Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر جنبش جهانی دفاع از حقوق کودکان، شاخه فلسطین گفت که ارتش رژیم صهیونیستی از زمان وقوع انتفاضه دوم حدود دو هزار کودک فلسطینی را به قتل رسانده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، عاید ابو قطیش مدیر جنبش جهانی  دفاع از حقوق کودکان ، شاخه فلسطین عنوان کرد که طی ۱۸ سال گذشته رژیم صهیونیستی حدود دو هزار کودک فلسطینی را به قتل رسانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابو قطیش در بیانیه ای به مناسبت روز کودک فلسطینی اعلام کرد: از زمان شروع انتفاضه فلسطینی در سال ۲۰۰۰ تا کنون، رژیم صهیونیستی دو هزار کودک فلسطینی را به قتل رسانده است که هیچ نظامی صهیونیست به خاطر ارتکاب جنایت محاکمه نشده است.

وی افزود: رژیم صهیونیستی سالانه حدود ۷۰۰ کودک فلسطینی را بازداشت می کند و دادگاه های آنها نیز به صورت نمایشی برگزار می شود و هدف اصلی از برگزاری دادگاه گرفتن اعتراف اجباری است.

طبق آمارهای جنبش جهانی دفاع از کودکان رژیم صهیونیستی از زمان انتفاضه دوم فلسطین ۱۴ هزار کودک را بازداشت کرده است که ۳۵۰ نفر از آنها همچنان در زندان هستند.

امروز پنجشنبه ۵ آوریل روز کودک فلسطینی است، فلسطینیان این روز را به مناسبت دفاع از حقوق کودکان و همچنین یادآوری نقض فاحش حقوق کودکان شامل بازداشت، شکنجه و قتل توسط رژیم صهیونیستی گرامی می دارند.

منبع: مهر

کلیدواژه: انتفاضه رژیم صهیونیستی فلسطین ایالات متحده آمریکا روسیه سوریه فلسطین رژیم صهیونیستی ترکیه عراق دونالد ترامپ ایران اسرائیل جنگ 2015 یمن افغانستان انگلیس داعش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۴۱۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناپدید شدن بیش از ۵۰ هزار کودک پناهجو ظرف ۳ سال

به گزارش خبرآنلاین، سه رسانه‌ بلژیکی در پی انجام مطالعاتی در این باره اعلام کردند از ۵۱ هزار و ۴۳۳ کودک مهاجر که بدون بستگان خود بین سال‌های ۲۰۲۱ تا ۲۰۲۳ به اروپا رفته‌اند، خبری نیست.

تخمین زده می‌شود که این کودکان ممکن است به دست گروه‌های جنایت سازمان یافته افتاده یا مجبور به کار شده باشند.

بیشترین تعداد کودکان بی سرپرست گمشده در ایتالیا با ۲۲ هزار و ۸۹۹ نفر ثبت شده است.

اتریش نیز با ۲۰ هزار و ۷۷ نفر و بلژیک نیز با ۲ هزار و ۲۴۱ کودک ناپدید شده در رده‌های بعدی قرار دارند.

با این حال تخمین زده می‌شود که تعداد واقعی، بسیار بیشتر باشد زیرا ۱۳ کشور از ۳۲ کشور اطلاعاتی را در محدوده تحقیق ارائه نکرده‌اند.

به گزارش آناتولی، «آخی لیون»، دبیرکل فدراسیون کودکان گمشده در اروپا، یک سازمان غیردولتی مستقر در بلژیک که در ۲۷ کشور اروپایی در مورد کودکان گم شده فعالیت می‌کند، تأکید کرد این ارقام نگران کننده است و گفت: افزایش تعداد گزارش‌های مربوط به ناپدید شدن «خردسالانِ بدون همراه» بسیار نگران کننده است.

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901523

دیگر خبرها

  • مطالبات پارلمان کودک مورد پیگیری قرار می گیرد
  • سازمان دفاع مدنی غزه: هنوز بیش از ۱۰۰۰۰ پیکر زیر آوارها مدفونند
  • سخنگوی یونیسف: گورستان‌هایی در غزه دیدم که مملوء از کودک بود
  • ۵ هزار کودک خیابانی در تهران
  • گزارشی حقوقی از تبدیل مدارس غزه به پایگاه‌های نظامی توسط اشغالگران
  • انتقاد سازمان دفاع از کودکان از بازداشت کودکان فلسطینی به دست ارتش صهیونیست
  • بحران کودک‌همسری در آمریکا
  • ارسال ۹۲ تن دارو به افغانستان
  • ناپدید شدن بیش از ۵۰ هزار کودک پناهجو ظرف ۳ سال
  • شمار شهدای نوار غزه به 34 هزار و 535 شهید رسید