Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-05-07@00:13:58 GMT

اسکی بازان توچال سلامت هستند/تلفات جانی نداشتیم

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۴۵۷۱۸

اسکی بازان توچال سلامت هستند/تلفات جانی نداشتیم


شمیرانات- سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران گفت: هیچ موردی از تلفات جانی در خصوص گم شدن اسکی بازان توچال نداشتیم و همه نفرات در صحت و سلامت بوده و به پایین ارتفاعات منتقل شده اند.

به گزارش امتداد نیوز، سید جلال ملکی ظهر جمعه اظهار داشت: در پی انتشار اخباری مبنی بر وقوع بهمن و مفقود شدن ده ها نفر در ارتفاعات شمال تهران، ۲ تیم ویژه امداد و نجات آتش نشانی تهران که در تعطیلات و ایام معمول در این ارتفاعات مستقر هستند، به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تیم فدراسیون کوهنوردی و عوامل و مسئولین تله کابین توچال و هلال احمر نیز به این ارتفاعات حرکت کردند

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اضافه کرد: پس از بررسی مشخص شد خبر وقوع بهمن و مفقودی ده ها نفر به این صورت صحت ندارد و چند نفر اسکی باز که در ارتفاعات توچال مشغول ورزش بودند به دلیل تغییرات جوی و وقوع مه غلیظ و بارندگی شدید مسیر را گم کرده بودند.

ملکی بیان داشت: یک نفر از این افرار موفق شده بود که خود را به ارتفاعات پایین تر برساند و اطلاعی از بقیه افراد نداشت و در این حین تیم امدادی هلال احمر و تله کابین نیز با تجهیزات و دستگاه هایی که در اختیار داشتند توانستند به جستجو بپردازند و خوشبختانه موفق شدند در مسیر افراد را پیدا کنند و هیچ فرد دیگری در راه نمانده است. 

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران گفت: ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه نیز با توجه به شرایط جوی موجود در ارتفاعات اعلام شد که هیچ موردی از تلفات جانی نداشتیم و همه نفرات در صحت و سلامت می باشند و به پایین ارتفاعات منتقل شده اند.

true برچسب ها : توچال جلال ملکی سازمان آتش نشانی تهران true

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: توچال جلال ملکی سازمان آتش نشانی تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۴۵۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع سیل در افغانستان تلفات جانی برجای گذاشت

ریاست رسیدگی به بلایای طبیعی در ولایت هرات افغانستان اعلام کرد که بارندگی شدید روزهای اخیر و جاری شدن سیل در این ولایت جان ۷ نفر را گرفته است.

همچنین یک نفر در ولایت فراه، ۲ نفر در ولایت غور، ۲ نفر در ولایت جوزجان و ۲ نفر در ولایت ساری پول در بارندگی و سیل روزهای اخیر جان باخته اند.

منابع می‌افزایند که بارندگی صدها جریب زمین، پل‌ها و راه رفت‌وآمد مردم را همچنان تخریب کرده است.

باشندگان ولسوالی‌های کشک رباط‌سنگی و کشک نیز تأیید می‌کنند که بیش از ۲۰۰ رأس مواشی را سیلاب برده و حداقل ۲۰۰ جریب زمین زیر کشت باشندگان این ولسوالی را سیلاب تخریب کرده است.

همچنین منابع محلی از ارزگان اعلام کردند که شب گذشته در اثر توفان شدید در ترینکوت، مرکز این ولایت و ولسوالی چوره ۷ تن جان باخته‌اند و شمار زیادی از خانه‌ها تخریب شده است.

این منابع می‌افزایند که بارندگی صدها جریب زمین، پل‌ها و راه رفت‌وآمد مردم را همچنان تخریب کرده است.

این در حالی است که منابع خبری افغانستان اعلام کردند در یک ماه گذشته نیز سیل در افغانستان حدود ۷۰ کشته و ۵۰ مجروح برجای گذاشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • جزییات آتش سوزی انباری در خیابان لاله‌زار
  • آتش سوزی در خیابان لاله‌زار تهران
  • جزییات حادثه حریق در خیابان لاله‌زار تهران
  • جزییات حریق در خیابان لاله‌زار تهران+ فیلم
  • جزییات حریق در خیابان لاله‌زار تهران
  • وقوع سیل در افغانستان تلفات جانی برجای گذاشت
  • تصاویری از بلایی که سیلاب شبانه بر سر اتوبان معروف تهران آورد
  • بلایی که سیلاب شبانه بر سر اتوبان معروف تهران آورد
  • گرفتار شدن ۳ خودرو در گل و لای اتوبان شهید خرازی
  • گرفتار شدن خودروها در گل و لای در بزرگراه خرازی+ تصاویر