Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی دایی، سرمربی تیم فوتبال سایپا تهران پس از پیروزی 4 بر 2 تیمش مقابل نفت تهران اظهار کرد :  بازی خیلی سختی نبود و به طور کامل به بازی مسلط بودیم و موفق شدیم 2 بر صفر به رختکن برویم و در نیمه دوم هم خوب ادامه دادیم و گل سوم را به ثمر رساندیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نفت در بازی امروز روی به بازی مستقیم و توپ‌های بلند آورده بود و توانست با این تاکتیک 2 گل نیز وارد دروازه ما کند. اگر نفت در ادامه بازی گل تساوی را می زد، هیچ وقت خودم را نمی‌بخشیدم اما خدا را شکر این اتفاق نیفتاد و توانستیم گل چهارم را بزنیم و خیال خودمان را بابت برتری راحت کنیم.

او افزود: در شروع نیمه دوم شرایط جوی و وضعیت آب و هوا به گونه‌ای شد که وزش باد کار را برای بازیکنان و تیم ما سخت کرده بود اما  خداراشکر به بازی مسلط بودیم و توانستیم به پیروزی برسیم.

دایی ادامه داد: هیچ وقت دنبال وقت‌کشی نبودم و از بازیکنان تیمم در بیشتر دقایق بازی انتظار فوتبال دارم، داور مسابقه امروز سنگ تمام گذاشت و با سوت‌های خود تمرکز بازیکنان ما را برهم زد، اکرمی 2 پنالتی مسلم ما را هم ندید و اصلا قضاوت خوبی نداشت.

سرمربی تیم سایپا در مورد حمایت از تیم ملی اظهار کرد: باید تیم ملی با حمایت خوبی روانه جام جهانی شود و مربیان داخلی نیز باید با سرمربی تیم ملی همکاری خوبی داشته باشند تا به امید خدا تیم ملی در جام جهانی 2018 روسیه عملکرد خوبی داشته باشد.

انتهای پیام/

اظهارات دایی پس از دیدار با نفت تهران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۴۹۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام جهانی از تمام داوران فوتبال ایران گرفته شد | اعتراف مهم افشاریان؛ بله ما نتوانستیم

به گزارش همشهری آنلاین داوری ایران بعد از مهاجرت علیرضا فغانی به استرالیا نتوانسته یک داور در آن سطح قضاوت داشته باشد. حال باتوجه به اینکه عملکرد داوران ایران در بازی‌های بین المللی چندان خوب نبود و از طرف دیگر اسامی داورانی که هر سال در لیست الیت قرار می‌گیرند تغییر آن چنانی نمی‌کند، ایران به احتمال بسیار قوی در جام جهانی بعدی نماینده نخواهد داشت‌.

خداداد افشاریان، رئیس کمیته داوران در مورد عملکرد موعود بنیادی‌فر در فینال جام ملتهای زیر ۲۳سال گفت: من ندیدم چون پشت فرمان بودم ولی از بچه‌ها پرسیدم. برای جامعه داوری ما افتخاری است. بدون شک کسی که آنجا بوده در یک پروسه یک ماهه انقدر خوب قضاوت کرده که این فینال به او رسیده است. موعود بنیادی‌فر که نفر اول داوری کشور است از پس این بازی برآمده است.

او در مورد عدم حضور داوران ایرانی در جام جهانی گفت: بله این اتفاق افتاده و داوری در جام جهانی نخواهیم داشت. این چیزی است که از رفتار حقوقی و اداری فیفا معلوم است که فعلا در جام جهانی داور نداریم. آقای فغانی آنجاست و هم نماینده ماست و هم استرالیا و امیدوارم خوش بدرخشد.

او در مورد دلایل این اتفاق اضافه کرد: دلایل زیادی برای این موضوع وجود دارد. آقای فغانی سال‌ها داور ما بود و سایه‌اش بر روی داوران ما وجود داشته و نتوانستیم داوری را در سطح قضاوت در جام جهانی داشته باشیم. می‌تواتستیم رفتارهای حرفه‌ای‌تری در این موضوع داشته باشیم. امیدوارم اتفاقات خوبی در آینده بیفتد

کد خبر 849092 برچسب‌ها ویژه ورزشی داوری فوتبال

دیگر خبرها

  • نکونام:می دانستیم بازی سختی داریم/ قضاوت داور بی نقص بود
  • تقدیر از سرمربی پیشین با چاشنی احتیاط برای بازیکنان
  • کاپیتان سابق استقلال: آن سپاهانی بدون شک خودش دختر نداشت | نکونام امروز بازیکن نیمکت نشین را فیکس کند
  • اوزونیدیس: فوتبال «بکش زیرش» را بازی نمی‌کنم/ داریم یک تیم می‌سازیم
  • عنایتی: مثل رضا عنایتی دیگر پیدا نمی‌شود!
  • نویدکیا: تاریخ انقضای دوست داشتن در فوتبال ۵ هفته است!
  • حرفهای مهم عنایتی درباره اتفاقات پرسپولیس- سپاهان
  • قضاوت داوران خراسان جنوبی در لیگ دسته دوم فوتبال کشور
  • داوران خراسان جنوبی در لیگ دسته دو فوتبال سوت می‌زنند
  • جام جهانی از تمام داوران فوتبال ایران گرفته شد | اعتراف مهم افشاریان؛ بله ما نتوانستیم