Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-06@15:29:43 GMT

نهنگ عنبر 3 ساخته می شود

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۵۴۶۴۱

نهنگ عنبر 3 ساخته می شود

رکنا: رضا ناجی بازیگر سینما و تلویزیون درباره سریال "دیوار به دیوار 2" گفت: فصل یک این سریال که سال 95 تولید و در نوروز ۹۶ از تلویزیون پخش شد نسبت به سریال های دیگر مخاطبان خوبی داشت و مردم هم بسیار راضی بودند.

وی در همین راستا افزود: بعد از اتمام فصل اول سریال دیوار به دیوار مردم همیشه جویای تصمیم درباره فصل دوم بوده و درباره تولید آن می‌پرسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فصل دوم که زمستان ۹۶ تولید و نوروز ۹۷ از شبکه ۳ پخش شد نیز بییننده خوبی داشت و مردم آن را دنبال کردند و راضی بودند.

بازیگر "دیوار به دیوار 2" درباره برخوردهایی که با مردم داشته و واکنش هایشان اظهار کرد: سریال محتوایی خانوادگی اجتماعی دارد و روایت چند خانواده در خانه ای ویلایی است که در انتظار صاحبخانه شدن توسط مالک خانه هستند، از این نظر مردم نسبت به دیوار به دیوار ۲ احساس نزدیکی کرده، از آن خوششان آمده و از ساخت چنین سریالی قدردانی می کنند.

ناجی درباره چرایی بازی در دیوار به دیوار ۲ توضیح داد: با سامان مقدم در سینما Cinema سابقه همکاری داشتم. پیش از تولید دیوار به دیوار به من گفت که باید در این سریال بازی کنی که من هم با توجه به همکاری قبلی قبول کردم. با این که نقش وکیل را بازی می کنم و مدت آن کوتاه است اما به خاطر علاقه به مقدم و همکاری قبلی نقش را پذیرفتم.

وی به مقایسه دو فصل دیوار به دیوار پرداخت و افزود: موضوع دو فصل سریال حل مشکل خانواده هاست و شخصی که من وکیل آن هستم به دنبال این است که آپارتمان Apartment بسازد تا این خانواده ها به آسایش برسند. به نظر من نقطه ضعفی در سریال وجود ندارد و سرعتی که در تولید فصل دوم وجود داشت نیز براساس برنامه ریزی که برای تولید شده بود به ثمر رسید یعنی پایان فیلمبرداری بر طبق زمانبندی قبلی عید نوروز بود یعنی ۲۹ اسفندماه 96 ساعت ۵ صبح کار را تمام کردیم.

بازیگر "آواز گنجشک ها" حضور بازیگران پیشکسوت و با تجربه را نقطه قوت سریال دانست و بیان کرد: هنرمندانی چون فرهاد آئیش، گوهر خیراندیش، رویا تیموریان، من و سایر بازیگران تجربه دارند و کار کشته هستند در موفقیت یک اثر و دیده شدن آن موثر هستند.

ناجی درباره همکاری مجدد با سامان مقدم خاطرنشان کرد: امسال دیوار به دیوار ۳ ساخته می شود چون داستان ادامه دار است، همچنین فصل سوم نهنگ عنبر نیز اگر مشکلی پیش نیاید فکر می کنم امسال ساخته می شود.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما سلامت مهم ترین های 24 ساعت سقوط جت شخصی در ایران سینما Cinema آپارتمان Apartment موفقیت نوروز تولید سریال مردم سریال دیوار حوادث عکس فیلم مشهد طلاق دختر جوان مرد زن تجاوز جنایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۵۴۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بحث درباره «فیلم و سریال» به شبکه چهار کشیده شد

برنامه تلویزیونی «امتداد» قصد دارد به بررسی اندیشه‌ای و فلسفی حوزه‌های مختلف فرهنگ عامه نظیر فیلم و سریال، تکنولوژی، فضای مجازی و موسیقی بپردازد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، برنامه تلویزیونی «امتداد» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مهدی انصاری پس از پشت سر گذاشتن مراحل تولید و پس‌تولید آماده پخش شده است و به زودی روی آنتن شبکه چهار سیما می‌رود.

این برنامه گفت‌وگومحور به سردبیری سیدعرفان حسینی قصد دارد به بررسی اندیشه‌ای و فلسفی حوزه‌های مختلف فرهنگ عامه نظیر فیلم و سریال، تکنولوژی، فضای مجازی و موسیقی در گفت‌وگو با میهمانان بپردازد.

ساخت سریال‌های جدید «الف ویژه» در دستور کار تلویزیون

هدف کلی از ساخت «امتداد»، علاوه بر به تصویر کشیدن طرح‌ها و اندیشه‌هایی که جهان امروز را ساخته‌اند، انتقال این گزاره به مخاطب است که «مؤلفه‌های زندگی و سبک زندگی به شکل باری به هر جهت و خود به خودی به وجود نمی‌آیند و منشأ آنها، وادی فکر و اندیشه است.»

برنامه تلویزیونی «امتداد» به میزبانی رامین پورمند در 26 قسمت 55 دقیقه‌ای و در مرکز سیمرغ تولید شده است و به زودی میهمان مخاطبان خود در شبکه چهار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تشکیل پرونده قضایی برای عوامل سریال افعی تهران
  • ساخت ادامه سریال‌های موفق در دستور کار است
  • همکاری‌های مشترک محسن تنابنده و احمد مهرانفر؛ زوج همیشه جذاب
  • همکاری دوباره دو بازیگر سریال خانه به دوش | عکس
  • بحث درباره «فیلم و سریال» به شبکه چهار کشیده شد
  • تهیه کننده نون خ سریال جدید می‌سازد
  • با رویای ریلی هیتلر آشنا شوید؛ قطار عجیب نازی ها که هیچگاه ساخته نشد!+ فیلم
  • دومین جشنواره سالانه تولید فیلم با هوش مصنوعی در آمریکا برگزار شد
  • اولین موزیک‌ ویدئوی رسمی با هوش مصنوعی ساخته شد
  • ساخت سریال‌های جدید «الف ویژه» در دستور کار تلویزیون