Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: در تعطیلات نوروز امسال 11 میلیون و 411 هزار و 544 نفر روز از خدمات مراکز اسکان و رفاهی فرهنگیان کشور استفاده کردند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، گودرز کریمی فر افزود: در تعطیلات نوروز 97 شاهد رشد 25 درصدی مسافرت های نوروزی با رویکرد کیفیت بخشی در ستادهای اسکان فرهنگیان شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در نوروز امسال استان فارس با پذیرش 605 هزار مسافر رکوردار بیشترین جذب مسافر را داشته است، خاطر نشان کرد: استان البرز نیز کمترین جذب گردشگر فرهنگی را به خود اختصاص داد.

وی یادآور شد: در تعطیلات نوروز 97 استان های اصفهان، خراسان رضوی، خوزستان، هرمزگان، بوشهر، گیلان، یزد، مازندران، لرستان، کرمان، سیستان و بلوچستان، قم، گلستان و کردستان به ترتیب بیشترین پذیرش مسافرین فرهنگی را داشتند. نمایشگاهای بومی و محلی نیز در 707 پایگاه پذیرش اسکان آموزش و پرورش با هدف ماندگاری سفر و تقویت صنعت توریسم و گردشگری برپاشد.

کریمی فر رعایت اصول ایمنی و بهداشتی مدارس مجری، تکریم مهمانان نوروزی، هدایت مسافرین در مبادی شهرها، انتشار ویژه نامه طرح ساماندهی و ارتقا خدمات سفر به همراه ارائه گزارش روزانه آمار مسافرت ها به تفکیک استان ها ، تقویت کشیک های شبانه روزی را از دیگر اقدامات انجام شده در مراکز اسکان فرهنگیان در کشور برشمرد.

وی تصریح کرد: ستادهای اسکان آموزش و پرورش تا پایان روز سیزدهم فروردین ماه به یک میلیون 137و هزار و 23 خانوار در قالب 4 میلیون 93 هزار و 281 نفر در 707 پایگاه خدمات اسکان و رفاهی ارائه داد.

وی اضافه کرد: آموزش و پرورش با 345 مرکز رفاهی و 100 هزار کلاس درس بدون هرگونه افزایش تعرفه، پذیرای فرهنگیان در نوروز 97 شد. 300 اردوگاه فرهنگی و هنری و 50 مرکز پردیس دانشگاه فرهنگیان نیز همانند سال گذشته در خدمت اسکان فرهنگیان بود.

وی ادامه داد: 207 تالار و 128 رستوران نیز در مراکز آموزشی رفاهی سراسر کشور برای ارائه خدمات به فرهنگیان نیز سازماندهی شد و تمام فرهنگیان در مراکز اسکان فرهنگیان کشور تحت پوشش بیمه قرار گرفتند.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: آموزش و پرورش فرهنگیان معلمان اخبار فرهنگیان معلمان حق التدریس اخبار استخدامی آموزش و پرورش آخرین اخبار استخدامی آموزش و پرورش آخرین اخبار آموزش و پرورش آخرین اخبار فرهنگیان اخبار استخدام آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۴۰۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استخدام دانشجویان دانشگاه‌ها در آموزش و پرورش/جزییات طرح راتبه معلمی

رجبعلی برزویی، رئیس دانشگاه فرهنگیان گفت: طرحی قرار است از مهر امسال اجرا شود که راتبه معلمی نام دارد. در این طرح از ظرفیت دانشگاه‌های کشور برای جذب دانشجومعلم استفاده خواهد شد.

برزویی گفت: آیین‌نامه راتبه معلمی تا یک ماه آینده برای تصویب به شورای عالی آموزش ارسال می‌شود که از مهر امسال پذیرش دانشجو در دانشگاه فرهنگیان صورت خواهد گرفت.

رئیس دانشگاه فرهنگیان گفت: دانشجویانی که در دانشگاه‌های خوب و سطح بالا درس می‌خوانند فراخوان خواهند شد به‌طوریکه دانشجویانی که دو سال از درس دانشگاه را گذرانده باشند با یکسری حداقل‌های معدلی و شرایط‌های متعددی که گذاشته خواهد شد، فراخوان می‌شوند که از سال دوم تحصیلی بورسیه آموزش و پرورش می‌شوند و مثل بقیه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان، نیروی آموزش و پرورش خواهند شد.

برزویی گفت: این دانشجویان علاوه بر درس‌های که در دانشگاه مبدا می‌گذرانند درس‌های مورد نیاز دانشگاه فرهنگیان را نیز خواهند گذراند.

وی گفت: حدود ۳۰ تا ۴۰ واحد درسی که شامل تربیتی و مورد نیاز دانشگاه فرهنگیان است، این دانشجویان طی خواهند کرد.

رئیس دانشگاه فرهنگیان گفت: این دانشجویان دو مدرکی خواهند بود که هم از دانشگاه اصلی مدرک خواهند گرفت و هم از دانشگاه فرهنگیان مدرک دریافت خواهند کرد و این کار مشترکی بین دو دانشگاه خواهد بود.

برزویی گفت: پیش‌بینی می‌شود که در سال اول اجرای این طرح ۱۰ هزار دانشجو جذب دانشگاه فرهنگیان شود. به گفته برزویی، این دانشجویان جذب و استخدام دانشگاه فرهنگیان می‌شوند و همچنین از معافیت سربازی و دیگر مزایای دانشگاه فرهنگیان بهره‌مند خواهند شد.

منبع: پانا

دیگر خبرها

  • در سه سال اخیر سرانه خط فقر سه برابر شده است
  • دانشگاه فرهنگیان ۱۰ هزار دانشجو را برای معلمی بورسیه می‌کند
  • دانشگاه فرهنگیان ۱۰۰۰۰ دانشجو را برای معلمی بورسیه می‌کند
  • استخدام دانشجویان دانشگاه‌ها در آموزش و پرورش/جزییات طرح راتبه معلمی
  • دانشجویان سال سوم دانشگاه‌ها، بورسیه دانشگاه فرهنگیان می‌شوند
  • بورسیه شدن دانشجویان سال سوم دانشگاه‌ها برای آموزش و پرورش
  • مراکز دندانپزشکی دولتی در کشور افزایش می‌یابد
  • توسعه همکاریهای موسسات آموزش عالی با فرمانداری ارومیه
  • رییس سازمان سنجش آموزش کشور: نمرات سال گذشته کنکوری‌ها همچنان معتبر است/ انتشار کارنامه اولیه در مرداد
  • افزایش مراکز رایگان سلامت روان در کشور