Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان:رابط جشنواره مردمی فیلم عمار در صومعه‌سرا گفت: فیلم‌های سینمایی «به وقت شام، لاتاری و فیلشاه» در مجتمع فارابی صومعه‌سرا اکران می‌شود.

سید محمدجواد جعفری، رابط جشنواره مردمی فیلم عمار درصومعه‌سرا، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا اظهار کرد: با رایزنی‌های صورت گرفته فیلم‌های سینمایی «به وقت شام، لاتاری و فیلشاه» در این شهرستان اکران می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه اکران فیلم‌های مذکور در تاریخ 27، 28  فروردین در آمفی تئاتر فارابی است، افزود: سه فیلم سینمایی نامبرده از پرطرفدارترین فیلم‌های مردمی هستند.

 

رابط جشنواره فیلم عمار در صومعه‌سرا گفت: در اکران فیلم‌های سینمایی یتیم خانه ایران و شاهزاده روم با استقبال پر شور مردم مواجه شدیم به گونه‌ای که رکورد تماشای این دو فیلم در کشور شکسته شد.

 

جعفری تصریح کرد: جشنواره فیلم عمار در صومعه‌سرا، دغدغه جوانان این شهرستان در زمینه تماشای فیلم‌های سینمایی را کم کرده است و نظرسنجی‌ها درمجموع حاکی از رضایت بالای مخاطبان از فیلم‌های اکران شده دارد.

 

وی خاطرنشان کرد: علاقه مندان برای رزرو کردن بلیط فیلم‌های لاتاری، به وقت شام و فیلشاه می توانند با شماره 09332260379 تماس حاصل کنند و یا به نوشت افزار نوتینو واقع در خیابان جعفری خیابان نادر رهبر، مساجد جامع و امام حسین(ع)، میدان اصلی شهر فروشگاه غدیرخم مراجعه کنند.

 

 

 

پایان پیام/526

منبع: شبستان

کلیدواژه: مراسم اعتکاف اعتکاف روز طبیعت حمایت از کالای ایرانی مراجع و علماء درس فقه مراجع مراجع دیدار با مراجع حسن روحانی برگزاری مراسم معنوی اعتکاف فیلم سینمایی لاتاری فیلم سینمایی به وقت شام انیمیشن سینمایی فیلشاه کلیدواژگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۴۴۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از مربیان عقیدتی و سیاسی و معلمان بسیجی شهرستان صومعه سرا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ حجت الاسلام و المسلمین حمیدرضا جلالی امام جمعه صومعه سرا در مراسم تجلیل از مربیان عقیدتی و سیاسی و معلمان بسیجی این شهرستان به مناسبت هفته سیاسی و عقیدتی سپاه و بسیج و روز معلم، گفت: معلمان باید با تأسی از ائمه اطهار علیهم السلام و علمای دینی در ترویج جایگاه متعالی ولایت و امامت ، فرهنگ و تفکر بسیجی و عفاف و حجاب کوشا باشند.

در این مراسم از ۴۲ نفر از مربیان عقیدتی و سیاسی و معلمان بسیجی با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • تجلیل از مربیان عقیدتی و سیاسی و معلمان بسیجی شهرستان صومعه سرا
  • پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه معرفی شد
  • انتشار نخستین تصویر از فیلم جدید «کاپولا»
  • «تمساح خونی» با حضور جواد عزتی در مشهد اکران می‌شود
  • «مست عشق» ، زمانی برای مستی سالن های سینما / روایت مولانا و شمس ، پدیده ای فراتر از اکران
  • اکران «اقیانوس پشت پنجره» به مناسبت روز ملی خلیج فارس
  • محمدحسین لطیفی فیلمی درباره امام رضا (ع) می‌سازد
  • محمدحسین لطیفی فیلمی درباره امام رضا(ع) می سازد
  • اکران مردمی «تمساح خونی» در اکومال کرج
  • فرهاد قائمیان تکلیف ساخت فیلم درباره امام رضا(ع) را روشن کرد