Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از لرستان، آیت‌الله سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد، شنبه، ۱۸ فروردین در نشست مشترک با مدیران کمیته امداد لرستان که به‌منظور «حمایت از کالای ایرانی» برگزار شد، با بیان این‌که خدمات مجموعه امداد در جهت آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران است، اظهارکرد: آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران توجه به تقوا و معنویت و عدالت‌خواهی بود، کمااینکه خدمات مجموعه امداد برای رفع فقر و بسط عدالت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی یکی دیگر از آرمان‌‌های انقلاب اسلامی ایران را غلبه مستصعفین بر مستکبرین عالم دانست و گفت: شاکله انقلاب اسلامی ایران، اسلام، عدالت و رفع فقر و محرومیت بود، کمااینکه آن‌چه برای ما مهم بوده است آن است که انقلاب اسلامی ایران انقلاب پابرهنگان بود.

حفظ آرمان‌های انقلاب؛ ضرورت تداوم انقلاب/چهره حمایتی کمیته امداد عوض شود

آیت‌الله میرعمادی با بیان این‌که تداوم انقلاب اسلامی ایران به تداوم و حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی است، اضافه کرد: اگر بخواهیم انقلاب حفظ شود باید آرمان‌ها را حفظ کنیم و حفظ یکی‌از آرمان‌ها به دست کمیته امداد است.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان استقلال فرهنگی اقتصادی را از آرمان‌های انقلاب اسلامی برشمرد و با طرح این سؤال که آیا استقلال اقتصادی با فقر و محرومیت جور درمی‌آید یا خیر، ادامه داد: تلاش برای تحقق استقلال اقتصادی مددجویان از وظایف کمیته امداد است.
امام جمعه خرم‌آباد با بیان این‌که کمیته امداد امام خمینی(ره) چهره حمایتی را عوض کند، اظهارکرد: وقتی کمیته امداد امام خمینی(ره) به سمت اشتغال و تولید روی بیاید تحول بنیادین ایجاد می‌شود ما به‌دنبال این هستیم، که هر شخصی در هر شرایطی تولیدگر باشد.

بخش عمده حمایت از کالای ایرانی تولید داخلی است

وی با بیان این‌که نقش کمیته امداد در صنایع دستی و صنایع کوچک افزایش پیدا کند، ادامه داد: خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد به سمت تولیدات کوچک روی بیاورند، این در حالی‌است که امروز بخش عمده تولیدات چین توسط افراد نیازمند و بدسرپرست تامین می شود.
آیت‌الله میرعمادی با بیان این‌که بخش عمده حمایت از کالای ایرانی تولید داخلی است، اضافه کرد: حمایت مجموعه امداد تا جایی‌که مددجویان استقلال مالی پیدا کرده باشد و در حد ضرورت از حمایت برخوردار باشند، البته باید برای مددجویان ظرفیت تولید ایجاد شود.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان این‌که کمیته امداد امام خمینی(ره) نقش اساسی در بخش‌های مختلف دارد، تصریح کرد: اقدامات فرهنگی و دینی در میان مددجویان دست کم گرفته نشود و مسائل حلال و حرام و معنوی آموزش داده شود.
امام جمعه خرم‌آباد با تاکید بر این‌که درد مددجویان در بخش فقر فرهنگی بیشتر از فقر مالی است، گفت: گاهی درد مددجو این است که فرزندش از صراط مستقیم خارج شده است.
وی با تاکید بر برگزاری و آموزش مشاوره‌‌ها به‌معنای واقعی به خانواده‌های مددجویان، اظهارکرد: ما گاهی از برخی بخش‌ها غفلت می‌کنیم که این غفلت به آسیب تبدیل می‌شود، لذا دغدغه کار فرهنگی برای مددجویان داشته باشیم.

کمیته امداد؛ نهادی برای حفظ عزت و آبروی مددجویان

آیت‌الله میرعمادی از ثمرات انقلاب اسلامی ایران را عزت‌مندی مردم دانست و ادامه داد: باید عزت و آبروی مددجویان را حفظ کنیم و نباید مورد تحقیر قرار بگیرند، زیرا نهاد امداد برای حفظ عزت و آبروی مددجویان است.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: امروز مشکل عمده کشورهای مرتجع عرب که تحت سلطه آمریکا این است که عزت‌مندی آن حفظ نمی‌شود، بدبختی برای عربستان است که رئیس جمهور آمریکا می‌گوید ما عربستان را مثل گاو شیرده می‌دوشیم و سرانجام سرش را هم قطع می‌کنیم.

تحقیر توسط آمریکا؛ بالاترین ننگ آل‌سعود

امام جمعه خرم‌آباد خاطرنشان کرد: برای حاکمان آل‌سعود این ننگ بس است که رئیس‌جمهور آمریکا هم نفت و منابع مالی آن‌ها را می‌برد و هم آنها را تحقیر می‌کند، ننگی بالاتر از تحقیر وجود ندارد که امروز ولیعهد عربستان توسط استکبار جهانی تحقیر می‌شود.
وی تقابل انقلاب اسلامی ایران با استکبار جهانی را بر سر استقلال و عزت اسلامی دانست و گفت: اگر ما امروز با استکبار مبارزه می‌کنیم به‌خاطر عزت و استقلال کشور است، کمااینکه در زمان پهلوی کشور ما تحقیر می‌شد که کاپیتولاسیون نمونه آن بود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۵۶۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌گیری از ظرفیت استادان در مقوله آراستگی و شئونات رفتاری دانشگاه‌ها

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست هم‌اندیشی رؤسای واحد‌ها و مراکز آموزشی و مسئولان حراست دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان گیلان با حضور جمعی از مسئولان این دانشگاه‌ در سالن سردار سلیمانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار شد.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان ضمن گرامیداشت روز معلم، وعده صادق را یوم‌الله دیگری دانست و گفت: این افتخار جمهوری اسلامی است که البته نه رژیم صهیونیستی بلکه در واقع این یک جنگ جهانی بود که ایران در این زمینه تجربه کرد، جنگ جهانی که مقابل انگلیس، فرانسه، آمریکا و رژیم فاسد صهیونیستی و بعضی از کشور‌های در واقع عرب خودفروخته‌ای که در این میان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بار دیگر ثابت کردند که انقلاب اسلامی ریشه در دنیا دارد و اساساً این موجب افتخار ماست.

حجت‌الاسلام قاسم قاسمی عنوان کرد: موضوع حجاب و عفاف ریشه در آیات قرآن دارد و هم فقها در این زمینه فتوی دارند و اساساً یک واجب شرعی و یک واجب قانونی‌ است که تصریح قانون اساسی ماست و اساساً یک مسئله سیاسی هم می‌تواند قلمداد به آن پرداخته شود و فرمایش حضرت آقا فصل‌الخطاب و حجت موجه برای ما بوده و امروز این حرکت را با عملیاتی که دوستان ما در نیروی انتظامی کشور آغاز کردند، شاهدیم، امیدوارم این موضوع به ظهور برسد.

وی با بیان اینکه گیلان استانی است که سهم خود را به انقلاب اسلامی ثابت کرده است، افزود: گیلان یک استان فرهیخته است. فصل تمایز استان گیلان با دیگر استان‌ها در این است که سهم خود را در انقلاب اسلامی به معنای واقعی ثابت کرده و بیش از ۸ هزار شهید را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرد. مردمانی باورمند، مردمانی عمیقاً معتقد انقلابی و در واقع در این زمینه استان گیلان ما یک استان متمایزی با وجود همه داشته‌های ما به‌لحاظ فرهنگی، علمی، سیاسی و اجتماعی استان گیلان حیات خلوت بعضی استان‌ها شده که لازم است متولیان فرهنگ در این خصوص چاره‌اندیشی کنند.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان به نقش استادان در دانشگاه اشاره و خاطرنشان کرد: باید گفت نقش استادان در بحث حجاب و عفاف بسیار مهم است و باید از ظرفیت استادان در مقوله آراستگی و شئونات رفتاری در دانشگاه بهره‌مند شد. 

در پایان این نشست هریک از روسای واحد‌ها و مسئولان حراست دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان گیلان حاضر در جلسه به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دشمن به دنبال از بین بردن هویت گفتمان انقلاب اسلامی است
  • عزاداری کردستانی‌ها در سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • پایگاه مسجد باید محور همه فعالیت‌ها قرار بگیرد
  • بهره‌گیری از ظرفیت استادان در مقوله آراستگی و شئونات رفتاری دانشگاه‌ها
  • هویت بخشی، رسالت امروز معلمان است
  • بهره گیری از ظرفیت‌های منطقه آزاد کیش با هدف خودکفایی مددجویان کمیته امداد
  • اعطای ۹۱۰ میلیارد تومان تسهیلات به مدد جویان البرز
  • نصب پنل‌های خورشیدی برای مددجویان خاتم
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی برای مددجویان استان کرمانشاه
  • ارائه خدمات پزشکی به ۲۰۰۰ نفر از مددجویان زنجانی