Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-01@00:00:32 GMT

مرکز بهداشتی درمانی سیدالشهداء روستای دهسرخ افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۴۱۶۵۸

مرکز بهداشتی درمانی سیدالشهداء روستای دهسرخ افتتاح شد

مبارکه - مرکز بهداشتی درمانی سیدالشهداء(ع) روستای دهسرخ از توابع بخش گرکن جنوبی شهرستان مبارکه به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان مبارکه، جواد سلطانی سرپرست فرمانداری شهرستان در این مراسم با اشاره به اهمیت توسعه مناطق روستایی گفت: ارایه خدمات در خور شان روستاییان جهت جلوگیری از مهاجرت و رونق زندگی در مناطق روستایی، از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جواد سلطانی با قدردانی از سرمایه گذار بخش خصوصی در راستای راه اندازی این مرکز بهداشتی و درمانی در ساختمان متعلق به دهیاری روستا افزود: تمامی مسئولان شهرستان باید به سرمایه گذاران بخش خصوصی که موجب رونق اشتغال، تولید و ارایه خدمات بهتر و بیشتر به مردم می شوند،  اعتماد کرده و از آنان حمایت کنند.

سلطانی خاطرنشان کرد: امیدواریم با استقبال اهالی این روستا و همچنین بخش گرکن جنوبی و حمایت دهیاری و شورای اسلامی روستا شاهد توسعه خدمات این مرکز درمانی و ارایه خدمات تخصصی بیشتری باشیم.

به گزارش ایمنا؛ سرپرست فرمانداری شهرستان و نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولان از بخش های مختلف مرکز بهداشتی و درمانی سیدالشهداء(ع) دهسرخ از جمله داروخانه، اتاق پزشک، تزریقات، بخش مامایی، بخش سلامت سنجی و... بازدید کردند.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: افتتاح پروژه های عمرانی خدمات درماني فرماندار مبارکه مبارکه اصفهان شهردار اصفهان ریاست جمهوری ورزشگاه نقش جهان فناوری های نوین مدیریت شهری اصفهان فردا زاینده رود کشاورزی حمل و نقل عمومي اصفهان در مسیر امید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۴۱۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه خط انتقال آب روستای آبخورده شهرستان پیرانشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،هوشیاراحمدیان اظهار داشت:خط انتقال آب روستای آبخورده به طول ۸۰۰ متر و با سایز لوله ۶۳ پلی اتیلن و از طریق مسیر سخت و سنگی کوهستان و به صورت دستی با مشارکت اهالی روستا انجام شد.   وی افزود: با اتمام این خط انتقال که از چشمه جدید روستا و با احداث مخزن بتنی ۲۰ مترمکعبی انجام گرفت مشکل آب شرب ۴۵ خانوار با ۲۰۳ نفر جمعیت رفع شد.

دیگر خبرها

  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل منصوب شد
  • آبی که از سرچشمه گل آلود می شود ؛ داستانی تکراری این بار در روستای سرکلاته کردکوی
  • رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل تغییر کرد
  • ارائه خدمات درمانی بهداشتی به اتباع مجاز و غیرمجاز در سیستان و بلوچستان
  • ارایه خدمات رایگان تخصصی سلامت روان در البرز
  • جلسه هم اندیشی ساماندهی خدمات بهداشتی و درمانی اتباع خارجی در سیستان و بلوچستان
  • افتتاح دستگاه MRI بیمارستان رازی رشت، به زودی
  • توسعه خط انتقال آب روستای آبخورده شهرستان پیرانشهر
  • میزان پیشرفت طرح‌های خدمات بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم ۵۵۰ درصد بوده است
  • خدمات مشاوره‌ای در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد ارایه شد