Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: در حال حاضر برخی از لژیونرهای ما مانند جهانبخش یا سامان قدوس واقعاً شرایط ایده‌آلی دارند، ولی بعضی از لژیونرها برتری خاصی نسبت به بازیکنان لیگ برتری ندارند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مجید نامجومطلق در واکنش به صحبت‌های چند روز پیش کارلوس کی‌روش در مورد میزان آمادگی بازیکنان شاغل در لیگ برتر ایران و بیانیه‌ای که این مربی منتشر کرد، گفت:

این بحث‌ها مربوط به امروز نیست و کی‌روش در سال‌های اخیر نشان داده که به لیگ ایران بی‌توجه است و از طرفی به کار مربیان ایرانی هم اعتقاد ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بازیکنان را تحریک می‌کند که به اروپا بروند، چون به لیگ ما اعتقاد چندانی ندارد.

«در لیگ ما بازیکنانی هستند که از لحاظ فنی و بدنی شرایط خوبی دارند»،مجید نامجومطلق با بیان این جمله ادامه داد:

در هیچ جای دنیا مشاهده نمی‌کنید که سرمربی تیم ملی یک کشور نسبت به لیگ آن کشور بی‌اعتماد باشد. اگر تعداد دفعاتی که کی‌روش برای تماشای بازی‌های لیگ ایران به ورزشگاه رفته را حساب کنید، این آمار واقعاً ناامیدکننده است. به‌هرحال اعتقاد او این‌گونه است و نمی‌توان نظرش را هم عوض کرد.

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان در خاتمه تصریح کرد:

در حال حاضر برخی از لژیونرهای ما مانند جهانبخش یا سامان قدوس واقعاً شرایط ایده‌آلی دارند، ولی بعضی از لژیونرها برتری خاصی نسبت به بازیکنان لیگ برتری ندارند. برخی حتی نیمکت‌نشین هستند یا عملکرد خوبی نداشته‌اند، اما به تیم ملی دعوت می‌شوند.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۴۴۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس‌| شادی ویژه سردار از برد دراماتیک رم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در دیدار معوقه هفته سی و دوم «سری آ» ایتالیا، شامگاه پنج شنبه از ساعت ۲۱:۳۰ تیم‌های فوتبال «رم» و «اودینزه» به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری ۲ بر یک رم به پایان رسید.

بازی این دو تیم یازده روز پیش طبق برنامه در حال برگزاری بود که در ‏دقیقه ۷۱ ایوان اندیکا ستاره رم ناگهان از هوش رفت. درحالی‌که همه ‏نگران سکته قلبی این بازیکن بودند بازی نیمه‌کاره رها ماند و ‏فدراسیون فوتبال ایتالیا اعلام کرد درباره بازی تصمیم‌گیری خواهد ‏کرد. ‏در نهایت اعلام شد که این بازی نه از ابتدا بلکه از همان جایی که ‏متوقف شده و با همان نتیجه یعنی تساوی یک به یک ادامه پیدا خواهد ‏کرد.‬ در این دیدار که به میزبانی اودینزه برگزار شده بود در دقیقه ۲۳ «روبرتو پریرا» موفق شد تیم میزبان را پیش بیندازد اما «روملو لوکاکو» در دقیقه ۶۴ بازی را به تساوی کشاند.

نکته قابل توجه این است که سردار آزمون در دیدار نیمه تمام ۲ تیم حتی در لیست رم هم حضور نداشت اما در این بازی به طور فیکس در ترکیب رم بازی کرد. در دقیقه ۵+۹۰ «برایان کریستانته» موفق شد گل برتری رم را به ثمر برساند تا این دیدار با برتری شاگردان «ده روسی» به پایان برسد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899632

دیگر خبرها

  • فوتبالیست قرمزپوش لیگ برتری در ۷ سال فقط یک‌دقیقه بازی کرده!
  • استقلال ملاثانی به دنبال شگفتی‌سازی دیگری در جام حذفی
  • (عکس) شادی خاص سردار آزمون بعد از بازی عجیب رم
  • برتری رم با سردار در یک دیدار عجیب
  • عکس‌| شادی ویژه سردار از برد دراماتیک رم
  • فوتبال سری آ ایتالیا؛ برتری رم در یک دیدار عجیب
  • آشوبی: پرسپولیس در این بازی فرصت اشتباه ندارد
  • ویدیو/ مجید جلالی: برنامه ۱۴۱۴ فوتبال ایران را منتشر می‌کنیم
  • واکنش باشگاه لیگ برتری: بازیکنان ما مجرم نیستند
  • الهلال از رسیدن به فینال آسیا بازماند