زهرا کارگر ۲ - آشیتا از هند ۵

زهرا کارگر ۵ سمیه البونان از بحرین ۳

زهرا کارگر ۲ - الیوسووا از ازبکستان ۵

زهرا کارگر ۳ - چایاناتفات از تایلند ۵

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اسامی نفرات دعوت شده اردوی هفتم تیم کشتی آزاد جوانان
  • دختران هندبال آماده قدرت نمایی با مربی قدیمی
  • نشان طلای رقابت‌های جام جهانی در دستان دختر چهارمحال و بختیاری
  • دعوت از ۲۳ بازیکن به اردوی تیم والیبال زیر ۱۷ سال
  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • سمنان، میزبان اردوی تیم‌های ملی و جوانان هندبال بانوان
  • حذف زودهنگام دختر شمشیرباز ایران از انتخابی المپیک
  • طلای تاریخی دختر ایرانی در قهرمانی آسیا
  • طلای تاریخی دختر ایرانی در دوی ۴۰۰متر با مانع
  • کسب طلای تاریخی دختر دونده ایران در قهرمانی آسیا