Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور رهبر معظم انقلاب در امور بین‌الملل گفت: امروز مردم دنیا به حرف های نامربوط و توخالی ترامپ عادت دارند.

به گزارش قدس آنلاین، علی‌اکبر ولایتی رئیس هیئت امنا و هیئت موسس دانشگاه آزاد اسلامی در حاشیه مراسم افتتاحیه سیزدهمین دوره از مسابقات بین‌المللی روبوکاپ آزاد در جمع خبرنگاران دباره حمایت و فعالیت‌های دانشگاه آزاد از بحث پژوهشی و روبوکاپ‌ها گفت: بنای دانشگاه آزاد و همکاران ما در آنجا بر این است که نخبگان علمی را جذب کنند، یعنی از این پس کسانی جذب دانشگاه آزاد خواهند شد که صلاحیت و شایستگی‌های لازم را داشته باشند زیرا این جوانان هستند که آینده کشور را می‌سازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیئت امنا و هیئت موسس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه معاونت پژوهشی این دانشگاه به حذب افراد نخبه پرداخته است، گفت: تا به امروز بیش از ۱۴ هزار نفر در دانشگاه آزاد جذب شده‌اند که ۴۰ درصد آن‌ها فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های دیگر بوده‌اند.

ولایتی ادامه داد: هدف از جذب این افراد توجه به کارایی آنان در علم و فناوری و تبدیل علم به ثروت است.

وی درباره صحبت‌های ضدایرانی ترامپ در خصوص حضورش در کشور سوریه، تصریح کرد: امروز تمام مردم دنیا به حرف‌های نامربوط و توخالی ترامپ عادت دارند و سخنان رئیس جمهور آن کشور به واسطه تناقض‌گویی‌ها و حرف‌های غیرمنطقی‌اش معنایی ندارد.

ولایتی با بیان اینکه ایران مقتدرانه به راه خود که حمایت از استقلال و تمامیت ارضی است ادامه می‌دهد، گفت: ایران از هدف خود که پیشرفت در حوزه علمی است دست نخواهد کشید و در کنار کشورهای منطقه و در خط مقدم مقاومت همگام و همراه خواهد بود.

رئیس هیئت امنا و هیئت موسس دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: حوزه دفاعی ما پیشرفت‌های بسیاری داشته است و ما برای دفاع از خود از کسی اجازه نمی‌گیریم.

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل در رابطه با سخنان ترامپ مبنی بر حضور بیشتر این کشور در سوریه، تصریح کرد: بیش از ۷ سال است که آمریکا و متعهدانش مانند اسرائیل و عربستان به دنبال این هستند که حکومت قانونی سوریه را اشغال کنند اما نتوانستند.

ولایتی یادآور شد: آمریکا و کشورهای دیگر جهان جنگی علیه سوریه راه انداختند اما امروز با سرشکستگی و شکست مواجه شده‌اند و مجبور به خارج شدن از این کشور شدند؛ این ادعاها دیگر خریداری ندارند و امروز ایران در کنار سوریه، عراق و لبنان در خط مقاومت حرف اول را می‌زنند و با اقتدار در خط مقدم ایستادگی خواهند کرد و اجازه در امور مقاومت را به هیچ کشوری نخواهند داد.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۳۵۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از افغانستان متحد دفاع می کنیم

عبداللطیف نظری معاون وزارت اقتصاد طالبان در صفحه اجتماعی «ایکس» تأکید کرد: اجازه تخریب وحدت ملی در افغانستان را به کسی نمی‌دهیم.

نظری افزود: در نشست با افغان های مقیم اروپا درباره موضوعات مختلف سیاسی، اقتصادی، آموزشی و تجاری گفت و گو کردیم.

وی همچنین نوشت: دیدگاه و نظر همه ما این بود که یک افغانستان آزاد، آباد، مستقل، متحد، مقتدر، مرفه و توسعه یافته باید دفاع و صیانت شود. به دشمن اجازه نمی دهیم که وحدت ملی افغان ها را خدشه دار سازد.

عبداللطیف نظری پیش‌تر در نشست اتاق تجارت و سرمایه‌گذاری افغانستان گفته بود: دشمنان مردم افغانستان می‌خواهند یک افغانستان ضعیف و چندپارچه وجود داشته باشد؛ ما وظیفه داریم یک افغانستان متحد و قوی را برای نسل‌های آینده خود به میراث بگذاریم، این مهمترین رسالت همه ماست.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • درآمدهای غیرشهریه‌ای در دانشگاه آزاد حرف نخست را می‌زند
  • درآمدهای غیرشهریه‌ای در دانشگاه آزاد حرف نخست را می‌زند/ کرمانشاه؛ مهد ادب و تمدن
  • جشنی به بلندای عشق به فرزندان این مرز و بوم/ عاشقانی که سوختند و هنر آموختند
  • جشنی به بلندای عشق به فرزندان این مرز و بوم/ عاشقانی که سوختند تا هنر بیاموزند
  • معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد کاشان معرفی شد
  • فعالیت ۲۰۰ تشکل دانشجویی و ۱۰۰ تشکل فعال استادی در دانشگاه آزاد
  • پرداخت هدیه نقدی به اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی
  • از افغانستان متحد دفاع می کنیم
  • شیراز قهرمان مسابقات والیبال اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد منطقه یک کشور
  • بغض و تشکر مردم از حضور کولبرها در «نون.خ»/ خط قرمزی که کمک کرد