Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شیراز با بیان اینکه علی‌رغم افزایش تعداد مسافران در نوروز ۹۷ ظرفیت هتل‌های این کلان‌شهر خالی ماند گفت: باید دلایل این موضوع و عدم استقبال مسافران با تشکیل یک کمیته کارشناسی بررسی شود. ۱۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۱ استانها فارس نظرات

حیدر عالیشوندی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز اظهار داشت: به نظر می‌رسد یکی از دلایل عدم استقبال مسافران در نوروز 97 شیراز از هتل‌ها گران‌بودن آن بوده که باید این مهم مورد بررسی قرار گیرد و در این راستا نیز برای برنامه‌ریزی و تکمیل ظرفیت‌ هتل‌های این کلان‌شهر مشکلات موجود برطرف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این را هم می‌پذیریم که کم بودن درآمد در استقبال مسافران از هتل‌ها تاثیرگذار است، تصریح کرد: باید متولیان هتلداری طوری برنامه‌ریزی کنند که در تعطیلات نوروز بسته‌های تشویقی و حمایتی از مسافر برای تکمیل ظرفیت هتل‌ها پیش‌بینی شود.

فرماندار شیراز به تشریح فعالیت‌های ستاد اجرایی خدمات سفر این شهرستان در تعطیلات نوروز 97 اشاره و بیان کرد: براساس سال‌های گذشته دو ماه قبل از آغاز نوروز 97 ستاد اجرایی خدمات سفر تشکیل و در قالب این جلسه‌ها کمیته‌های مختلف نیز مشغول فعالیت برای ارائه خدمات‌رسانی شدند.

عالیشوندی بیان کرد: در این راستا در کنار هتل‌ها و سایر مراکز اقامتی، آموزش و پرورش و شهرداری شیراز نیز با ایجاد ستادهای اسکان نسبت به اسکان مسافران نوروزی اقدام کردند که در این راستا نیز خدمات مناسبی ارائه شد.

وی گفت: افزایش تعداد کلاس‌های درس توسط آموزش و پرورش و ایجاد محل اسکان جدید توسط شهرداری شیراز از نقاط مثبتی بود که نوروز امسال مورد توجه قرار گرفت و در شهر شیراز نیز شاهد یک زیباسازی و پاکسازی بودیم که به همت نیروهای همیشه در صحنه شهرداری به ویژه پاکبانان صورت گرفت.

فرماندار شیراز خاطرنشان کرد: در مجموع نوروز امسال استقرار کمپ‌ها در ورودی شهر و اطلاع‌رسانی با یک برنامه‌ریزی مناسب انجام و در بحث امنیتی نیز نیروهای انتظامی و بسیج در کنار یکدیگر خدمات مناسبی را ارائه دادند به طوری که شاخص‌های امنیتی نیز نسبت به سال گذشته افزایش یافت.

عالیشوندی با بیان اینکه امسال کمترین مشکلات را در حوزه مسائل امنیتی داشتیم و جای قدردانی از متولیان مربوطه دارد افزود: بر اساس آمار موجود سرقت‌های کوچک نیز به شدت کاهش یافت و یکی از دلایل اصلی آن نیز به جهت استقرار پلیس در کمپ‌های نوروزی و محل اسکان مسافران نوروزی بود.

فرماندار شیراز با قدردانی از تمام اجرایی ستاد خدمات سفر شهرستان شیراز و انجام یک تعامل سازنده  گفت: امسال یکی از کارهای خوب در راستای توسعه امنیت، برگزاری جشن‌ها در محلات بود که این نیز در کاهش جرائم و سرقت‌ها بسیار موثر و تاثیرگذار بود.

انتهای پیام/ح

R41382/P1357/S6,61/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۴۲۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلایل «پاریس» برای انتخاب اسلام + فیلم

پاریس نام دختری است که حدود شش سال از اسلام آوردن او می‌گذرد. او از دلایل خود برای جذب شدن به اسلام و انتخاب پوشش حجاب گفته است که در فیلم زیر می‌شنوید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • بوی نامطبوع شهرستان بندرترکمن را فراگرفت/ فرماندار: علت حادثه در حال بررسی است
  • حضور ۸۰ دندان پزشک از سراسر کشور در اردوی جهادی شیراز
  • برگزاری جلسه بررسی طرح آمایش سرزمین شهرستان میاندوآب
  • مهدی آشنا برگزیده جشنواره عکس نوروز تاجیکستان شد
  • شکار تمساح با دست خالی!
  • توسعه کشور بدون تلاش کارگران میسر نیست
  • بررسی روند اجرای قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران
  • بهره مندی روستای سَبزکان ریگان ازآب سالم
  • ارائه خدمات درمانی به حجاج توسط تیم پزشکی هلال احمر / نسخه پزشکی خود را همراه داشته باشید
  • دلایل «پاریس» برای انتخاب اسلام + فیلم