Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-30@06:05:14 GMT

چرا محمد صلاح بالاتر از رونالدو قرار گرفت؟

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۵۶۱۵۳

چرا محمد صلاح بالاتر از رونالدو قرار گرفت؟

رکنا: محمد صلاح در نظرسنجی بهترین بازیکن هفته لیگ قهرمانان، بالاتر از رونالدو به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شد.

محمد صلاح، مهاجم باشگاه لیورپول، بی شک بزرگترین کشف این فصل لیگ های اروپایی بوده است. او که در جدول گلزنان لیگ برتر انگلیس در رده نخست قرار دارد و چیزی نمانده که کفش طلا را نصیب خود کند، توانست کریستیانو رونالدو Ronaldo را نیز کنار بزند؛ او به عنوان بهترین بازیکن هفته اخیر رقابتهای چمپیونزلیگ انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مهاجم مصری در پیروزی سه بر صفر تیمش مقابل منچسترسیتی توانست یک گل به ثمر برساند و زمینه ساز گلِ دیگری باشد، البته نمایش او که با مصدومیت به پایان رسید، نتوانست با تاثیر نمایش رونالدو در تورین برابری کند. یکه تاز تیم رئال هم، با دو گل و یک پاس گل، نقش مهمی در پیروزی سه بر صفر تیمش داشت و یکی از گلهایش تحسین فوتبال دوستان سراسر جهان را برانگیخت.
با این حال این محمد صلاح بود که در نظرسنجی فدراسیون فوتبال اروپا به عنوان بهترین بازیکن دور رفت یک چهارم نهایی رقابتهای چمپیونزلیگ انتخاب شد. تاثیر عملکرد فوق العاده تیم لیورپول روی رای دهندگان نیز به کمک صلاح آمد تا در نظرسنجی ای که در سایت UEFA.com انجام شد، این محمد صلاح باشد که با بدست آوردن 57 درصد آراء، به عنوان بهترین بازیکن هفته انتخاب شود. سایر رقبای او به ترتیب کریستیانو رونالدو با 35 درصد آراء، خامس رودریگز با 5 درصد آراء و جرارد پیکه با 4 درصد آراء بودند. هر چهار بازیکن از سوی فدراسیون فوتبال اروپا انتخاب شده بودند.
حالا چه توضیحی برای این برتری می توان داد؟ محمد صلاح هواداران بسیار فعالی در اینترنت دارد که هرجا پای نظرسنجی ای در میان باشد به کمکش خواهند شتافت. با این تفاسیر اعتبار این نظرسنجی ها زیر سوال می رود و هربار که نظر سنجی ای برگزار می شود، این مهاجم مصری بیشترین رای را می گیرد. به همین خاطر در برگزاری اینگونه نظرسنجی‌ها مردد شده اند. عشق و احترامی که جمعیت 93 میلیونی مصر برای محمد صلاح قائلند، فراتر از حد تصور است. او در وطن خود تبدیل به یک اسطوره شده است، در انتخابات اخیری که در مصر برگزار شد، صدها هزار برگه در صندوقهای رای به نام این مهاجم حال حاضر تیم لیورپول انداخته شده است که این خود گواهی بر محبوبیت بی اندازه صلاح در مصر است.
در مصر از تصویر محمد صلاح روی محصولات و برندهایی چون وودافون، پپسی و اوبر استفاده می شود. او اکنون به محبوبیتی هم پایه با رونالدو و مسی دست یافته است.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما سلامت مهم ترین های 24 ساعت سقوط جت شخصی در ایران رونالدو Ronaldo لیگ برتر انگلیس لیگ قهرمانان کشف مصری رونالدو حوادث عکس فیلم مشهد طلاق دختر جوان مرد زن تجاوز جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۵۶۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صلاح در لیورپول می‌‌ماند

انتظار می‌رود که مهاجم مصری تیم فوتبال لیورپول برای یک فصل دیگر در این تیم بماند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در پی درگیری لفظی که بین محمد صلاح و یورگن کلوپ در جریان تساوی 2-2 روز شنبه لیورپول مقابل وستهام در هفته سی‌و‌پنجم لیگ برتر فوتبال انگلیس رخ داد، شایعاتی در رسانه‌های انگلیسی منتشر شد، مبنی بر اینکه این باشگاه قصد دارد در پایان فصل جاری ستاره مصری‌اش را بفروشد. در این خصوص گفته شد که باشگاه‌های عربستانی برای به خدمت گرفتن صلاح 31 ساله حاضر هستند حداقل پیشنهاد 100 میلیون پوندی را به لیورپول بدهند و این رقم ممکن است تا 150 میلیون پوند هم برسد.

حالا نشریه انگلیسی «اتلتیک» خبر می‌دهد؛ انتظار می‌رود محمد صلاح فصل بعد هم در لیورپول بماند و باشگاه لیورپول در حال برنامه‌ریزی است که حداقل یک فصل دیگر این ستاره مصری را در اختیار داشته باشد، این در حالی است که قراراد فعلی او با لیورپول در پایان فصل آینده منقضی خواهد شد. نشانه‌هایی وجود ندارد که صلاح به دنبال جدایی از این تیم باشد.

محمد صلاح که سابقه بازی در تیم‌های چلسی، فیورنتینا و رُم را در کارنامه حرفه‌ای‌اش است، در سال 2017 به لیورپول پیوست و تاکنون در 346 بازی برای این تیم به میدان رفته و آمار 210 گل‌زده و 88 پاس‌گل را از خود بر جای گذاشته است.

واکنش کلوپ به درگیری‌اش با صلاح؛ مشکلی نیست!

او در این مدت به سرخپوشان مرسی‌ساید برای کسب یک قهرمانی در لیگ برتر انگلیس، یک قهرمانی در جام حذفی انگلیس، یک قهرمانی در جام اتحادیه انگلیس، یک قهرمانی در جام خیریه، یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، یک قهرمانی در سوپرجام اروپا و یک قهرمانی در جام جهانی باشگاه‌ها را برای این تیم به ارمغان آورد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صلاح در لیورپول می ماند
  • محمد صلاح در فهرست فروش لیورپول قرار گرفت
  • صلاح در لیورپول می‌‌ماند
  • لیورپول محمد صلاح را در لیست فروش گذاشت
  • رونالدو مغلوب پرنده سعودی شد!
  • خطا روی کریستیانو رونالدو توسط بازیکن نامرئی! / فیلم
  • انتخاب والیبالیست ارومیه‌ای به عنوان بهترین مدافع لیگ برتر جمهوری آذربایجان
  • واکنش یورگن کلوپ به دعوا با صلاح: قضیه برای من تمام شده است
  • عکس| تصویری از مجسمه سنگی رونالدو و شباهت عجیبش به این بازیکن
  • عکس | این پسربچه بهترین مجسمه رونالدو را ساخت