Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-08@03:37:23 GMT

دنباله‌روی روسیه از ایران در اعمال فیلترینگ بر تلگرام

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۴۹۶۸۹

سازمان نظارت بر ارتباطات الکترونیکی روسیه امروز از دادگاه مسکو خواست تا تلگرام را فیلتر کند.

به گزارش فارس، به نقل از تلگراف، سازمان نظارت بر ارتباطات الکترونیکی روسیه امروز از دادگاهی در مسکو خواست تا حکم به فیلتر شدن تلگرام در روسیه بدهد. این در خواست پس از آن صورت گرفت که مهلت ارائه شده از سوی این سازمان به تلگرام برای ارائه کدهای امنیتی تمام شد و تلگرام باز هم این کدها را تسلیم سازمان‌های امنیتی روسیه نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سازمان طی بیانیه‌ای اعلام کرده است: به صورت رسمی از تلگرام شکایت کرده و در دادخواست خود از دادگاه خواسته است تا دسترسی به تلگرام در روسیه را محدود کند.

پاولدوروف که مدت‌ها است که خود را از روسیه تبعید کرده و در دوبی به سر می‌برد بارها اعلام کرده است که هرگونه درخواست از سوی سازمان‌های امنیتی روسیه برای دستیابی به کدهای امنیتی این برنامه پیام‌رسان را رد خواهد کرد.

تلگرام توانسته است از سال 2013 تا کنون 200 میلیون کاربر جذب کند. اقدام سازمان نظارت بر ارتباطات الکترونیکی روسیه پس از آن صورت گرفت که ایران از برنامه خود برای اقدام در جهت محدود کردن دسترسی کاربران به تلگرام خبر داد.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۴۹۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غربی‌ها علاقه‌مند به روابط نزدیک ایران و روسیه نیستند/ اسرائیل مخالف صنعت هسته‌ای ایران است

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، «بهروز کمالوندی» سخنگوی سازمان انرژی اتمی ایران در گفت‌وگویی بیان کرد که ایران و روسیه همکاری‌های گسترده‌ای دارند اما برخی از کشورهای غربی و همچنین رژیم صهیونیستی علاقه‌مند به روابط نزدیک تهران و مسکو نیستند.

خبرگزاری ریانووستی در این باره گزارش داد که کمالوندی در گفت‌وگو با این خبرگزاری که بخشی از آن منتشر شده است، به مواضع رژیم صهیونیستی علیه برنامه هسته‌ای ایران اشاره کرده و گفت: اسراییل به طور کلی مخالف صنعت هسته‌ای ایران است.

او همچنین به دیگر کارشکنی‌های رژیم صهیونیستی در ارتباط با ایران اشاره کرد و گفت: اسراییل به دنبال تخریب روابط ایران با دیگر کشورها است؛ این هدف اصلی آن‌ها است.

سخنگوی سازمان انرژی اتمی همچنین درباره ماهیت برنامه هسته‌ای ایران گفت: ایران بارها مواضع خود را اعلام کرده است؛ کشور ما به دنبال ساخت سلاح هسته‌ای نیست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ادعای اوکراین: توطئه ترور زلنسکی توسط عوامل روسیه خنثی شد
  • غربی‌ها علاقه‌مند به روابط نزدیک ایران و روسیه نیستند/ اسرائیل مخالف صنعت هسته‌ای ایران است
  • روایت اوکراین از خنثی‌سازی طرح روسیه برای ترور «زلنسکی»
  • تمهیدات لازم برای امنیت انتخابات دور دوم مجلس در آبادان اعمال شد
  • بدخواهان همواره از ارتباطات ایران با آژانس ناخرسند هستند
  • برادر همسر رهبری: به لحاظ عقلانی تلگرام باید بسته می‌شد | گفتم از نفسش بیندازید تا بگوید چشم!
  • خبر جدید یک نماینده درباره همسان‌سازی حقوق بازنشستگان/ افزایش ۹۰ درصدی حقوق بازنشستگان چه زمانی اعمال می‌شود؟
  • موضع جالب برادر همسر رهبر انقلاب درباره فیلترینگ
  • رئیس سازمان همکاری اسلامی خواستار کمک‌های بشردوستانه به افغانستان شد
  • نسل جدید تلفن‌های ثابت ویژه کسب و کارها