Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-05@21:48:12 GMT

6 و 7 اردیبهشت ‌ماه در بیرجند برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۵۲۹۸۷

6 و 7 اردیبهشت ‌ماه در بیرجند برگزار می‌شود

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مسابقات انتخابی تیم ملی بزرگسالان و مرحله اول رنکینگ کشوری در رشته های ریکرو و کامپوند و در دو بخش آقایان و بانوان، مورخه 6  لغایت  7  اردیبهشت ماه سال 1397 در استان خراسان جنوبی شهر بیرجند  برگزار می گردد.

برنامه مسابقات به شرح زیر است:

ـ ریکرو مسافت 70 متر مورخ 97/02/06

ـ کامپوند مسافت 50 متر مورخ 97/02/07

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انتخابی تیم ملی تیراندازی خراسان جنوبی برگزار برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۵۲۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت دانش‌آموزی «کیدکد» با حمایت روبیکا برگزار شد

روز جمعه، ۱۴ اردیبهشت ماه، سومین دوره مسابقات کیدکد با هدف شناسایی دانش‌آموزان مستعد در زمینه برنامه‌نویسی و رباتیک در محل دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.

این دوره از مسابقات با حمایت روبیکا و حضور ۲۱۵۰ دانش‌آموز از سنین ۷ تا ۱۷ سال از سرتاسر ایران برگزار شد. هدف این رویداد ایجاد فرهنگ عمومی برنامه‌نویسی وکشف و پرورش استعدادهای دانش آموزان در زمینه فناوری‌های هایتک بود. این رقابت‌ها به‌صورت زنده از سوپراپلیکیشن روبیکا پخش شد.

در سومین دوره کیدکد شرکت‌کننده‌ها در لیگ‌های مختلف از جمله اسکرچ، اپلیکیشن‌سازی با موبایل، طراحی سایت، پایتون، لیگ جهانی ACM و همچنین لیگ برنامه‌نویسی بر روی سخت افزار(IOT)، لیگ‌های خلاقیت، ربات‌های رالی، جنگجو، مسیریاب، نوریاب، فوتبالیست و لیگ جهانی WRO به رقابت پرداختند.

در پایان دانش‌آموزان برتر سهمیه حضور در مسابقات جهانی و بورسیه مرکز نوآوری دانش آموزی لنسر شریف را دریافت خواهند کرد. نتایج نهایی این دوره از مسابقات در تاریخ ۲۸ اردیبهشت ماه طی مراسم اختتامیه اعلام خواهد شد. در مراسم اختتامیه که با حضور مدیران و مسئولان دانش‌آموزی برگزار می‌شود، از برندگان تقدیر به عمل خواهد آمد.

روابط عمومی روبیکا در مورد هدف حمایت از رویداد «کیدکد» گفت: «پلتفرم روبیکا در سال جاری سیاست‌های جدیدی را برای حمایت از کسب و کارهای نوین و دیجیتال پیش رو گرفته است و با شعار «زندگی دیجیتال با روبیکا» تلاش می‌کند تا سرویس های متنوعی را به این سوپراپلیکیشن اضافه کند. بدون شک، حمایت از نسل آینده‌ساز کارآفرین و متخصص، از مسئولیت‌ها و وظایف روبیکا است و ما در این راستا تمام همت و تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.»

دیگر خبرها

  • دومین دوره مسابقات اسکواش گرگان جونیور برگزار می‌شود
  • رقابت دانش‌آموزی «کیدکد» با حمایت روبیکا برگزار شد
  • بررسی شرایط تیروکمان برای ورود به المپیک/ رکورد خوب، شرایط سخت
  • برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی استان در سقز
  • برگزاری مسابقات باشگاهی تنیس روی میز بزرگسالان لرستان
  • فریدونکنار قهرمانی مسابقات پرس سینه مازندران
  • مسابقات قهرمانی پرس سینه خراسان شمالی برگزار شد
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآنی
  • مسافت اصفهان – دهاقان نزدیک‌تر می‌شود
  • پویش این خنده را فراموش نخواهیم کرد برگزار می‌شود