Web Analytics Made Easy - Statcounter

حتما آقاي شهردار با توجه به پيغام‌هايي كه با واسطه يا بي‌واسطه دريافت كرده بود، مديريت اين سنگر را خطير مي‌دانست و با علم به اين اهميت و حساسيت پذيرفت كه مشمول راي قاطبه اعضاي شوراي شهر و به عبارت ديگر مردم تهران شود. بنابراين براي حفظ هويت اصلاح‌طلبي خويش و حفظ دستاوردهاي اصلاح‌طلبانه انتخابات رفراندوم‌گونه ٩٦ تا پايان دوره بايد در اين سنگر بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آفتاب‌‌نیوز :  این احتمال دور از انتظار نبود که با شروع به کار آقای نجفی مانع‌تراشی برایش یا حتی پرونده‌سازی علیه او فورا شکل بگیرد.
حتما آقاي شهردار با توجه به پيغام‌هايي كه با واسطه يا بي‌واسطه دريافت كرده بود، مديريت اين سنگر را خطير مي‌دانست و با علم به اين اهميت و حساسيت پذيرفت كه مشمول راي قاطبه اعضاي شوراي شهر و به عبارت ديگر مردم تهران شود. بنابراين براي حفظ هويت اصلاح‌طلبي خويش و حفظ دستاوردهاي اصلاح‌طلبانه انتخابات رفراندوم‌گونه ٩٦ تا پايان دوره بايد در اين سنگر بماند.
رفتن يا نرفتن ايشان از سنگر مديريت شهر تهران به مفهوم نماندن يا ماندن در عرصه سياست اجتماعي و جامعه سياسي كشور است. آقاي نجفي نيك مي‌داند كه بارفتن از اين موقعيت و پشت پا زدن به مطالبه مردم آينده سياسي خود را تضعيف كرده است. صد البته براي مدير ارشدي كه قريب چهار دهه در سنگرهاي مختلف كشور كار كرده است از دست دادن اين موقعيت مطلوب تاريخي پر‌هزينه خواهد بود.
او نيز نيك مي‌داند خالي كردن اين سنگر مخالفان فضا‌ساز يا پرونده‌ساز خود را تاييد كرده است. جامعه مدني كشور چه آناني كه طرفدار نجفي هستند و به او راي مي‌دهند و چه آناني كه به او راي نمي‌دهند، همه در يك قول اتفاق نظر دارند: «نجفي مديري پرتلاش، اخلاق‌مدار و پاكدست است.» بنابراين هر دو جناح و حتي چهره‌هاي منصف جريان اصولگرايي بر سلامت سياسي و اداري پيشين ايشان شكي ندارند. لذا لازم است كه اين سنگر را تا پايان دوره حفظ كنند و به تاختن‌هاي مخالفان در نهادهاي مختلف ميدان ندهند.
اما به يك نكته هم بايد توجه كرد. نبايد فراموش كرد كه مديريت پايتخت در دو دهه اخير جايگاه ويژه‌اي پيدا كرده است و مي‌تواند ارزيابي روشن‌تري از نحوه اداره شهر و كشور به مردم عرضه كند. اگر انتخابات شوراها را اثرپذير از انتخابات رياست‌جمهوري بدانيم، وظيفه رييس‌جمهور منتخب مردم است كه در شرايط حساس فعلي شهردار تهران را ياري كند. اين انتظار به طور منطقي پس از حضور شهردار تهران در جلسات هيات دولت تقويت شده است و نيز مي‌دانيم هر بخشي از مديريت شهر تهران موقعيت سياسي اجتماعي و اقتصادي خود را خواهد داشت و براي دولت فعلي كه مي‌خواهد نتيجه انتخابات مجلس ٩٨ نيز به گونه‌اي باشد كه با دولت بتواند همكاري كند، بايد با پشتيباني و حمايت مادي و معنوي از شهرداري تهران، جامعه راي‌دهنده به جريان اصلاحات را اميدوار نگه دارد.روزنامه اعتماد 

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۵۲۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هاآرتص: سنوار در مدیریت جنگ برتر از همه سران اسرائیلی است

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه عبری زبان هاآرتص امروز دوشنبه در مطلبی تاکید کرد که یحیی سنوار (رهبر حماس در نوار غزه) باهوش‌تر از همه اعضای شورای جنگ رژیم صهیونیستی است.

هاآرتص افزود که سنوار بر خلاف سران اسرائیلی، همواره نگاهی عمیق و آینده نگر دارد و چندین گام آینده را پیش‌بینی می‌کند و هر بار تل‌آویو را به شیوه‌ای جدید غافلگیر می‌کند.

در همین رابطه، روگل البر تحلیلگر هاآرتص تاکید کرد که باید اعتراف کرد سنوار یک شطرنج‌باز ماهر و درجه یک است.

روزنامه مذکور اشاره کرد: باید اعتراف کرد سنوار در مدیریت جنگ برتر از کل سران اسرائیل است.

کد خبر 6092335 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • سنوار در مدیریت جنگ برتر از همه سران اسرائیلی است
  • با حل مشکلات مردم اعتماد عمومی را افزایش دهید
  • فرصت خدمتگزاری به مردم بسیار محدود است
  • موانع مشارکت مردم‬ استان‬ تهران‬ در امر تولید و اقتصاد رفع شود
  • دستگاه قضا با حل مشکلات مردم اعتماد عمومی را افزایش دهد
  • هاآرتص: سنوار در مدیریت جنگ برتر از همه سران اسرائیلی است
  • پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود | تا شایعات هست نباید اصرار بر حضور در نماز جمعه داشت
  • کاهش ۶.۱ درصدی پرونده‌های مستوجب تعزیر در تهران
  • علیرضا بیگی: پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود
  • علیرضا بیگی: پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود /تا زمانی که شایعات دراینباره وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت