Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین، غلامی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبادان در گفتگو با میزان در رابطه با خبر دستگیری بازیگر معروف سینما و تلویزیون در آبادان و جزئیات آن اظهار کرد: در بامداد دوازدهم فروردین ماه سال جاری گزارشی مکتوب به قاضی کشیک دادسرا توسط مامورین کلانتری پانزده احمدآباد آبادان ارسال شد که حکایت از این داشت که سه نفر سرنشین یک دستگاه سانتافه و دو نفر سرنشین یک دستگاه پژو ۴۰۵ با یکدیگر درگیر و نسبت به هم شکایت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در این رابطه سرنشینان هردو خودرو تحت عنوان تخریب خودرو‌های یکدیگر از هم شاکی بودند.

این مقام قضایی تصریح کرد: در تحقیقات انجام گرفته از این افراد، مقادیری مشروب الکلی از خودروی سانتافه کشف و نتیجتا احراز شد که سرنشینان سانتافه شرب خمر کرده اند.

غلامی بیان کرد: یکی از سرنشینان سانتافه شخصی بنام «ه. پ» بوده که حسب اظهارات وی، یک بازیگر تازه کار تئاتر بوده است.

دادستان آبادان ادامه داد: این فرد به اتهام شرب خمر و پس از تفهیم اتهام و صدور قرار کفالت و عدم معرفی کفیل به زندان اعزام و مورخه پانزدهم فروردین ماه پس از معرفی کفیل، آزاد شد.

این مقام قضایی در پایان گفت: لازم به ذکر است که علی رغم آنچه که در برخی سایت‌ها آمده است، این شخص اصلا بازیگر معروف و شناخته شده‌ای نبوده است.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: دستگیری بازیگر معروف شرب خمر فرد دستگیر شده بازیگر تازه کار تئاتر است بازداشت به اتهام شرب خمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۴۵۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر

سرهنگ نجم الدین سهرابی فرمانده انتظامی خرمشهر گفت: مبارزه با جرایم به ویژه سرقت همواره در دستور کار پلیس بوده و در این راستا با تمام توان تلاش خواهیم کرد.  

وی در ادامه گفت: طی ۴۸ ساعت گذشته و در اجرای طرح‌های مبارزه با سارقان، ماموران کلانتر‌های ۱۱، ۱۲، ۱۴ و پلیس آگاهی موفق شدند ۵ سارق را شناسایی و در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

سرهنگ سهرابی افزود: متهمان در تحقیقات اولیه و پس از مواجهه با مستندات پلیس به ۲۰ فقره انواع سرقت از قبیل سرقت منزل، سرقت داخل خودرو، سرقت سیم برق و سرقت مشاعات ساختمان در سطح شهرستان معترف شدند.

فرمانده انتظامی خرمشهر تصریح کرد: سارقان پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

 

 

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • بازداشت ۵ نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت به اتهام رشوه
  • بازداشت فامیل شمخانی به اتهام رشوه ؟
  • دستگیری یکی عضو شورا و رییس اداره دولتی این شهر
  • گمانه‌زنی تایمز درباره بازداشت سران تل‌آویو به اتهام جنایت جنگی
  • بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر
  • ۲ متهم به قتل در آمل دستگیر و به زندان معرفی شدند
  • تغییر چهره تازه بازیگر نقش «نجلا» بعد دو سال در ۳۲ سالگی (فیلم)
  • کشف ۴۲ فقره سرقت در آبادان
  • بازداشت ۴ کنکوری متخلف
  • سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان