Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن تنابنده در پایتخت نقش نقی معمولی را بازی می‌کند اما خلاف اسم و رسمش حالا اصلاً یک پدیده معمولی نیست.او در مصاحبه ای خواندنی از بهتاش فریبا دلجویی کرد و اشاره ای نیز به نام محمد پنجعلی پیشکسوت پرسپولیس و خویشتن داری او کرد. همچنین به تقلید لهجه و صدای خود از سوی محسن ربیع خواه ستاره پرسپولیس واکنش جالبی نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

گلایه بهتاش فریبا، پیشکسوت استقلال که گفته بود توقع داشتم محسن تنابنده برای استفاده از اسم من در سری پنجم پایتخت با من تماس می‌گرفت(اینجا بخوانید)، بهانه‌ای شد تا با محسن تنابنده، بازیگر نقش نقی معمولی در سریال پایتخت گفتگو کنیم با محسن تنابنده تماس گرفتیم و او در صحبت هایش از بهتاش فریبا، محمد پنجعلی و محسن ربیع خواه صحبت های جالبی به میان آورده است که خواندن آنها خالی از لطف نیست..

* موفقیت کم‌نظیر و البته قابل پیش‌بینی پایتخت را تبریک می‌گوییم. حتماً می‌دانید که فوتبالیست‌ها هم مثل مردم از این سریال استقبال کرده‌اند…

ممنونم، باعث خوشحالی است که مردم و فوتبالیست‌ها کار ما را دوست داشتند.

*بعد از بازی استقلال و الریان، وقتی محسن حاجیلو از بازیکنان استقلال پرسید در نوروز چه سریالی نظرتان را جلب کرد، به قول معروف از ۲۰ نفر،‌ ۲۵ نفر گفتند پایتخت…

نظر لطف دوستان است. امیدوارم جواب خوبی به اعتماد و حمایت مردم داده باشیم.

*با توجه به این اقبال و استقبال، وسوسه نشده‌اید برای سری جدید پایتخت سراغ فوتبال بروید، همان‌طور که کشتی را به شکل پررنگ مورد توجه قرار دادید؟ به هر حال همه می‌دانند شما طرفدار فوتبال هستید و فوتبال هم بازی می‌کنید.

حقیقتش این شکلی به موضوع نگاه نمی‌کنیم که چون فوتبال را دوست داریم یا فوتبال پرطرفدار است، سراغش برویم. درباره کشتی هم اصل ماجرا این بود که مازندران مهد کشتی است و جغرافیای محل وقوع قصه می‌طلبید کشتی پررنگ باشد. البته در همان پایتخت یک، به فوتبال هم کم نپرداختیم. مثلاً یک قسمت برای فراری دادن مهمان راجع به نساجی بدگویی می‌کردیم. آن انتقادها نقدی بود به شرایط آن روزهای نساجی که مسئولان به این تیم محبوب رسیدگی نمی‌کردند یا در یک قسمت، داشتیم موقع تمرین بازی استقلال و پرسپولیس را تماشا می‌کردیم که من شانسی گفتم الان مجیدی یک کله می‌زند و همان دقایق فرهاد یک ضربه سر خوب به توپ زد و همان تماشای شهرآورد و کری‌ها آمد داخل سریال…

*البته با وجود استقبال اهالی فوتبال، یکی از فوتبالی‌ها هم از شما دلخور است…

جدی؟ چه کسی…

*بهتاش فریبای واقعی…

چرا؟

*ایشان از شما گلایه کرده و گفته با توجه به این نکته که نقش بهتاش فریبا در سریال شخصیت مثبت و موجهی نیست، کاش تنابنده برای استفاده از اسمم، با من هماهنگ می‌کرد…

من روی ماه بهتاش فریبا را می‌بوسم اما لازم است خدمت ایشان توضیح بدهم که انتخاب این اسم کاملاً اتفاقی بود.

*ولی خیلی‌ها فکر می‌کنند چون شما استقلالی هستید، عامدانه این اسم را برای بازیگر انتخاب کردید.

نه، همه چیز تصادف بود و البته ما این حُسن تصادف را به فال نیک گرفتیم. این شخصیت نام پدرش در سری‌های قبل بهبود فریبا بود، نام برادرش بهروز فریبا و ما اول اسمش را گذاشتیم بهرام فریبا اما چون بازیگرش بهرام افشاری اصرار داشت با نام خودش بازی نکند و می‌گفت نام دیگری غیر از بهرام برایش انتخاب کنیم، به بهتاش رسیدیم که با لهجه گاهی اوقات به اشتباه بهداشت هم تلفظ می‌شود و همین تلفظ به شیرینی‌اش کمک می‌کرد. بعد که دیدیم تداعی‌کننده اسم یکی از ستاره‌های سابق فوتبال است، بدمان هم نیامد. حالا اگر خطایی از ما سر زده و باعث دلخوری بهتاش فریبا شده، من عذرخواهی می‌کنم. شاید بهتر بود با ایشان تماس می‌گرفتم ولی دقت کنید ما قبل از این هم برای علیرضا خمسه از اسم پنجعلی استفاده کردیم، پس آن زمان هم باید به محمد پنجعلی عزیز زنگ می‌زدم. با این همه احترام بهتاش فریبا بر من واجب است. از قول من بنویسید روی ماه ایشان را می‌بوسم.

*بازی های بهتاش فریبا را یادتان هست؟

چند دقیقه‌ای از فیلم‌های ضبط شده بازی‌های ایشان را دیدم.

*مگر دهه ۶۰ که بهتاش فریبا در استقلال بازی می‌کرد، استقلالی نبودید؟

چرا، من از بچگی استقلالی بودم اما مادرم نمی‌گذاشت بازی‌های استقلال را کامل ببینم.

*جداً؟

مادرم به حدی استقلالی بود که سر بازی‌های این تیم استرس می‌گرفت و نمی‌توانست بازی‌ها را کامل ببیند. ۵ دقیقه بازی را نگاه می‌کرد و بعد تلویزیون را خاموش می‌کرد و با تسبیح ذکر می‌گفت و صلوات می‌فرستاد تا استقلال برنده شود. دوباره ۵ دقیقه از بازی را می‌دید و تلویزیون را خاموش می‌کرد و آخرش می‌دید نتیجه چند- چند شده، ما هم محکوم بودیم فوتبال‌ها را همین شکلی تماشا کنیم.

*بازی استقلال و الریان را که دیگر کامل دیدید؟

بله، کامل و لذت بردم از این برد باارزش استقلال… صعود دلچسبی بود، استقلال گروه مرگ آسیا را با این نتایج خوب به شوخی گرفت. البته جا دارد صعود پرسپولیس را هم تبریک بگویم. درست است ما خانوادگی استقلالی هستیم ولی در بازی‌های بین‌المللی به خصوص وقتی با نمایندگان کشورهای عربی بازی داریم، پرسپولیس و ذوب‌آهن و تراکتور و سپاهان و بقیه هم برای ما حکم استقلال و تیم ملی را پیدا می‌کنند. این را هم حتماً از قول من بنویسید که محسن تنابنده طرفدار فوتبال زیبا و خوب است.

*یعنی هر تیمی زیبا و خوب بازی کرد، استقلال برنده شود؟

دقیقاً، بازی خوب را دوست دارم ولی مهم این است که استقلال برنده شود. البته بعد از استقلال، پرسپولیس را هم دوست دارم. من استقلالی هستم، ضد پرسپولیس نیستم و تیم دوم من پرسپولیس است.

*پرسپولیسی‌ها هم شما را دوست دارند. محسن ربیع خواه برای هم‌ تیمی‌هایش لهجه و صدای شما را تقلید می‌کند و حتی قبل از همین بازی پرسپولیس و نسف‌قرشی، برانکو از او می‌خواهد برای افزایش روحیه تیم، بچه‌ها را با دیالوگ‌های نقی معمولی به بازی غیرتی دعوت کند و او هم در رختکن، در جلد نقی معمولی می‌رود و با تکرار دیالوگ‌های ورزشی شما به بچه‌ها روحیه می‌دهد و بعد از بازی هم در رختکن به سبک نقی معمولی از بچه‌ها تشکر می‌کند…

جدی؟ چه جالب… این را نمی‌دانستم… اگر فیلمی از این کار ربیع خواه دارید، حتماً بفرستید خودم هم ببینم.

*یعنی خوش‌تان آمد؟

صددرصد، معلوم است که خوشحال می‌شوم. البته ربیع خواه ۱۰، ۱۲ سال همسایه ما بود. خانواده ما و خانواده ربیع‌خواه همسایه بودیم، محسن ربیع خواه یک برادر بزرگتر دارد به نام فرهاد که همبازی ما بود. من به خانواده محترم ایشان ارادت خاصی دارم.

خبرورزشی

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ربیع خواه ستاره پرسپولیس عذرخواهی محسن تنابنده از بهتاش فریبا گلایه فریبا از سریال پایتخت محمد پنجعلی پیشکسوت پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۳۶۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییرات تراکتور به ضرر استقلال است

کارشناس فوتبال با بیان این که استقلالی ها دیدار سختی برابر تراکتور خواهند داشت گفت: هر چند شاگردان نکونام شرایط خوبی دارند اما تغییراتی که در کادر فنی حریف رخ داد به ضرر آبی ها خواهد بود.

به گزارش مشرق، غلامرضا فتح آبادی دلایل شکست سرخپوشان در جام حذفی و باخت دوباره به آلومینیوم اشاره کرد و گفت: پرسپولیس به اشتباهات سرمربی و خط دفاع تیمش باخت و به نوعی خودزنی کرد تا همانند استقلال جام حذفی را از دست داده و تنها امیدش رسیدن به قهرمانی در لیگ برتر باشد.

این پیشکسوت فوتبال ادامه داد: باید به تفکرات سرمربی احترام گذاشت اما اینکه سرمربی پرسپولیس دست به تعویض های می زند که به ضرر تیم می شود عجیب است. پرسپولیس شروع خوبی داشت دوبار دروازه آلومینیوم را باز کرد و همه این تیم را برنده می‌دانستند اما تغییرات عجیب باعث شد که شکست را پذیرا شود.

کارشناس فوتبال در خصوص شرایط استقلال برای دیدار برابر تراکتور که روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در تبریز برگزار می شود گفت: تراکتور با برد برابر حریف در جام حذفی حالا با روحیه ای خوب خود را آماده دیدار برابر استقلال خواهد کرد. تغییر در کادر فنی برای این تیم مفید بوده اما به سود استقلال نخواهد بود.

مهاجم سابق فوتبال ایران ادامه داد: آبی پوشان می دانند بازی سختی در پیش خواهند داشت و باید خود را آماده یک دیدار بسیار حساس و سخت کنند ، نکونام می داند که تساوی هم برای تیمش خوب نیست و باید برنده از زمین خارج شود. البته پرسپولیس هم بازی آسانی برابر سپاهان نخواهد داشت و استقلال دوست دارد بازی با تساوی یا شکست پرسپولیس به پایان برسد تا موقعیت استقلال کمتر به خطر بیفتد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: استقلال با بردهای اقتصادی صدرنشین لیگ است و بطور حتم با این تاکتیک در تبریز هم به میدان خواهد رفت تا سه امتیاز حساس این دیدار را از آن خود کند و امید بیشتری به قهرمانی داشته باشد.

پیشکسوت فوتبال ادامه داد: البته صحبت در خصوص عملکرد سرخابی ها برابر حریفانشان راحت است اما تا عصر چهارشنبه باید صبر کرد تا ببینیم این دو دیدار می تواند بهترین بازی های دور برگشت لیگ باشد یا احتیاط بیش از اندازه جذابیت دو دیدار را از بین خواهد برد.

فتح آبادی در پایان و در پاسخ به این پرسش که کدام یک از دو تیم استقلال و پرسپولیس به قهرمانی خواهند رسید گفت: پیش بینی کمی زود است چون دو تیم تنها یک امتیاز فاصله دارند اما اعتقاد دارم هر تیمی که اشتباه نکند و از فرصت های بدست آمده بهترین استفاده را ببرد بطور حتم قهرمان خواهد شد.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • حیدری: استقلال با این سبک فوتبال قهرمان هم شود فایده‌ای ندارد/رضاوند چه گلی بر سر تیم زده که همیشه فیکس است؟
  • مورایس: تساوی با پرسپولیس فقط به نفع استقلال بود
  • خلاصه بازی استقلال و تراکتور + فیلم
  • استقلال به جانشین حسینی روحیه داد (عکس)
  • رئال مادرید، الگویی برای استقلال و پرسپولیس که جام می‌خواهند 
  • تغییرات تراکتور به ضرر استقلال است
  • یک رکورد خاص و روحیه‌بخش در اختیار استقلال!
  • ده‌روسی: باید از روحیه لورکوزن بترسیم!
  • مطهری: قبل از بازی در مورد مسائل فنی حرف نمی‌زنم
  • محکومیت باشگاه تراکتور در آستانه بازی با استقلال