Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - باشگاه خونه به خونه بابل با صدور بيانيه‌اي به اتفاقات اخير متن و حاشيه ليگ يك واكنش نشان داد.
به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از سايت باشگاه خونه به خونه، در بيانيه باشگاه خونه به خونه آمده است:
توقع جوانمردي از آنها که رشدشان را مديون خراب کردن ديگران هستند، کاري عبث است و هرگز توقع نداريم آنهايي که شايد مشهور باشند اما هرگز مردمي و محبوب نبودند و نيستند و نمي‌شوند، دست از رويه ناجوانمردانه خود بردارند و اجازه بدهند در 4 هفته پاياني ليگ آزادگان رقابت براي صعود مردانه و جوانمردانه باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما براي اطلاع مردم شريف ايران و براي يادآوري به دشمنان قسم خورده خونه به خونه، لازم ديديم به چند نکته اشاره کنيم.
اول : باشگاه خونه به خونه بابل، با تقديم صميمانه‌ترين درودها به مردم شريف گيلان، از ملوان بندرانزلي که يادگار سيروس قايقران بزرگ است و بزرگاني چون نادر دست نشان و پژمان نوري را در اختيار دارد، توقعي غير از فوتبال پاک و رقابت شرافتمندانه که مازندران و گيلان هميشه در آن زبانزد و سرآمد بودند، ندارد و با احترام به زنده ياد سيروس قايقران با وجود مصدوميت و غيبت سه بازيکن کليدي خود، براي پيروزي مقابل ملوان آماده مي‌شود.
دوم : به آنهايي که در ميدان رقابت حريف خونه به خونه نشدند و حالا به شيطنت در هتل محل اقامت اين تيم، التماس به مربي تيم حريف و کارهاي پشت پرده و تخريب و جوسازي مشغول هستند، خسته نباشيد مي‌گوييم و پيشاپيش از اين که اين خراب‌کاري جديدشان هم مثل تمام توطئه‌هاي قبلي با تلاش مربيان و بازيکنان خونه به خونه و حمايت مردم شريف بابل بي نتيجه مي‌ماند، عذرخواهي مي‌کنيم!
سوم : مديران، مربيان و بازيکنان خونه به خونه بابل بدون توجه به تمام جوسازي‌ها، شايعه پراکني‌ها و رفتارهاي ناجوانمردانه برخي رقبا، براي صعود به ليگ برتر هم‌قسم شده‌اند و امشب نيز در يک دورهمي صميمانه، پيمان مجدد مي‌بندند که وفادار به پيراهن تيم و متعهد به هواداران تيم، تا برپايي جشن صعود به ليگ برتر، دست از تلاش برندارند و توجه‌اي به تماس‌هاي مشکوک بدخواهان تيم نداشته باشند. بازيکنان خونه به خونه صدر جدول و صعود به عنوان تيم اول را هدف قرار داده اند و با ياري خدا، به هدف خود مي‌رسند.
چهارم : از مجري آن برنامه تلويزيوني که براي حمله به خونه به خونه تحت فشار است، گله منديم اما از آن جايي که تلويزيون، حاشيه، توپ، تانک و هيچ عاملي نمي‌تواند مانع صعود خونه به خونه به ليگ برتر شود، يک بار ديگر تحرکات اخير اين برنامه تلويزيوني را ناديده مي‌گيريم و اعلام مي‌کنيم مردم بابل آنقدر باگذشت هستند که شما را هم به جشن صعود خونه به خونه به ليگ برتر دعوت کنند. جواب تمام بدخواهان را به ياري خداوند با صعود مي‌دهيم. خدا همه ما را به راه راست هدايت فرمايد.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۴۷۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایروانی: آمریکا تنها مانع تحقق آرمان شریف مردم فلسطین است

نماینده ایران در سازمان ملل تاکید کرد: پذیرش فلسطین به عنوان عضو کامل سازمان ملل، گامی مهم در رسیدگی به بی عدالتی‌های تاریخی است. - اخبار بین الملل -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در نشست مجمع عمومی سازمان ملل که منظور بحث پیرامون وتوی آمریکا بر درخواست عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل برگزار گردیده بود، سعید ایروانی نماینده دائم کشورمان ضمن حمایت کامل از عضویت فلسطین اظهار داشت: ما عمیقا از اقدام غیرمسئولانه ایالات متحده  و سواستفاده از وتو برای جلوگیری از احقاق حق مشروع فلسطینی ها متاسفیم. این وتو شرم آور که برخلاف اراده جمعی جامعه بین المللی صورت گرفت، بار دیگر نشان داد که ایالات متحده همچنان تنها مانع در تحقق آرمان شریف مردم فلسطین است. 

وی افزود: مایه تاسف است که ایالات متحده آشکارا واجد شرایط بودن فلسطین برای عضویت در سازمان ملل را به چالش کشیده و صلح دوست بودن یک ملت را زیر سوال می برد.»

نماینده دائم کشورمان با انتقاد از توجیهات ریاکارانه هیات آمریکا در سازمان ملل و ارجاع آمریکا به ضرورت تکمیل روندهای مذاکرات موسوم به صلح  داشت: واضح است که در عمل هیچ تلاشی از سوی آمریکا برای وادار کردن رژیم آپارتاید صهیونیستی به اجابت خواسته های جهانی و یا احقاق کوچکترین بخشی از حقوق فلسطینیان وجود ندارد.

وی با تشریح جنایات این رژیم از اکتبر گذشته تاکنون و با ابراز نگرانی از اخبار مربوط به حمله اسرائیل به رفح گفت: « ما از جامعه بین‌المللی می‌خواهیم تا با توجه به این ارتکاب گسترده و فجیع نسل‌کشی، همه اقدامات لازم را برای محاکمه و پاسخگویی تمامی فرماندهان، عاملان و حامیان جنایات اسرائیل در غزه و دیگر سرزمین‌های فلسطینی اشغالی انجام دهد.»

هیات کشورمان در خاتمه تصریح داشت که از نظر ایران راه حل همه جانبه مسئله فلسطین تنها از طریق تحقق کامل حق مسلم این ملت در تعیین سرنوشت و ایجاد یک کشور مستقل فلسطینی در تمامی سرزمین های فلسطینی با پایتختی قدس شریف امکان پذیر است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کلنگ زنی زمین فوتبال چمن مصنوعی روستای دیوا شهرستان بابل
  • اگر عرضه نظارت لیگ برتر را ندارند، شورای امنیت ملی و حفاظت اطلاعات وسط بیایند | بچه‌های علی پروین و ناصر حجازی فوتبالیست شدند، اما له‌شان کردند
  • ایروانی: آمریکا تنها مانع تحقق آرمان شریف مردم فلسطین است
  • امری: سطح بالای لیگ برتر مانع موفقیت تیم‌های انگلیسی در اروپا است
  • استادان برتر دانشگاه جامع انقلاب اسلامی تجلیل شدند
  • اختلاف سلیقه‌ها مانع از تصمیم‌گیری در شورای شهر بندرعباس نیست
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز چهارشنبه ۱۲‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • شمس آذر ۲ - ۱ پیکان/ شاگردان دقیقی به رده هفتم صعود کردند
  • یک حاشیه کوچک، کمر استقلال و پرسپولیس را می‌شکند
  • آمریکا مانع تحقق صلح در یمن و توقف جنایات صهیونیست‌ها در غزه است