Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اقتصاد بین‌الملل  خبرگزاری فارس، به نقل از تلگراف، سازمان نظارت بر ارتباطات الکترونیکی روسیه امروز از دادگاهی در مسکو خواست تا حکم به فیلتر شدن تلگرام در روسیه بدهد. این در خواست پس از آن صورت گرفت که مهلت ارائه شده از سوی این سازمان به تلگرام برای ارائه کدهای امنیتی تمام شد و تلگرام باز هم این کدها را تسلیم سازمان‌های امنیتی روسیه نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سازمان طی بیانیه‌ای اعلام کرده است: به صورت رسمی از تلگرام شکایت کرده و در دادخواست خود از دادگاه خواسته است تا دسترسی به تلگرام در روسیه را محدود کند.

پاولدوروف که مدت‌ها است که خود را از روسیه تبعید کرده و در دوبی به سر می‌برد بارها اعلام کرده است که هرگونه درخواست از سوی سازمان‌های امنیتی روسیه برای دستیابی به کدهای امنیتی این برنامه پیام‌رسان را رد خواهد کرد.

تلگرام توانسته است از سال 2013 تا کنون 200 میلیون کاربر جذب کند. اقدام سازمان نظارت بر ارتباطات الکترونیکی روسیه پس از آن صورت گرفت که ایران از برنامه خود برای اقدام در جهت محدود کردن دسترسی کاربران به تلگرام خبر داد.

انتهای پیام/م

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۴۷۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر جدید یک نماینده درباره همسان‌سازی حقوق بازنشستگان/ افزایش ۹۰ درصدی حقوق بازنشستگان چه زمانی اعمال می‌شود؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، احمد نادری، عضو هیات رییسه و نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس در توئیتی نوشت:

مجلس با تصویب پرداخت بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی و پیگیری تسریع در پرداخت ۱۳۰ همت به سازمان تامین اجتماعی، از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت خواهد کرد.

بعد از ابلاغ قانون برنامه هفتم توسعه کشور، اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را دنبال خواهیم کرد.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903676

دیگر خبرها

  • اسلامی: دشمنان هنوز هم‌ با ایران ‌هسته‌ای مخالفند
  • نامه باشگاه پرسپولیس به سازمان لیگ: هر تصمیمی برای بازی استقلال- پیکان می گیرید برای بازی ما با هوادار اعمال کنید
  • این کشور در اروپا مسئول نظارت بر تلگرام شد!
  • ایران در این پایگاه مخفی برای حزب الله لبنان پهپاد می سازد؟ | جزئیات ادعای تلگراف
  • تلگراف: حزب‌الله با حمایت ایران امنیت را از اسرائیل گرفته است
  • ادعای اوکراین: توطئه ترور زلنسکی توسط عوامل روسیه خنثی شد
  • روایت اوکراین از خنثی‌سازی طرح روسیه برای ترور «زلنسکی»
  • کمربند کویپر و ابر اورت: لبه‌های منظومه شمسی!
  • خبر جدید یک نماینده درباره همسان‌سازی حقوق بازنشستگان/ افزایش ۹۰ درصدی حقوق بازنشستگان چه زمانی اعمال می‌شود؟
  • موضع جالب برادر همسر رهبر انقلاب درباره فیلترینگ