Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن موذنی به خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، در تشریح اقدامات سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان در ایام نوروز ۹۷ گفت: در این ایام بیش از ۲۰ طرح اصلی با شعار «نگارستان بهار» در مناطق ۱۵ گانه شهر اصفهان اجرا شد.

وی به برگزاری کارگاه های نقاشی در پنج روز ایام نوروز اشاره و افزود: در این کارگاه ها ۵۰ دانشجوی رشته نقاشی، بهار و شکوفایی طبیعت را بر روی بوم ترسیم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست سازمان زیباسازی شهر اصفهان نورپردازی های شهر در این ایام را شامل نورپردازی پل شهید شاهمرادی، خیابان آتشگاه، خیابان کاوه حدفاصل ۲۵ آبان تا میدان شهدا و ضلع شمالی میدان لاله خواند و ادامه داد: فضاسازی های شهری در مناطق ۱۵ گانه نیز از جمله نماد کارت پستال در محور بین تختی و میدن امام حسین(ع) و دیگری در پارک ایثارگران، همچنین نماد شمسه در میدان بزرگمهر انجام شد.

وی آماده سازی و نصب نماد سرو در میدان امام حسین(ع) را یکی از این طرح ها خواند و افزود: این سروها که تمثیلی از فرارسیدن بهار و شکوفایی طبیعت بود، در ابعاد سه متر تهیه و طرح و رنگ‌های زیبای بهاری به سبک نقاشی ایرانی بر روی آنها ترسیم و رنگ آمیزی شد.

موذنی از نمادهای «شادی» و «رویش» به عنوان دو نماد مفهومی یاد کرد و ادامه داد: این نمادها از جنس فلز و در رنگ‌های شاد و متنوع طراحی و در خیابان آمادگاه و چهارباغ بالا نصب شد.

وی با بیان اینکه نماد دیگری با عنوان نماد نگاتیو، تجسمی خاطره آمیز از فیلم‌های قدیمی دوربین‌های آنالوگ را در ابعاد سه در شش متر در شهر به نمایش گذاشت، افزود: عناصر هفت سین نظیر سبزه و تنگ ماهی بر روی این سازه قرار گرفت و امکان عکاسی شهروندان را فراهم کرد.

سرپرست سازمان زیباسازی شهر اصفهان با بیان اینکه فضاسازی‌هایی در گلستان شهدای اصفهان و گلزار شهدای رهنان با نماد لاله در ایام نوروز انجام و مورد استقبال شهروندان قرار گرفت، گفت: در مناطق ۱۵ گانه فضاسازی هایی از جمله سفره هفت سین با نظارت سازمان زیباسازی انجام شد.

وی طراحی و نصب مکعب‌های بزرگ مزین به خطوط و نقوش سنتی و هنرهای آیینی را از دیگر اقدامات نوروزی این سازمان برشمرد و تصریح کرد: این مکعب‌ها که در نزدیکی بوستان‌ها و در جوار محورهای تاریخی قرار گرفت، معرف هنرهای اصیل ایرانی بود و فضایی مناسب جهت عکاسی را در اختیار شهروندان و گردشگران قرار داد.

 

انتهای پیام/م

 

اجرای ۲۰ طرح زیباسازی در نوروز ۹۷

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری نوروز 97

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۳۹۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابلاغ مقررات تسهیل صدور پروانه تولید فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، علیرضا رستمی اظهار کرد: تلاش ما بر این است که منویات مقام معظم رهبری در امر «جهش تولید با مشارکت مردم» را جامه عمل بپوشانیم، لذا با تدبیر ریاست سازمان، مقررات تسهیل شده جدیدی در صدور پروانه تاسیس واحد تولیدی فرآورده‌های طبیعی سنتی مکمل ابلاغ کردیم.

وی بیان کرد: اگر خط تولید کارخانه‌ای توسط اداره کل داروی سازمان غذا و دارو به تایید فنی GMP رسیده باشد، نیازی به موازی کاری و طی مجدد مراحل تایید در اداره کل فراورده‌های سنتی مکمل طبیعی نخواهد داشت و این موضوعی است که پیش از این بعضا تا حدود شش ماه بطول می‌انجامید

 رستمی تصریح کرد: مباحث جهش تولید، رونق صادرات و خودکفایی در تولید مواد اولیه فراورده‌های طبیعی سنتی مکمل در دستور کار ویژه این اداره کل قرار دارند.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشف نقوش صخره‌ای جدید در ورزقان
  • آغاز اعتراضات سراسری در جهان؛ معترضان در ژاپن به میدان آمدند (فیلم)
  • کوالالامپور؛ خواهر مدرن اما سنتی اصفهان
  • برپایی نمایشگاه و کارگاه رودوزی‌های سنتی در موزه بزرگ خراسان
  • اصفهانی‌ها یک روز جهانی را به نام خود ثبت کردند؛ روز جهانی گز
  • ابلاغ مقررات تسهیل صدور پروانه تولید فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل
  • تسهیل در صدور پروانه شرکت های داروسازی
  • مطالبات ساکنین پایین‌دست سد سیمره پرداخت شود
  • افزایش دو برابری صادرات محصولات صنایع دستی به خارج از کشور
  • وعده حل مشکل کمبود ناوگان جاده‌ای اربعین با واردات