Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار لنده نسبت به همایش چند روز گذشته در شهرستان لنده واکنش نشان داد و گفت: به شخصه با همایش هایی که برای اهداف سیاسی خاص و بسترساز تخریب چهره های بومی ملی باشد مخالف هستم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از خبرلنده، مختار مشهدی زاده در جلسه امروز شوراهای اسلامی شهرستان لنده با تبریک عید باستانی نوروز به همه شهروندان به خدمات خوب شهرداری در چند ماهه گذشته اشاره ای کرد وگفت: شهرداری لنده با همکاری شورای شهر توانسته است بخشی مهمترین مطالبات مردمی که لکه گیری آسفالت ها و بحث جدول کشی بیشتر مناطق شهری  اجرایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: در خصوص برنامه های فرهنگی در سطح شهرلنده نیز یک جدول و تقویم اجرایی برای برگزاری جشن های مختلف با همکاری مشاور فرهنگی تهیه و از نیمه شعبان اجرایی خواهند شد.

 

شهردار لنده تصریح کرد: باتوجه به وضعیت مستهلک آسفالت برخی خیابان ها به خصوص خیابان شهید چمران(جنب آتش نشانی تا کاردانش) وچند خیابان دیگر در آینده نزدیک این خیابان ها به طور کامل روکش آسفالت خواهند شد.

 

شهردار لنده در اولین واکنش رسمی خود نسبت به برگزاری همایش توسعه لنده گفت: چند روز پیش همایشی در این شهرستان برگزارشد که قبل از برگزاری مسئولان این همایش دیداری با بنده و تعدادی از اعضای شورای شهر داشتند و قرار بر همکاری بود که متاسفانه متولیان این همایش سراغی از ما نگرفتند و همایش هم توسط خود آن ها و بدون حضور شهردار و برخی از اعضای شورای شهر برگزارشده است.

 

مختار مشهدی زاده نسبت به برخی جریا و مباحث مطرح شده در  این همایش گفت: به شخصه با همایش هایی که برای اهداف سیاسی خاص و بسترساز تخریب چهره های بومی ملی باشد مخالف هستم.  

 

وی تاکیدکرد: تخریب چهره های بومی ملی در این قبیل همایش ها تنها شهرستان را از بن بست خروج نمی کند بلکه مشکلات را مضاعف تر می کند.

 

شهردار لنده تاکیدکرد: یکی از همین چهره های ملی کمک های شایانی به مجموعه شهرداری و شهرستان در ادوار گذشته و هم اکنون داشته است و واقعاً صلاح نبود که برخی از آنان رسانه ای شود ولی این دلیل نمی شود که این چهره های ملی که فرزندان و نخبگان همین منطقه هستند تخریب شوند.

 

وی تاکیدکرد: اعتقاد شخصی ام این است که هرماه باید یک همایش داشته باشیم ولی با کارگروه و کمیته ها و دبیرخانه منسجم و منظم که نتایج برگزاری این همایش ها را تجزیه و تحلیل و در پایان نیز به یک جمع بندی برساند و در آخر نیز رسانه ای شوند تا مردم خروجی روشن این قبیل همایش ها را ببینند.

 

گفتنی است روز دهم فرودین ماه سال جاری همایشی تحت عنوان دلایل توسعه نیافتگی شهرستان لنده در سالن پوریایی ولی برگزار شد که حواشی های زیادی به همراه داشته است.

 

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۴۲۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش پیاده روی در طبیعت بهاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، این همایش به مناسبت هفته سلامت در دهستان آدران، برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش جهش تولید در دیم زار‌های روستای امام قیس شهرستان بروجن
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در دیواندره
  • نمود موفقیت دولت در چهره شهرها مشخص است
  • برگزاری همایش "پیاده روی خانوادگی " در بوستان جنگلی سرخه حصار
  • برگزاری همایش پیاده روی در طبیعت بهاری
  • خسارت ۸۸۳ میلیاردی سیلاب در شهرستان کلاله
  • تخریب دو ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی نهاوند
  • سفر مقام معظم رهبری موجب عبور کردستان از حوزه امنیتی به حوزه فرهنگی شد/ علمای مناطق شرقی با روشنگری بسترساز امنیت پایدار شوند
  • نیم نگاهی به زندگی شهید محمد سهرابی‌ثانی
  • سیلاب ۸۸۳ میلیارد ریال به کلاله خسارت زد