Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-05@21:35:49 GMT

5 پرسپولیسی که دیگر آن روحیه سابق را ندارند!

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۳۹۲۹۷

به گزارش وانانیوز، 

5 بازیکن پرسپولیس که در اردوهای اخیر به تیم ملی دعوت شده‌اند، این روزها از روحیه مناسبی برخوردار نیستند.

 

شکست مقابل سایپا و به ویژه دیدار اخیر برابر نسف‌قرشی حکایت از آن دارد که فقط علیرضا بیرانوند به قول بعضی‌ها OK است و سایر بازیکنان هر یک به دلایل مختلف شرایط خوبی ندارند.

 

1- محمد انصاری؛ مدافع چپ‌پایی که کارلوس کی‌روش به شدت از اخلاق و توانایی فنی او رضایت داشت، مدتی است دیگر مد نظر سرمربی تیم ملی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آستانه جام جهانی 2018 روسیه محمدرضا خانزاده به نوعی جای انصاری را در تیم ملی گرفته و کمی مصدومیت هم حسابی باعث تضعیف روحیه انصاری شده است.

 

2- سیدجلال حسینی؛ مرد اول خط دفاعی ایران در 10 سال گذشته حالا در تیم کی‌روش به یک نیمکت‌نشین محض تبدیل شده است به گونه‌ای که خیلی‌ها معتقدند شاید سیدجلال مسافر جام جهانی 2018 روسیه نباشد. به گوش خود کاپیتان پرسپولیس هم رسیده است که از میان او و پژمان منتظری فقط یکی، دومین جام جهانی خود را تجربه خواهد کرد!

 

3- کمال کامیابی‌نیا؛ هافبک دفاعی مؤثر پرسپولیس مدت‌هاست در تیم ملی زیر سایه احسان حاج‌صفی، علی کریمی، سعید عزت‌اللهی، امید ابراهیمی و حتی عبدا...زاده قرار گرفته و عملاً از مدار کارلوس کی‌روش خارج شده است. البته کمال نمایش خوبی برابر نسف‌قرشی ارائه داد اما خودش هم خوب می‌داند جایی در لیست جام جهانی روسیه ندارد!

 

4- وحید امیری؛ هافبک خوش‌تکنیک و بااخلاق پرسپولیس هم مدتی می‌شود سایه سنگین سامان قدوس و حتی مهدی طارمی را بالای سر خود احساس می‌کند. کی‌روش برخلاف گذشته در بازی‌های دوستانه اخیر خیلی به وحید امیری میدان نداد تا روحیه این وینگر احساساتی حسابی پایین بیاید.

 

5- علی علیپور؛ مهاجم قائمشهری و گلزن پرسپولیس هم تا قبل از دعوت به تیم ملی از روحیه فوق‌العاده‌ای برخوردار بود و ستاره تیمش بود اما درست بعد از ملی‌پوش شدن افت کرد. علیپور پس از خط خوردن متوجه شد از حداقل شانس برای سفر به روسیه برخوردار است. به نظر می‌رسد یکی از دلایل افتادن ملی‌پوشان پرسپولیس از چشم کارلوس کی‌روش و به بازی نگرفتن شاگردان برانکو اختلاف سرمربی تیم ملی با مرد کروات باشد. گرچه برانکو سکوت کرده و هنوز مصاحبه تندی علیه کی‌روش انجام نداده اما شنیدیم به شدت از سرمربی پرتغالی دلخور است.

 

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۳۹۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعداد سکوهای پرسپولیسی در وطنی مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران در جدالی بسیار حساس میزبان پرسپولیس در ورزشگاه وطنی است. فصل گذشته سرخ‌های تهرانی در این شهر جام قهرمانی لیگ را بالای سر بردند اما حالا شرایط کاملا متفاوت است.

پرسپولیس در مازندران طرفدار دارد اما حالا مازنی‌ها خطر سقوط را برای تنها نماینده استان‌شان در لیگ حس می‌کنند و همین موضوع کار را برای سرخ‌های تهرانی سخت‌تر خواهد کرد.

در این مسابقه برای تیم میهمان ۶۰۰ بلیت در نظر گرفته شده و تعداد محدودی از هواداران پرسپولیس می‌توانند از تیم‌شان در ورزشگاه وطنی حمایت کنند.

انتظار می‌رود روز دوشنبه ظرفیت این ورزشگاه کاملا پر شود و هواداران نساجی روز سختی را برای پرسپولیسی‌ها رقم بزنند.

دیگر خبرها

  • این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود
  • این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود!
  • تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها در هاله‌ای از ابهام؛ درویش با نظر چه کسی مذاکره می‌کند؟
  • بانک شهر می‌تواند سعید عزت‌اللهی را پرسپولیسی کند؟ بعید است!
  • تعداد سکوهای پرسپولیسی در وطنی مشخص شد
  • بانوی پرسپولیسی مهمان تمرین؛ استقبال اوسمار از زنی که با سرطان می‌جنگد + فیلم
  • واکنش تند مهاجم پرسپولیسی به توهین جنجالی پیرمرد سپاهانی | عکس
  • کاپیتان سابق، بمب روحیه استقلالی‌ها(عکس)
  • روسیه ۳ اوکراینی را در فهرست افراد تحت تعقیب قرار داد
  • جو وحشتناک پرسپولیسی‌ها در این ماه تکرار نمی‌شود