Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، هادی رضایی، سرپرست کاروان ایران در بازی های پارا آسیایی جاکارتا به همراه علی فرجی، نماینده کمیته ملی پارالمپیک برای شرکت در جلسه سرپرستان این بازی ها روز ۲۱ فروردین ماه به اندونزی اعزام می شود.

سرپرست کاروان ایران در بازی های پارا آسیایی جاکارتا در این خصوص به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: جلسه سرپرستان کاروان کشورهای مختلف روزهای ۲۲ و ۲۳ فروردین ماه در جاکارتا، محل برگزاری بازی های پارا آسیایی، برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضایی افزود: مسئولان بازی های پارا آسیایی جاکارتا در این جلسه در خصوص اسکان، ترابری، تغذیه، سالن و نحوه برگزاری و مسائل فنی بازی ها و دوپینگ صحبت خواهند کرد.

وی اظهار داشت: مسئولان بازی های پارا آسیایی جاکارتا با برگزاری این جلسه قصد دارند حضور کاروان های کشورهای مختلف به بازی های را تسهیل کنند و اقدامات نهایی را انجام دهند. من هم به عنوان نماینده ایران در این جلسه شرکت می کنم.

سرپرست کاروان ایران در بازی های پارا آسیایی جاکارتا ادامه داد: در جلسه مشترک سرپرستان کاروان های مختلف، درباره محل برگزاری مسابقات، امکانات بازی ها و اقدامات اولیه برای حضور بدون مشکل ورزشکارانی که قرار است کلاسبندی جدید انجام دهند،  بحث و تبادل نظر می شود.

رضایی در پایان گفت: در این جلسه همچنین درباره جمع بندی قبل از مسابقات، بازدید از سایت های ورزشی، زمان بندی ها، هزینه های رشته های نمایشی، تعداد احکام و مدال ها و مکاتباتی که باید پیش از اعزام انجام شود، صحبت خواهد شد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: هادی رضایی بازی های آسیایی جاکارتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۵۹۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس قبل از بازی با سپاهان

 سرخپوشان پایتخت امروز بعد از حضور در جلسه فنی تمرین خود را آغاز کردند. 

راندو در قالب سه گروه، مرور برنامه‌های تاکتیکی و فوتبال هدفمند بخش‌های مختلف این تمرین یک ساعته بود.

سرخپوشان با روحیه بالا در این تمرین شرکت کردند و سپس برای حضور در اردوی پیش از بازی با سپاهان عازم هتل شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • نفرات جدید کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی با برگزاری مجدد انتخابات مشخص شدند
  • برگزاری مجدد انتخابات کمیسیون ورزشکاران فدراسیون دوومیدانی
  • تست فنی ۲۵ بازیکن مطرح برای بازی در لیگ کره جنوبی
  • شرایط برای حضور دانشجویان توانمند ورزشکار در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • تظاهرات برای محرومیت کاروان رژیم صهیونیستی از حضور در المپیک
  • آخرين خبرها از كاروان ايران در پارالمپيک پاریس
  • برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه با حضور دو کاروان خدام رضوی همزمان با دهه کرامت
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس قبل از بازی با سپاهان
  • گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در اندونزی
  • برخی برای حج ۳۰ سال در نوبت خواهند ماند